Gå til innhold

Znowie prøver igjen... ❄️

Znowie

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (33 minutter siden):

Har du tatt en g-test etter den på torsdag? Kan jo være en sjanse for at det du tror er mensen er svangerskapsblødning? I allefall hvis mensen var uvanlig kort eller rar på annen måte. 

Måtte ta en tidligtest, har ikke tatt på 4 dager siden jeg begynte å blø. Såvidt det synes på bildet men den er der 🤔 skal jo ikke være mulig..😐

Har ikke vært mye sengeaction pga besøk i jula, så er 15dpo eller 2dpo... Sååeh.. Kjemisk? 😕

IMG_20201228_185557__01__01__01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, ikke lett å si hva det er. Men er i alle fall en strek! Så noe hcg i kroppen har du. Er godt mulig det er en kjemisk... Samtidig så KAN det være begynnelsen på noe. At du bare produserer hcg litt sent. Og småblødning er jo helt normalt i svangerskap. Får nesten ikke svar på dette uten å teste videre for å se om streken blir sterkere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd4

Dagens gtest var negativ 🤔

Jaja, får bare la være å tenke på det.. Mye mer spennende med El - testing og to streker, he he🙈😆 

Dagens temp, 37.70

IMG_20201229_182504__01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under hvilke forhold ble dagens temp tatt, og hvor på kroppen? 

Hørtes nesten ut som feber temperatur dersom det var basaltemperatur 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (32 minutter siden):

Under hvilke forhold ble dagens temp tatt, og hvor på kroppen? 

Hørtes nesten ut som feber temperatur dersom det var basaltemperatur 🙈

Åjj... Har skrevet feil 😆 36.70 skulle det være 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Znowie skrev (28 minutter siden):

Åjj... Har skrevet feil 😆 36.70 skulle det være 🙈

Daaaa hørtes det mer rett ut 😂😂 

Det er fortsatt tempen jeg har etter eggløsning, men det er jo veldig individuelt hva man ligger på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 31.12.2020 den 14.49):

Ønsker deg alt godt for året som kommer Znowie  :hug:

nyparty.gif.2e88d5d7f2db41d62b44bec74f1fb75c.gif

Takk det samme til deg @Amatariel🤗🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd7

Tiden går litt saktere i disse dager🙄

Håper på økning både på strimler ooog temp snart 😇 sist ble det El på cd11.. Har en feeling på at den blir litt tidligere denne gangen.. 

Ellers har vi snørekjørt med hundene nesten hver dag, er så herlig og befriende å få tankene over på noe annet enn strimler og temping ! 😅❄️

Blir lite av det i neste dpo.. Da skal jeg holde meg mest mulig i ro, netflix og popkorn😄😋🍿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd9

Lite som skjer, annet enn at tempen har økt og litt EL-slim har jeg faktisk merket for første gang🎉 

Prøvde en eggløsningtest av et annet merke jeg har liggende, men dobbeltsjekket med babyplan sin også, bare for at jeg er alt for nyskjerrig  🙈 Holder meg til babyplan fremover tenker jeg 🤔😅

IMG_20210103_162833__01__01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme erfaring som deg her på disse EL-testene. Absolutt greit å holde seg til Babyplan ja.

Jeg skal heie på gullegget ditt! Håper vi begge får EL snart. Jeg er bare tre dager foran deg, og har også begynt testingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cd10

Okay, kanskje blir det ikke tidligere EL enn antatt... Men muligens på samme dag som sist, cd11 😅 her skjer det ihvertfall noe.. Woop woop 😊❄️🎉

2021-01-04 11_27_20.920+0100.jpg

Screenshot_20210104-112443__01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (13 timer siden):

Jeg har samme erfaring som deg her på disse EL-testene. Absolutt greit å holde seg til Babyplan ja.

Jeg skal heie på gullegget ditt! Håper vi begge får EL snart. Jeg er bare tre dager foran deg, og har også begynt testingen.

Ja blir ikke flere av den one step 'en ihvertfall 😅 takk det samme! Nå MÅ det bli på oss begge, krysser alt jeg har 🤞🎉🎉❄️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med økning! Tar du flere tester i løpet av dagen? Jeg holder meg kun til en på ettermiddagen frem til jeg får noe spennende resultat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Amatariel skrev (2 timer siden):

Bra med økning! Tar du flere tester i løpet av dagen? Jeg holder meg kun til en på ettermiddagen frem til jeg får noe spennende resultat der.

Ja jeg er for nysgjerrig til å ikke teste enda en gang i ettermiddag.. Bare for å se😅🙈 

Håper på økning til deg også snart 🤞🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd11, nå er det like før.. Kjennes ut som jeg brenner opp i kinnene også som det bruker å bli etter litt før og i dpo - land😅

Blir aksjer i kveld også 😁❄️❤️

IMG_20210105_121314__01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...