Chiubi Skrevet 24. januar 2021 #641 Del Skrevet 24. januar 2021 Jaaa! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #642 Del Skrevet 24. januar 2021 Terje taper tvekampen. Anonymkode: 50061...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #643 Del Skrevet 24. januar 2021 Spoiler Deilig!!!!!!!!!!!!!!! Da blir helvete på Torpet next 😂 Anonymkode: 34acf...764 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #644 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synes han var sur når de skulle øve inn det trikset Anonymkode: 25a8b...8bd Ja, jeg reagerte også på det, syns han er litt vel kommanderende...men men damene er vel såre fornøyd med å bli løfta høyt i været 😂😋 Anonymkode: 3503b...396 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 24. januar 2021 #645 Del Skrevet 24. januar 2021 Spoiler Nå ble jeg glad Hadde blitt så skuffa om Terje hadde ryket fordi han tok en slik sjansen med å velge øksekast. Bare dumt JA ikke er på Torpet, hadde blitt tidenes drama, men blir vel drama uansett, Espen klarer jo fint det selv. Hvem vet, kanskje Linni og Mira klikker på Espen, men får se. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #646 Del Skrevet 24. januar 2021 Spoiler Selvfølgelig fikk Espen manipulert seg til den ene grenen han hadde hatt sjans i 🙄Hadde klikka hvis han hadde vunnet 😤 Anonymkode: 06a18...fa0 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 24. januar 2021 #647 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Skjul innhold Selvfølgelig fikk Espen manipulert seg til den ene grenen han hadde hatt sjans i 🙄Hadde klikka hvis han hadde vunnet 😤 Anonymkode: 06a18...fa0 Spoiler Manipulerte seg til det synes jeg da ikke. Jeg liker heller ikke Espen, men Terje spurte han om hva han ville at Terje skulle velge og Espen hadde svart øksekast. Ikke manipulasjon det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #648 Del Skrevet 24. januar 2021 Spoiler Spoiler Nu kommer utfordrerne neste gang. Ser ut som det er charterHilde, men klarte ikke å se hvem mannen er.. Nå kommer utfordrerne neste gang. Ser ut som den ene er charterHilde...Klarte ikke å se hvem mannen er. Anonymkode: 6eb1a...0df 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2021 #649 Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg reagerer hver eneste gang på at de står ute og vasker opp og pusser tenner og alt som man bruker vann til. Er dette som vannforsyning var i gamle dager, så er det drikkevnnet de skal fortsette å bruke av som er under pumpa hvor de skyller og holder på og da renner alt de gjør med vann ned og tilbake igjen i brønnen og de må drikke det videre i oppholdet. Espen har nok store problemer med å forholde seg greit til autoriteter og derfor blir det så mye krøll fra han, tror jeg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #650 Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg fikk så sabla lyst på syltelabber da Lasse skulle spise det 😂 Nå kjennes det lenge ut til jul Anonymkode: fed79...6b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #651 Del Skrevet 24. januar 2021 Hadde egentlig ikke sagt noe på om oppdraget ikke ble godkjent jeg, den åkeren så jo ikke ut😅 og teppet var for kort, men tydeligvis trenger ikke ting være 100% da🤘🏻 Anonymkode: 3503b...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smeltemann Skrevet 24. januar 2021 #652 Del Skrevet 24. januar 2021 Håper Espen vinner 🏆🏆🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2021 #653 Del Skrevet 24. januar 2021 Syltelabber så bare kvalmt ut. Null kjøtt jo. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 24. januar 2021 #654 Del Skrevet 24. januar 2021 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg reagerer hver eneste gang på at de står ute og vasker opp og pusser tenner og alt som man bruker vann til. Er dette som vannforsyning var i gamle dager, så er det drikkevnnet de skal fortsette å bruke av som er under pumpa hvor de skyller og holder på og da renner alt de gjør med vann ned og tilbake igjen i brønnen og de må drikke det videre i oppholdet. Espen har nok store problemer med å forholde seg greit til autoriteter og derfor blir det så mye krøll fra han, tror jeg. Det visste jeg ikke. Men siden de gjør sånn så tviler jeg på at det er som i gamle dager, for da regner jeg med de hadde fått beskjed om å ikke spytte og skylle ting der. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #655 Del Skrevet 24. januar 2021 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Syltelabber så bare kvalmt ut. Null kjøtt jo. Ja, der fikk jeg respekt for Lasse. Tenk å spise det griseriet der! Anonymkode: 36d0e...c03 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #656 Del Skrevet 24. januar 2021 Håper Terje vinner!!👍 Anonymkode: d169f...59b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 24. januar 2021 #657 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bare jeg som syns Lasse begynner å bli litt småirriterende...🙈 Kameraet elsker virkelig å fokusere på kroppen hans da, og sikkert mange som er mer enn fornøyd med det😅 Anonymkode: 3503b...396 Synes han bare er en spradebukk så vik helst ha han ut fort. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #658 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Håper Terje vinner!!👍 Anonymkode: d169f...59b Det håper jeg også, men tror kanskje han går på en smell der siden det var det eneste Espen ønsket. Men håper virkelig Terje vinner. Synes Espen er en så ekkel fyr. Anonymkode: 67d1d...78a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 24. januar 2021 #659 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bare jeg som syns Lasse begynner å bli litt småirriterende...🙈 Kameraet elsker virkelig å fokusere på kroppen hans da, og sikkert mange som er mer enn fornøyd med det😅 Anonymkode: 3503b...396 Han irriterer meg og. Virker som om han lett blir muggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #660 Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg liker Lasse jeg! Mulig jeg er litt blendet av at han er trønder da, og den fascinerende kroppen🤷🏼♀️ Anonymkode: eaab6...b48 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå