Znowie Skrevet 6. januar 2021 Forfatter #81 Del Skrevet 6. januar 2021 Woop woop 😁🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. januar 2021 #82 Del Skrevet 6. januar 2021 Whooooo så gøy! Nydelig EL-test 😁 Da er vi så og si likt i løypa vi da. Blir kjempespennende fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 6. januar 2021 Forfatter #83 Del Skrevet 6. januar 2021 Amatariel skrev (40 minutter siden): Whooooo så gøy! Nydelig EL-test 😁 Da er vi så og si likt i løypa vi da. Blir kjempespennende fremover! Takk 😁🎉 ja den ble lik sterk som kontrollstreken også, så vi satser på negativ i morgen 😅😍 så artig! Ja du hadde også positiv i dag? Eller var det i går? 🎉 Spennende dager i vente på oss begge med andre ord 😍😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. januar 2021 #84 Del Skrevet 6. januar 2021 I går ja, så jeg håper på EL i dag! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 7. januar 2021 #85 Del Skrevet 7. januar 2021 Ååh, så gøy! Da er vi flere som nærmer oss DPO-land, jeg er så spent! Håper det klaffer for oss alle 🤞😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 7. januar 2021 Forfatter #86 Del Skrevet 7. januar 2021 Fortsatt positiv.. Men har ikke kjent noe annet enn litt murringer, så det er spennende at det stemte 😅 som regel klarer jeg såvidt å løfte noe /løfte en og en fot akkurat når jeg har El.. Det river og sliter innvendig kjennes det ut som 😅🙈 samt kriblinger i lårene... Håper det skjer ila kvelden, på den ene eller andre måten! 🙈✨😇 Mannen kommer til å bli glad ihvertfall, enda en mulighet og han blir så giret av dette at det halve er nok 😅💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 8. januar 2021 Forfatter #87 Del Skrevet 8. januar 2021 1dpo EL-test ned, temp opp 😁🤞🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. januar 2021 #88 Del Skrevet 8. januar 2021 Whooop whoopp! Da er du bare èn dag bak meg. Lukter testedate av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #89 Del Skrevet 13. januar 2021 (endret) 6dpo Dagene går såååå tregt 😅😆 Men,nå er det ihvertfall ikke mange dager igjen før jeg kan teste🎉 Har ikke tempet de siste dagene, søvnen er mye bedre når jeg ikke gjør det.. Så da blir det slik 😅 Ellers er jeg endel på snørekjøring med hundene, er litt usikker på om det er så bra.. Mtp festing av egget osv? Det kan jo bli endel rykk og napp... Men andre trener jo stenhardt hele graviditet 😅 Man blir jo litt støl og god etter en tur, men ikke vondt.. Er så kjedelig om jeg allerede nå må stoppe med slike aktiviteter, da det er det eneste som får meg ut i frisk luft 😐 Endret 13. januar 2021 av Znowie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 13. januar 2021 #90 Del Skrevet 13. januar 2021 Znowie skrev (4 minutter siden): 6dpo Dagene går såååå tregt 😅😆 Men,nå er det ihvertfall ikke mange dager igjen før jeg kan teste🎉 Har ikke tempet de siste dagene, søvnen er mye bedre når jeg ikke gjør det.. Så da blir det slik 😅 Ellers er jeg endel på snørekjøring med hundene, er litt usikker på om det er så bra.. Mtp festing av egget osv? Det kan jo bli endel rykk og napp... Men andre trener jo stenhardt hele graviditet 😅 Man blir jo litt støl og god etter en tur, men ikke vondt.. Er så kjedelig om jeg allerede nå må stoppe med slike aktiviteter, da det er det eneste som får meg ut i frisk luft 😐 Det skal ikke ha noe å si, Znowie - gjør ting du trives med, og å holde seg i aktivitet er bare bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. januar 2021 #91 Del Skrevet 13. januar 2021 Ja spennende at det nærmer seg testing nå! Enig med Lorieen, bare kjempebra at du er i aktivitet. Om du er gravid så holder lille spire seg god og trygg Jeg var mye på zumba da jeg var gravid med mitt yngste barn. Til og med på eggløsningsdagen husker jeg Og flere ganger i uken frem til 7. sv.måned. Det var mye hopp og sprett, men kroppen har bare godt av å være aktiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #92 Del Skrevet 13. januar 2021 Amatariel skrev (4 timer siden): Ja spennende at det nærmer seg testing nå! Enig med Lorieen, bare kjempebra at du er i aktivitet. Om du er gravid så holder lille spire seg god og trygg Jeg var mye på zumba da jeg var gravid med mitt yngste barn. Til og med på eggløsningsdagen husker jeg Og flere ganger i uken frem til 7. sv.måned. Det var mye hopp og sprett, men kroppen har bare godt av å være aktiv. Så godt å høre! Jeg ble litt skeptisk siden jeg mistet to dager etter en slik tur sist .. Man overanalyserer etter noe slikt , jeg vet det 😅🙈 Da får jeg bare kose meg og tenke at hvis det er liv laga holder den seg der uansett 💖 Ikke lenge til testetid for deg heller nå, woop woop! 🤞😁 Aldri følt meg så "ugravid" som nå, så dette blir spennende😆Kanskje det denne gangen det sitter, får bare ta det som et godt tegn 😅😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #93 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) Dobbeltpost Endret 15. januar 2021 av Znowie Dobbeltpost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #94 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) 8dpo Klarte selvfølgelig ikke å vente lengre og måtte svi av en tidligtest😅 Endret 15. januar 2021 av Znowie Glemte bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #95 Del Skrevet 15. januar 2021 Legger jeg go'øyet til ser jeg noe 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. januar 2021 #96 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg klarer ikke å se noe gjennom min skjerm. Men må tro det er for tidlig. Jeg er jo en dag foran deg, og har konkludert med at det er for tidlig for meg så Håper såååååååå vi begge for positiv test senere i helga!!! 🤞 🤞🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #97 Del Skrevet 15. januar 2021 Slik ble den etterpå.. Ny test i morgen, fikk ihvertfall litt håp på en fredag 😅😁💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #98 Del Skrevet 15. januar 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke å se noe gjennom min skjerm. Men må tro det er for tidlig. Jeg er jo en dag foran deg, og har konkludert med at det er for tidlig for meg så Håper såååååååå vi begge for positiv test senere i helga!!! 🤞 🤞🤞🤞 Krysser alt jeg har 😁🤞🤞💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 15. januar 2021 #99 Del Skrevet 15. januar 2021 Spennende! Dette ser helt likt ut som min forrige kjemiske. Skimtet strek på test fra normal i 2 dager. Lik som denne neste dag, og så begynte jeg å blø 1 dag for seint og vanlig strek ble blendahvit igjen. 😣 Krysser fingrene for deg at du faktisk er gravid, og at den holder seg der! 🤞😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 15. januar 2021 #100 Del Skrevet 15. januar 2021 Håper du får positiv test de nærmeste dagene! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå