Hjertestein Skrevet 19. januar 2023 #381 Del Skrevet 19. januar 2023 Digger Maurstad familien, de er så rare og gode. Ble glad da jeg så de var med. Gleder meg å se. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 19. januar 2023 #382 Del Skrevet 19. januar 2023 Motelvibes skrev (46 minutter siden): De har så fin stue! Ja. Bor de i samme leilighet? Fikk det ikke med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 19. januar 2023 #383 Del Skrevet 19. januar 2023 Hjertestein skrev (19 minutter siden): Digger Maurstad familien, de er så rare og gode. Ble glad da jeg så de var med. Gleder meg å se. Får lyst til å gi de alle en klem 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. januar 2023 #384 Del Skrevet 19. januar 2023 Den stemningen i sofaen, da de så på det kleine datingprogrammet i badstua 🙈. Katrine Sørland og mannen som satt i sofaen med sønnen og skulle ha familiekveld foran tv-en 😅. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. januar 2023 #385 Del Skrevet 19. januar 2023 Gjest Huldretusse skrev (På 10.3.2022 den 21.34): Latteren til Hr. Bollestad altså 🤣 De er et festlig par 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 19. januar 2023 #386 Del Skrevet 19. januar 2023 Grüner skrev (2 timer siden): Den stemningen i sofaen, da de så på det kleine datingprogrammet i badstua 🙈. Katrine Sørland og mannen som satt i sofaen med sønnen og skulle ha familiekveld foran tv-en 😅. Syns hele familien var klein. Sønnen, akkurat som sønnen til Pål Anders Ullevålsseter, har ikke lyst til å være der, men må jobbe for familien. Tenk, han må bli erta på skolen for det der. Ikke hadde de noe underholdningsverdi heller. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjerteknas Skrevet 19. januar 2023 #387 Del Skrevet 19. januar 2023 Syns sofa var litt kjedelig i kveld jeg.. Så ganske skuffa, har alltid likt det programmet så godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 19. januar 2023 #388 Del Skrevet 19. januar 2023 You'reNothingToMe skrev (3 timer siden): Ja. Bor de i samme leilighet? Fikk det ikke med meg. Aner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 19. januar 2023 #389 Del Skrevet 19. januar 2023 Grüner skrev (2 timer siden): Den stemningen i sofaen, da de så på det kleine datingprogrammet i badstua 🙈. Katrine Sørland og mannen som satt i sofaen med sønnen og skulle ha familiekveld foran tv-en 😅. Vi skifta kanal fordi unga så på. Det var litt for drøyt med den klappinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 27. januar 2023 #390 Del Skrevet 27. januar 2023 Denne ukas episode ee den morsomste jeg har sett på lenge. Fritz & Stig Andre og Abu og Mayo er så morsomme. Lo høyt av at grisefilmer er haram og at Fritz er klassisk harry. Og Anne B. Ragde med venninna " Dær e værdaln-Lasse. Han e så hæææææslig." 😅 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 27. januar 2023 #391 Del Skrevet 27. januar 2023 Sol79 skrev (45 minutter siden): Denne ukas episode ee den morsomste jeg har sett på lenge. Fritz & Stig Andre og Abu og Mayo er så morsomme. Lo høyt av at grisefilmer er haram og at Fritz er klassisk harry. Og Anne B. Ragde med venninna " Dær e værdaln-Lasse. Han e så hæææææslig." 😅 Kommentaren til Ragde var ikke så fin. Man må jo nesten være lesbisk for å ikke synes at han er fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 27. januar 2023 #392 Del Skrevet 27. januar 2023 Stakkars sønnen til Kathrine som fikk fullt fokus på bartefjonet... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 28. januar 2023 #393 Del Skrevet 28. januar 2023 Motelvibes skrev (3 timer siden): Kommentaren til Ragde var ikke så fin. Man må jo nesten være lesbisk for å ikke synes at han er fin. Jeg er 100% ikke lesbisk, og syns Lasse er ekkel. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 28. januar 2023 #394 Del Skrevet 28. januar 2023 Sol79 skrev (Akkurat nå): Jeg er 100% ikke lesbisk, og syns Lasse er ekkel. Nei men kommentaren hennes var stygg og tankeløs. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 28. januar 2023 #395 Del Skrevet 28. januar 2023 Motelvibes skrev (12 timer siden): Kommentaren til Ragde var ikke så fin. Man må jo nesten være lesbisk for å ikke synes at han er fin. Så du tenker du sitter på fasiten til hvilke menn hetrofile kvinner finner attraktiv? Da må jeg dessverre skuffe deg. Jeg er en hetrofil kvinne som ikke er i nærheten av å "synes denne mannen er fin", 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. januar 2023 #396 Del Skrevet 28. januar 2023 Anne B er en fest Synes kommentaren sist uke var gøyal. Alle elsker og beveges av Demenskoret,og da er det klart hun syns det er forferdelig kjedelig 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 28. januar 2023 #397 Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) Oida skrev (På 28.1.2023 den 10.33): Så du tenker du sitter på fasiten til hvilke menn hetrofile kvinner finner attraktiv? Da må jeg dessverre skuffe deg. Jeg er en hetrofil kvinne som ikke er i nærheten av å "synes denne mannen er fin", Du skjønner vel budskapet mitt. Er det virkelig nødvendig å si at en person er «heslig»? På hvilket grunnlag si noe så stygt. Og nei, Ragde er ikke «en fest»… Endret 29. januar 2023 av Motelvibes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. januar 2023 #398 Del Skrevet 30. januar 2023 Motelvibes skrev (På 27.1.2023 den 22.27): Kommentaren til Ragde var ikke så fin. Man må jo nesten være lesbisk for å ikke synes at han er fin. Man trenger absolutt ikke være lesbisk for å ikke synes at han er fin! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 30. januar 2023 #399 Del Skrevet 30. januar 2023 FruRosa skrev (10 timer siden): Man trenger absolutt ikke være lesbisk for å ikke synes at han er fin! Neida, men du skjønner vel hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 30. januar 2023 #400 Del Skrevet 30. januar 2023 Jeg sparer opp episoder, enda ikke sett. Gleder meg så masse å se. Er det noen nye og gøye med i år? Jeg husker kun Maurstad (fantastisk familie) og Mayo abu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå