Gå til innhold

Znowie prøver igjen... ❄️


Znowie

Anbefalte innlegg

Jeg ser absolutt noe på testen din!! Her kan det hele klart være noe! 

Man skal jo egentlig ikke teste på noe annet enn morgenurin før IKM, men kanskje du har en spesiell urinkonsentrasjon som gjør at det går an. Utrolig spennende da!! Er mange som har blitt gravide her i det siste, så krysser fingrene for at du joiner dem med et julemirakel i magen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Jeg fikk første positive på kveldsurin. Var negativ på morgenen. Krysser fingrene for tydelig strek i løpet av de nærmeste dagene! 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 timer siden):

Jeg ser absolutt noe på testen din!! Her kan det hele klart være noe! 

Man skal jo egentlig ikke teste på noe annet enn morgenurin før IKM, men kanskje du har en spesiell urinkonsentrasjon som gjør at det går an. Utrolig spennende da!! Er mange som har blitt gravide her i det siste, så krysser fingrene for at du joiner dem med et julemirakel i magen ❤️

Ååh.. Så godt å høre at andre også ser det 😅🙈 Nei syns det er merkelig, sånn var det sist også..må jo nesten prøve på nytt sent i kveld 😇 takk, i hope 🤗❄️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (40 minutter siden):

Så spennende! Jeg fikk første positive på kveldsurin. Var negativ på morgenen. Krysser fingrene for tydelig strek i løpet av de nærmeste dagene! 🤩

Så godt å høre at flere har opplevd det 😄🤗 takk, jeg også 😅😇❄️💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10dpo

Ikke utslag på babyplan sin tidligtest, men etter å ha sett andre har kommentert at de tidligtestene er blitt dårligere (?) kjøpte gubben en CB tidligtest bare for å prøve. 

Ser aaaantydning, meeen skulle kanskje vært sterkere strek nå 😕

IMG_20201222_100915__01__01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns jo jeg ser noe!! Men om det er skygge eller noe reellt er litt vanskelig å si. Blir utrooolig spennende de neste dagene. Kjøpte mannen flere tester? Anbefaler å ha noen digitale med uker på lur - plutselig skulle du gjeerne ønske at du hadde dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (30 minutter siden):

Syns jo jeg ser noe!! Men om det er skygge eller noe reellt er litt vanskelig å si. Blir utrooolig spennende de neste dagene. Kjøpte mannen flere tester? Anbefaler å ha noen digitale med uker på lur - plutselig skulle du gjeerne ønske at du hadde dem.

Ja kan ikke gjøre annet enn å vente til i morgen med ny test 😅 ikke flere av den tidligtesten, men en med uke-indikator på som er greit å ha. Men, det er sikkert ikke vits i ta den i morgen feks? Først vente til to streker på den helsikes babyplan testen også? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11dpo

Negativ babyplan tidlig test, ingen CB igjen, vurderer å dra på apoteket bare for å ta en til av den typen😅 #egetbudsjettforgraviditetstester😆

Ønsker et skikkelig svar nå rett før jul.. Så jeg vet om jeg kan snørekjøre med hundene og tenke på noe heeeelt annet til neste forsøk 😊

Tempen er enda fin da😊 grafen er ikke helt korrekt da jeg måler med en desibel.(vaginalt). 

Screenshot_20201223-112151__01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Znowie! Spennende å følge deg! Utrolig kjipt med negativ test 😣 Bedre lykke neste gang! 🤞 

Jeg har eggløsning i disse dager, er inne i min pp2 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12dpo 

Veit jo at man ikke skal sjekke testen etter at tiden er ute.. Men hallo 🙈 løpet er nok kjørt, men åååh, har aldri hatt så tunge pupper /såre nippler 😅 #ønsketenking

IMG_20201224_143343__01__01__01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD1 

Tempen gikk ned i natt, så det ble som forventet 😅 jaja, ny runde i januar.. I morgen blir det snørekjøring med god samvittighet ihvertfall 🎉😊🎄

Fortsatt god jul alle sammen❤️💙❄️🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CD3

Såvidt blødd siden i går, i tillegg rosa i kinnene som jeg bruker å få etter EL. 

Tenkte jeg skulle prøve en EL-test og den var kraftigere enn vanlig for å være i denne fasen.. Premom rangerte den til 0.30, som den bruker å være rett før EL 🤔har ikke tempet de siste dagene pga TR. 

Etter sist SA fikk jeg El på cd11, men fortsetter økningen blir det skammelig tidlig denne gangen 😅🤔

IMG_20201228_141222__01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt en g-test etter den på torsdag? Kan jo være en sjanse for at det du tror er mensen er svangerskapsblødning? I allefall hvis mensen var uvanlig kort eller rar på annen måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...