AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #61 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): De som «hyler» voldtekt her hadde aldri sagt det samme om det var en kvinne som hadde løyet om prevensjon ...aldri lest eller hørt noen påstå det i de utallige trådene om de som har blitt lurt til å bli far Anonymkode: 426e0...793 Å lyve om p-piller er ikke penetrasjon/samleie uten samtykke. Dette er en tråd om voldtekt, ikke om menn som får sjokk når det blir barn av sex uten kondom. Anonymkode: cb8c2...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #62 Skrevet 9. januar 2021 The Kitten skrev (22 minutter siden): TS har ikke blitt voldtatt, så det er ingen vits i å diskutere mer med deg. Hvorfor er ikke samleie uten samtykke ikke voldtekt? Det er selve definisjonen på voldtekt. Det ble ettertrykkelig nektet samtykke til samleie uten kondom. Blir du ikke flau? Er du helt skamløs? Anonymkode: cb8c2...d0f 1
The Kitten Skrevet 9. januar 2021 #63 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er ikke samleie uten samtykke ikke voldtekt? Det er selve definisjonen på voldtekt. Det ble ettertrykkelig nektet samtykke til samleie uten kondom. Blir du ikke flau? Er du helt skamløs? Anonymkode: cb8c2...d0f Hun lot seg jo knulle til han kom inni henne. Var visst ikke så nøye da å tenke 2 sek på om han hadde tatt på seg kondom. Vet ikke med deg, men i min verden er ikke det voldtekt å frivillig la seg knulle. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #64 Skrevet 9. januar 2021 Enig med TS. Samme gjelder omvendt, at kvinner sier at de bruker prevensjon når de ikke gjør det. Anonymkode: 82966...d83 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #65 Skrevet 9. januar 2021 blåveispiken skrev (19 minutter siden): Hei, TS her. Først og fremst vil jeg takke dere som har kommet med tips, støtte og råd. Ble litt overrasket etter å se alle svarene som har kommet idag, siden det ble stille etter en dag eller to etter jeg valgte å dele her. Siden jeg la ut har jeg fortalt min mor hva jeg opplevde, noe som var en skikkelig lettelse siden det har tørt veldig på meg å ikke kunne klare å dele det jeg har slitt så mye med. Mange kommentarer her syns jeg likevel er utrolig unødvendig og respektløse. Ingen her vet noe om hva jeg har opplevd i mine år før dette, og føler heller ikke jeg skal måtte dele det. Må si jeg er utrolig skuffet over hva enkelte har å si. Denne hendelsen hadde jeg ingen kontroll over. Jeg ba han bruke kondom. Han løy. Han hadde ubeskyttet sex med meg uten mitt samtykke. Det at man skal dobbeltskjekke at en man har inntrykk av er en fin person, faktisk har på kondom, er ikke noe man lærer på skolen. Det burde ikke være nødvendig. I den situasjonen vet jeg ikke hva mer jeg kunne gjort. Det var kondom eller ingenting, og han som utsatte meg for dette løy. Man kan ikke lese tanker. Isteden for å legge enda mer skam på overgrepsofre, kan enkelte gjerne bruke mer energi på de kvinnene og mennene som er overgripere og voldtektsmenn. Jeg skulle ønske kvinner kunne gjort noe så naturlig som å ha sex med samtykke, uten at faren for overgrep og voldtekt var der. Det satte spor i meg, og har vært utrolig vanskelig. Jeg sliter enda med traumer og ingen fremmed over nettet skal da fortelle meg at det er noe jeg burde tålt, eller er en bagatell. Dette var sex uten samtykke. Per definisjon, voldtekt. Jeg ber at dere som er kritisk til dette, slutter å svare her. Man kan ikke slette poster her inne så vidt jeg har forstått og jeg vil enda kunne komme hit for råd fra de som vil meg vel. Dere vet ikke hva folk ellers går gjennom, så vær så snill, vis omtanke og respekt. Ikke bagatelliser det jeg har gått gjennom. Du vet ikke hva jeg har opplevd som barn eller hvilke seksuelle traumer jeg har fra før. Vær konstruktiv og ikke spark en som ikke allerede ligger nede. Jeg ber om råd fra andre kvinner, ikke kritikk. Respekter det. BRAVO! 👏 Endelig en kvinne på kg som står opp for seg selv! Anonymkode: cb8c2...d0f 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #66 Skrevet 9. januar 2021 Man merker vel om mannen har på kondom eller ikke? Anonymkode: 76d47...8cb 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #67 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man merker vel om mannen har på kondom eller ikke? Anonymkode: 76d47...8cb Ja, man ser det, kjenner det med hånden og kjenner det inni seg (eller i munnen). Det er veldig rart at ts ikke fikk med seg dette. Anonymkode: b8889...172 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #68 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Voldtekt er penetrasjon uten samtykke. Å lyve om p-piller er, per definisjon, ikke penetrasjon uten samtykke. Ei heller utsettes mannen for den fysiske risiko som svangerskap og fødsel medfører. Jeg blir flau på menns vegne når de så desperat forsøker å redefinere voldtekt for å minimere menns seksuelle vold mot kvinner mens de griner om at det blir barn av at de tømmer seg i kvinner uten kondom. Menns selvberettigelse og hensynsløshet kjenner ingen grenser. Fy f*en så flaut. Anonymkode: cb8c2...d0f Vel jeg er ikke mann , synes bare tråden er helt syk. Anonymkode: 426e0...793
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #69 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man merker vel om mannen har på kondom eller ikke? Anonymkode: 76d47...8cb Tror du mannen merket det? Eller er det mer kvinnens ansvar å ikke bli voldtatt av menn? Anonymkode: cb8c2...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #70 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, man ser det, kjenner det med hånden og kjenner det inni seg (eller i munnen). Det er veldig rart at ts ikke fikk med seg dette. Anonymkode: b8889...172 Tror du mannen merket det? Eller er det at mannen voldtar mer kvinnens ansvar? Anonymkode: cb8c2...d0f 1
The Kitten Skrevet 9. januar 2021 #71 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du mannen merket det? Eller er det mer kvinnens ansvar å ikke bli voldtatt av menn? Anonymkode: cb8c2...d0f Mener du at kvinner ikke merker om mannen bruker kondom eller ikke?
blåveispiken Skrevet 9. januar 2021 Forfatter #72 Skrevet 9. januar 2021 The Kitten skrev (7 minutter siden): Hun lot seg jo knulle til han kom inni henne. Var visst ikke så nøye da å tenke 2 sek på om han hadde tatt på seg kondom. Vet ikke med deg, men i min verden er ikke det voldtekt å frivillig la seg knulle. Det er like før jeg antar du bare troller. Det er ikke slikt man bare tenker på å gjøre når man faktisk ligger der med en mann man føler man kan stole på når han har virket som en flott og ærlig kar hele kvelden før det skjer.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #73 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror du mannen merket det? Eller er det at mannen voldtar mer kvinnens ansvar? Anonymkode: cb8c2...d0f Det er ikke voldtekt. Det er dårlig gjort, men det er ikke voldtekt. Anonymkode: b8889...172 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #74 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vel jeg er ikke mann , synes bare tråden er helt syk. Anonymkode: 426e0...793 Hva er det som er "sykt" ved at kvinner har rett til å gi samtykke til samleie? Hvorfor er det "sykt" at en kvinne har rett til å nekte samtykke til samleie uten kondom? Anonymkode: cb8c2...d0f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #75 Skrevet 9. januar 2021 The Kitten skrev (15 minutter siden): Mener du at kvinner ikke merker om mannen bruker kondom eller ikke? Mener du at menn ikke merker når de voldtar kvinner? Anonymkode: cb8c2...d0f
The Kitten Skrevet 9. januar 2021 #76 Skrevet 9. januar 2021 blåveispiken skrev (11 minutter siden): Det er like før jeg antar du bare troller. Det er ikke slikt man bare tenker på å gjøre når man faktisk ligger der med en mann man føler man kan stole på når han har virket som en flott og ærlig kar hele kvelden før det skjer. Hadde du ikke møtt ham samme kveld? Litt tidlig å anta du kunne stole blind på ham, vel? 1
The Kitten Skrevet 9. januar 2021 #77 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener du at menn ikke merker når de voldtar kvinner? Anonymkode: cb8c2...d0f Jo, men TS har ikke blitt voldtatt.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #78 Skrevet 11. januar 2021 blåveispiken skrev (På 25.12.2020 den 4.16): Jeg fikk en god tone med han ene og vi bestemte oss for å ha sex. Ikke for å legge salt i såret, men dere ville begge ha sex, men hvorfor hadde du tilfeldig sex med en du ikke kjenner? Du er og skyld i dette selv, du gikk med på å ha sex, han gikk og med på det. Du skal aldri ha sex med ukjente bare fordi du vil ha en pikk i mellom lårene. Nå er jeg litt krass, men det er altfor mange jenter som bruker "voldtektsknappen" når ting ikke går slik de vil. Du har gitt ditt samtykke til sex, da er du, på lik linje med han, og ansvarlig for at han har kondom på når han penetrerer deg. Du har like mye skyld i det selv. Jeg regner med at begge to hadde drukket litt alkohol og? Da blir dømmekraften betraktelig redusert. Jeg tror ikke du hadde gått med på sex hvis du var edru. Så lenge du har gitt samtykke til sex, så er du og ansvarlig. Derfor kan du ikke bruke voldtektsknappen mot han. Jeg føler med deg på det som skjedde, men vi er selv ansvarlige for våre handlinger uansett. Anonymkode: 76266...49b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #79 Skrevet 11. januar 2021 Hvis dette er en voldtekt, da lurer jeg på hvor mange menn som egentlig har blitt voldtatt hvor kvinnen har løyet om at hun går på prevensjon. Anonymkode: 14e74...7d9 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #80 Skrevet 11. januar 2021 Jeg har virkelig ikke ord! Hva skjer med å legge skylden på offeret her? En kvinne kan gi samtykke til sex, men ho kan like fort trekke tilbake samtykke sitt! Trekker ho tilbake samtykke og mannen ikke stopper så er det faktisk voldtekt! Selvom kvinnen er 100 % med på det i begynnelsen, men angrer og trekker seg så SKAL mannen stoppe! Med en gang kvinnen trekker tilbake samtykke sitt så er det stopp! Og det samme hvis mannen trekker tilbake samtykke sitt, da skal kvinnen stoppe. At dere driver å kverulerer på det her er sykt! Jenta sa ja til beskyttet sex! Mannen lurte henne å gjennomførte ubeskyttet sex! Konklusjon: det var ikke gitt samtykke til denne type sex, så jeg spør dere hva kalles sex uten samtykke?? Anonymkode: 4e5c7...c08 1
Fremhevede innlegg