Znowie Skrevet 22. januar 2021 Forfatter #121 Del Skrevet 22. januar 2021 4+0 Iiidag er jeg kanskje 4 uker.. Har ikke helt kontroll 😅 Klarte ikke å la den siste digitale ligge urørt, så da ble det 2+3 🤩 🤞 Når er det vanlig å bestille tidlig ul? Skal høre om jeg kan vurderes mot å få Nipt-test også, pga alder og helse. Venter litt til før jeg hopper over forum, rett for å djinxe hele opplegget 😅 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. januar 2021 #122 Del Skrevet 22. januar 2021 Så fin test 😊 Det kommer helt an på hva du ønsker å oppnå med en tidlig UL, når man ønsker å dra. Hvis det "bare" er for å se hjerteslag og at det er liv der, og man er ekstra nervøs/utålmodig så er det mange som drar i uke 6 for å få bekreftet dette. Om du ønsker å se at det utvikler seg og har liv så kan det være greit å dra rundt uke 8-9 først. Mye mer sikret at det går bra da om man kommer hit og alt ser fint ut. Om man vil være tilnærmet sikker på at babyen er helt frisk så er det rundt uke 13 at organene kan sjekkes. Har man opplevd mye galt (slik som jeg har), så blir det fort til at man drar på alle disse... Men om man bare skal dra på èn så vil jeg anbefale den i uke 8-9. Det er ikke sååå lenge til, samtidig som man ser en fin liten bamsemums da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #123 Del Skrevet 27. januar 2021 4+5 Det tuter og går, tok hcg test på tirsdag som var på 2488, progesteron 63. Ny test i morgen🤞 Heldigvis kun såre nippler og oppblåst, ellers symptomfri😊skal være fornøyd med det, har ikke tid til å bli dårlig 😅 Gleder meg til tidlig ul, først da kan jeg puste ut.. Noen som vet hvordan man får flyttet dagboken? Når den tid kommer..selv om jeg kommer til å være masse her inne å lese 🤗💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 27. januar 2021 #124 Del Skrevet 27. januar 2021 Herlig nyheter da! Blir spennende å høre resultatet fra testen i morgen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. januar 2021 #125 Del Skrevet 27. januar 2021 Znowie skrev (2 timer siden): Noen som vet hvordan man får flyttet dagboken? Når den tid kommer..selv om jeg kommer til å være masse her inne å lese 🤗💖 Du bare spør en moderator om å flytte den. Eller så kan du opprette en ny dagbok inne på svangerskapssiden. Masse lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 18. mars 2021 Forfatter #126 Del Skrevet 18. mars 2021 En liten oppdatering... Det gikk ikke så godt.. Sprell levende bamsemums 8+2, så tilbake i uke 11..da hadde nok hjertet sluttet å slå en uke tidligere 😔 Innlagt og fikk 12 tabletter med Cytotek, men den lille ville ikke gi slipp.. Så det ble narkose. Kanskje lik greit... Å slippe å må se den lille 💙 Nå har vi fått time til utredning, blodprøver og sjekk av kromosomfeil osv. Har valgt å vente en måned eller to før vi prøver på nytt, så får "boforholdet" i livmoren litt pause 💛 må uansett vente på prøvesvar osv.. Det som var ekstra sårt var at lege mente progesteronstøtte kan være aktuelt i neste runde.. Da ble jeg sur.. Jeg spurte om å få prøve det denne gangen, men neida.. Når det ikke skader, hvorfor ikke la mor prøve?? Hva hvis... I tillegg har jeg sendt "mens-blod" til Hellas.. Spent på om de finner noe... Det var vistnok helt ok å sende blod nå under aborten så kunne ikke la sjansen gå. Tiden går.. Har forsåvidt en slik Panorama-test som er bestilt fra Danmark, om noen ønsker å kjøpe billig💛 den sjekker eventuelle kromosomfeil +kjønn hos foster. (blodprøve fra mor). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. mars 2021 #127 Del Skrevet 18. mars 2021 Å nei kjære deg, dette var veldig trist å høre 😪 så utrolig urettferdig. Håper det går bra med deg etter forholdene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 18. mars 2021 #128 Del Skrevet 18. mars 2021 Ååh.. Dette var trist lesing 💔 Var ikke sånn det skulle gå.. Håper dere får god hjelp videre, og kanskje noen gode svar fra prøveresultatene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 18. april 2021 Forfatter #129 Del Skrevet 18. april 2021 Da var man her igjen.. Kaaanskje 9dpo..har ikke peiling da jeg ikke har el-testet 😅 Venter på svar-resultat fra Hellas, ang testing av mensblod.. Men håper nesten den ikke viser noe da jeg ikke tror det er lurt med en hestekur med antibiotika omatthvisatt den viser sterkere "strek" fremover 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 18. april 2021 #130 Del Skrevet 18. april 2021 Åh, så spennende test!! Trist å høre om de tidligere erfaringene dine. Måtte spira holde hele veien neste gang❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 18. april 2021 #131 Del Skrevet 18. april 2021 Jeg skimter strek! 🤩🤩🤞 De neste dagene blir spennende 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 19. april 2021 #132 Del Skrevet 19. april 2021 Ååh, håper det er en liten spire og at den klamrer seg fast løpet ut 🤞❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. april 2021 #133 Del Skrevet 19. april 2021 Åå det hadde vært fantastisk om du ble gravid på nytt raskt igjen!! Veldig spennende test! Tatt noe ny i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 20. april 2021 Forfatter #134 Del Skrevet 20. april 2021 Amatariel skrev (På 19.4.2021 den 13.30): Åå det hadde vært fantastisk om du ble gravid på nytt raskt igjen!! Veldig spennende test! Tatt noe ny i dag? Ja det har vært fantastisk 😍 Tok en tidligtest fra babyplan dagen etterpå.. Så kanskje en anelse strek om man legger godviljen til, meeen har ikke trua.. Er fri for strimler.. Har en digital , men tror ikke det er vits i å brenne av den... Selv om lysten er der 😆🙈 Får vente til strimlene kommer torsdag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. april 2021 #135 Del Skrevet 21. april 2021 Syns jeg ser noe mørkere farge der streken skal være, men den ser ikke rosa ut enn så lenge 🤔 Men spennende er det i alle fall. Håper det blir noe tydeligere i morgen når du får flere tester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. april 2021 #136 Del Skrevet 21. april 2021 Så spennende med testen. Vil gjerne følge deg fremover. Håper du får en spire som sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 22. april 2021 Forfatter #137 Del Skrevet 22. april 2021 Skjønner ingenting 😅 Tok en test idag tidlig som var latterlig blenda hvit.. Siden kinnene "brenner " som det bruker å gjøre ved EL så tenkte jeg at jeg kunne sjekke, og tok samtidig en hcg test 😅 Ja jeg elsker å teste... 🙈 Det er en liten strek ja? 🤔😮 Enten 8 eller 13 dpo.. Litt usikker siden jeg ikke testet, men gynekolog sjekket meg for 17 dager siden og hun så en folikkel på 22mm da 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. april 2021 #138 Del Skrevet 22. april 2021 Absolutt en strek på den g-testen ja!! Du er nok gravid igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 22. april 2021 Forfatter #139 Del Skrevet 22. april 2021 Amatariel skrev (5 minutter siden): Absolutt en strek på den g-testen ja!! Du er nok gravid igjen! Shit..det er jo utrolig , ihvertfall ikke feil med mannens småsoldater 😅 men værre om boforholdet er bra nok😅🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 23. april 2021 #140 Del Skrevet 23. april 2021 Så herlig med positiv test! Håper spiren klamrer seg fast 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå