Gå til innhold

Znowie prøver igjen... ❄️


Znowie

Anbefalte innlegg

Lily92 skrev (7 timer siden):

Det skal ikke være farlig om du er gravid og bruker antibiotika samtidig. Det er vel et par typer antibiotika man bør unngå, men de aller fleste typer kan brukes også ved graviditet😊 jeg ser noe på testen din, men om det er skyggestrek eller babystrek er vanskelig å si🤔

Så godt å høre.. Kan sikkert høre med fastlegen om å få noe antibiotika "light " for å få bukt med Ureaplasmaen ihvertfall.. Hvisattomatt det blir noe, mot alle odds denne rare runden 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens øverste test måtte bli en vanlig fra babyplan, siden jeg var fri før early - typen.. Som vanlig usikker om det skimtes noe, skygge eller svaaaak strek, men noe er det. Isåfall er det 9dpo (kanaskje litt for svak for det) ,eller 7dpo siden siste LH-test jeg tok var rangert som 70 på skalaen, så kan jo tenkes at det var en liten eggløsning etter det.

Aldri vært så spennende å teste, reine vårmysteriet 😆

 

IMG_20210505_092511__01__01.thumb.jpg.6bca7fae3fe17b20473c7845f10a4ed4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg slo opp lysstyrken på telefonen så skimter jeg noe på den øverste 🤩🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man fått resept fra Hellas, selfølgelig måtte jeg nesten diskutere med det lokale apoteket for å få ut noe som helst😅 Heldigvis var det ei der som hadde vært i Danmark og fått ifv hjelp, hun hadde hørt om ivf klinikken i Hellas så fikk ihvertfall ut 1/3 medisiner 😅 de to siste må min fastlege sjekke ang alternativer, siden de ikke er å få tak i her i Norge.. 

Tok en vanlig CB i dag, super svak strek..(sikkert skygge). Men for å få den på bildet måtte jeg gå litt løs med kontraster 😅

I morgen tar jeg en siste test, om det ikke blir sterkere går jeg løs på medisinen istedet. 

 

 

IMG_20210506_175945__02__01.thumb.jpg.321f2bb88846f06c107acecd2af99f2a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ordna seg på apoteket med de medisinene som var tilgjengelig. Håper det ikke blir en stor jobb å finne erstatninger for de øvrige 😊

Blir spennende å se hvilket utslag testen gir imorgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens babyplan test var blenda, så da er det bare å chøgge innpå med antibiotika 😑 kanskje lik greit.. Så får man heller prøve på nytt på neste runde..

Har dog ikke fått tante rød på besøk enda, tenker at jeg ikke orker å teste etter LH før den er kommet og vel så det 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (29 minutter siden):

Det ER jo en strek der! Hva skjeeer! Hvor mange dpo er du!?

Aaaner ikke! 😆 Men 28 april så jo LH testen slik ut... Screenshot_20210508-141026__01.thumb.jpg.46c46b5ac262350f8ea352396c27dd61.jpg

Sååå LH kan jo ha vært 29/30??

Dog ble det ikke lagt inn aksjer da,så siste action i senga var 27. April.. siden vi ville vente til etter kuren.. Så testet ikke LH etter det 😅🤔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du må forsøke å ta en til test senere i ettermiddag/kveld? På så konsentrert urin som mulig... Min test var jo nesten umulig å se i går morges, men den ble bare tydeligere utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (45 minutter siden):

Kanskje du må forsøke å ta en til test senere i ettermiddag/kveld? På så konsentrert urin som mulig... Min test var jo nesten umulig å se i går morges, men den ble bare tydeligere utover dagen.

Er typisk nok på hytta, tok bare med 1stk..får prøve igjen i morgen ettermiddag 😅 

Hvisattomatt LH testen ble sterkere dagene etter ..kanskje positiv 30.04- ish tipper jeg 7-8 dpo i dag eventuelt..  Men får da være måte på hvor lenge sæd ligger klar siden siste sengedansen var på morgenen 27.4? 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#cd1

I dag kom tante rød 🤔 så da er det ihvertfall ingen tvil..rart hcg'en øker på rett før tanta kommer.. Andre gangen i april /mai nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skuffende å bli lurt sånn altså :( Håper på bedre lykke i neste pp! :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig forvirrende.. 🤔 

Håper du kommer igang med antibiotikakuren nå snart da 😊 Vet du om det blir å stå over denne prøveperioden da? Eller er kuren fort unnagjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (2 timer siden):

Så utrolig forvirrende.. 🤔 

Håper du kommer igang med antibiotikakuren nå snart da 😊 Vet du om det blir å stå over denne prøveperioden da? Eller er kuren fort unnagjort?

Ja sykt irriterende.. Man har jo noe hcg verdier naturlig i kroppen tror jeg, så min stiger kanskje bittelitt rett før tante rød? Eller så er det atter en kjemisk.. Syklusen er ihvertfall på bærtur 😅 

Jeg har to kurer 😅 ene er på 7 og den andre på 14 dager, starting tomorrow..Så muuulig vi prøver på neste eggløsning.. Må kjenne litt på det 😊

De anbefalte at gubben også skulle ta en 7 dagers kur med antibiotika, for å være på den sikre siden..gleder seg sååå 😆🙈 Han blir dårlig av en paracet liksom 😑😆

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Znowie skrev (8 timer siden):

Ja sykt irriterende.. Man har jo noe hcg verdier naturlig i kroppen tror jeg, så min stiger kanskje bittelitt rett før tante rød? Eller så er det atter en kjemisk.. Syklusen er ihvertfall på bærtur 😅 

Jeg har to kurer 😅 ene er på 7 og den andre på 14 dager, starting tomorrow..Så muuulig vi prøver på neste eggløsning.. Må kjenne litt på det 😊

De anbefalte at gubben også skulle ta en 7 dagers kur med antibiotika, for å være på den sikre siden..gleder seg sååå 😆🙈 Han blir dårlig av en paracet liksom 😑😆

Kanskje det ordner seg med både syklusen og hcg-verdiene etterhvert 🤞 Høres ikke noe kjekt ut å få utslag på g-testene uten at det er noe 😔

Oi, heftig! Men kjekt at det er så fort unnagjort da. Blir nok veldig bra å ha gjort 😊

Haha, stakkars 😅 Heldigvis bare 7 dager da, får håpe han føler det går greit 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

#ovu? 

Ble ferdig med antibiotikakuren fra IVF Serum Hellas torsdag og fikk ikke minst en veldig positiv EL-test i går.. Må jo nesten bare prøve med en gang da 😅 

La inn aksjer torsdag & fredag, nå er vi på hytta uten strøm og vann så det blir med de aksjene gitt 🙈 🤞 

 

IMG_20210521_230431__01__01.thumb.jpg.99fad9cffd4ad1c1c8008f481fd97604.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...