Gå til innhold

Hva var julegaven fra jobben i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Privat. 2000kr i gavekort og årsbonus. Ifjor var ett godt år og da fikk jeg 60K. Regner med det ikke blir like bra i år men takknemlig for alt! 

Anonymkode: 016f9...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper de dropper julegaven i år, og heller gir det til noen som trenger det.

Anonymkode: b77b6...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke bibliotekarer får julegaver. Vi har aldri fått. Men sjefen vår pleier å legge inn klementiner og en pose med twist på pauserommet, og alle tar med seg  noe godt pålegg til en felleslunsj siste dag.

Anonymkode: 4f6e9...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kopp med denne teksten 😊

20201214_220024.jpg

Anonymkode: 5745e...044

Vi jobber kanskje på samme sted, i all fall samme bransje i helsesektoren :)  Vi fikk også levert restaurantmat til alle ansatte i helgene som erstatning for tapt julebord. Det var utrolig hyggelig ❤️ 

Anonymkode: 91cbd...781

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffekopp med lokk og julekaffe. Bruker aldri sånne kopper og julekaffe liker jeg ikke. Her blir det regifting - gir den videre som ekstragave :) 

Anonymkode: 4a4df...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi jobber kanskje på samme sted, i all fall samme bransje i helsesektoren :)  Vi fikk også levert restaurantmat til alle ansatte i helgene som erstatning for tapt julebord. Det var utrolig hyggelig ❤️ 

Anonymkode: 91cbd...781

Haha,  jeg tror faktisk vi jobber samme sted,  og  jeg lurer på om at vi jobbet sammen denne helgen faktisk,  hvis du er den jeg tror du er 😊 Veldig koselig kopp synes jeg og julematen også 

Anonymkode: 5745e...044

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber kommunalt, i en kommune på randen av Robeklista. I fjor fikk vi en pin med nye kommunevåpenet på (kommunesammenslåing). I år håper jeg de har vett til å bruke penger der det trengs. Ja det hadde vært hyggelig med noe, men nei, det er så mye mer i vår kommune som trenger at det brukes penger på.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på kr 1000,- og statoilkoppen.

I tillegg får vi gaver fra et par leverandører, type t-skjorte/ genser/ jakke :)

 

Anonymkode: 46338...9a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha,  jeg tror faktisk vi jobber samme sted,  og  jeg lurer på om at vi jobbet sammen denne helgen faktisk,  hvis du er den jeg tror du er 😊 Veldig koselig kopp synes jeg og julematen også 

Anonymkode: 5745e...044

Så morsomt, da jobbet vi sammen i helgen 😄  Ja, vi er heldige 🎅

Anonymkode: 91cbd...781

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje ikke vi får julegave i år? Men vi fikk 5000 kr ekstra lønn i desember, så klager ikke.

Anonymkode: c1817...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så morsomt, da jobbet vi sammen i helgen 😄  Ja, vi er heldige 🎅

Anonymkode: 91cbd...781

Da kan dere prate om alle raringene på kg! Skulle likt å være flue på veggen da! 🐜

Anonymkode: ffa8d...411

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I år tror jeg at vi får de der «superhelt»-krusene for forskjellige yrkesgrupper i tillegg til noe annet. Sjefen pleier å være veldig flink når det gjelder gaver. I år fikk vi til og med påskegave: blomst og sjokolade.

Det verste jeg har fått er vin (drikker ikke alkohol, og ekstrahjelpene under 18 år fikk ingenting).

Beste var da jeg jobbet i Spar for over 10 år siden og vi fikk «Årets juleklokke» fra Holmegaard. Har samlet på dem siden, og kjøper hvert år.

Anonymkode: 0b7f0...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk en flaske vin og et universalgavekort på 1000kr. Regner med at det siste er fordi det ikke blir arrangert julebord eller julelunsj. Jobber et sted der de gjør mye bra psykososialt for de ansatte, noe jeg ikke har vært bortskjemt med i tidligere jobber. 

I en tidligere jobb pleide samboer å få en sånn juletine med diverse julemat og snop. Det syns jeg alltid var en skikkelig høydare! Der var det ofte litt mer fancy ting enn vi hadde råd til selv da. 

Så nå tenkte jeg å bruke gavekortet mitt på å bestille litt godsaker. 

Anonymkode: 464f9...1d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...