every woman Skrevet 3. januar 2021 #161 Skrevet 3. januar 2021 Jeg begynte så smått ryddingen første nyttårsdag. Det siste gikk i dag. Nå er det ryddet og vasket, og herlig er det! Eneste er at det blir så mørkt i det vinduet som stjerna hang. Hvert år planlegger jeg å kjøpe lys til det vinduet når stjerna er tatt ned, men det blir nå aldri noe av det. Tiden går, og det blir lysere og lysere, og så glemmer jeg hele greia.
Meadow Skrevet 3. januar 2021 #162 Skrevet 3. januar 2021 every woman skrev (4 timer siden): Jeg begynte så smått ryddingen første nyttårsdag. Det siste gikk i dag. Nå er det ryddet og vasket, og herlig er det! Eneste er at det blir så mørkt i det vinduet som stjerna hang. Hvert år planlegger jeg å kjøpe lys til det vinduet når stjerna er tatt ned, men det blir nå aldri noe av det. Tiden går, og det blir lysere og lysere, og så glemmer jeg hele greia. Jeg har kjøpt en liten "hengelampe" på Bohus, så jeg bytter til den. Jula kastes forøvrig ut 1.januar, like deilig hver gang. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. januar 2021 #163 Skrevet 5. januar 2021 Jeg rydder aldri bort jula, siden jeg setter den aldri fram. Siden jeg flyttet hjemmefra i 2004 har jeg aldri noen gang pyntet til jul.
sommermor Skrevet 8. januar 2021 #165 Skrevet 8. januar 2021 Nå er juletreet og resten av julepynten fjernet for denne gang. Og stua føles med engang mye større, selv om den i utgangspunktet er ganske stor. Tre amaryllis står ennå i vinduskarmen i stua. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå