RødeDrage Skrevet 20. januar 2021 #401 Del Skrevet 20. januar 2021 Onsdagens episode: Spoiler Jeg kjenner jeg blir innmari provosert av at Espen ikke klarer å bare holde kjeft og ta det som det kommer, men skal svare på absolutt alt. Også blir jeg sur av kommentaren "Hvor mange mennesker har vi underholdt vi andre som er her? Han har underholdt none italienere på ett danseshow også blir han sikla på av noen hemmelige homoer mens han er militær-fitnessinstruktør".. Altså. Hva faen har det med saken å gjøre? Er dere her kun for å fremme karierrene deres? Burde vinneren av farmen være den som allerede er flinkest i yrket sitt, utenfor Farmen? For noe drit. Jeg veit de får betalt for å være der, jeg veit de gjør det for PR, men GIDD å late som du er der for opplevelsen da for faen. .. Og derfor synes jeg Farmen Kjendis er mye kjipere enn vanlig Farmen. Hilsen tydeligvis i dårlig humør idag 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2021 #402 Del Skrevet 20. januar 2021 Bye bye Espen! Håper han ryker ut nå! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2021 #403 Del Skrevet 20. januar 2021 Ja, og hva faen er den kommentaren til Thomas? 'Hvor mange mennesker har vi andre som er her underholdt, osv.?' Så utrolig barnslige de er. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #404 Del Skrevet 20. januar 2021 Synes Lasse taklet kommentarene til Espen eksemplarisk, det var tydelig at han hevet seg over det🙌🏻og hvordan i alle dager kommer ET unna med å si at han tok en for laget?🤯 pysete at ingen andre turde å si i mot Espen👎🏻 Anonymkode: a49ee...9e5 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #405 Del Skrevet 20. januar 2021 Utrolig at nesten alle som blir valgt til førstekjempe mener de har slike unike egenskaper, at det er greit at alle andre kan bli valgt, bare ikke dem. Potte sur og usaklig. Anonymkode: 50061...ef5 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #406 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes Lasse taklet kommentarene til Espen eksemplarisk, det var tydelig at han hevet seg over det🙌🏻og hvordan i alle dager kommer ET unna med å si at han tok en for laget?🤯 pysete at ingen andre turde å si i mot Espen👎🏻 Anonymkode: a49ee...9e5 Hva mente han med at han tok en for laget? At han fikk JAR ut? Anonymkode: f18e3...670 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #407 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mente han med at han tok en for laget? At han fikk JAR ut? Anonymkode: f18e3...670 Tydeligvis. Herlig at han ble førstekjempe, håper han går på hue og ræva ut. For en utrolig stor dust han har vært - fra første dag! Anonymkode: d169f...59b 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #408 Del Skrevet 20. januar 2021 Thomas har tapt seg i mine øyne. Det virker som om han smisker med Espen for å slippe å bli valgt. Anonymkode: 27ee6...923 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 20. januar 2021 #409 Del Skrevet 20. januar 2021 Når du kommer med kommentaren MITT ORD ER LOV Da er du sunket ned i kjelleren. Kvalmt. Synes ikke noe om Lasse. Også Terje reagerer på hvordan han styrer og steller 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #410 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Thomas har tapt seg i mine øyne. Det virker som om han smisker med Espen for å slippe å bli valgt. Anonymkode: 27ee6...923 De er gamle venner, må huske. Anonymkode: 50061...ef5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #411 Del Skrevet 20. januar 2021 Liker ikke Espen, håper han ryker. Håper heller han velger Øde enn Terje, Terje MÅ være der, han er fantastisk! Skjønner heller ikke hva Lasse har gjort som er så ille. Han vil jo selvfølgelig få ferdig oppdraget sånn at de får penger og han får kniv, hvem vil vel ikke det? Nei synes heller Espen og Thomas tapte seg nå, spesielt Thomas. Anonymkode: eaab6...b48 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #412 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg reagerte kraftig på at Espen sa at han hadde "tatt en for laget". Hva mener han? Fått ut JAR? Jeg ville mye heller ha JAR der enn Espen "slange" Thoresen. Anonymkode: f4765...0a7 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 20. januar 2021 #413 Del Skrevet 20. januar 2021 For de av oss som så vanlige Farmen 2020: Dette med at "storbondens ord er lov" er første setningen i boka, det kan jo forklare hvorfor Daniel skrek det første uka på Farmen? Uten at vi trenger å starte en diskusjon om det, bare en tanke. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #414 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg reagerte kraftig på at Espen sa at han hadde "tatt en for laget". Hva mener han? Fått ut JAR? Jeg ville mye heller ha JAR der enn Espen "slange" Thoresen. Anonymkode: f4765...0a7 Helt enig, han gikk ikke akkurat i kamp frivillig og med hevet hode😅 Anonymkode: a49ee...9e5 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoor Skrevet 20. januar 2021 #415 Del Skrevet 20. januar 2021 Er jeg den eneste som syns Lasse tapte seg stort? Virket så sympatisk og ålreit, mens nå fikk jeg et nytt syn på han. Ofte når det er makt i bildet, kommer dems ekte jeg ut. Syns han virker til å ha lite selvinnsikt og faktisk tror hans ord er lov. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #416 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg har egentlig aldri hatt veldig sansen for Terje. ... før nå. Anonymkode: b3b24...87a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #417 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg reagerte kraftig på at Espen sa at han hadde "tatt en for laget". Hva mener han? Fått ut JAR? Jeg ville mye heller ha JAR der enn Espen "slange" Thoresen. Anonymkode: f4765...0a7 Han mente vel at han hadde tatt en for laget ved å være i kamp forrige uke. Tydeligvis skjønner han ikke uttrykket "å ta en for laget", for det handler om at personen frivillig ofrer seg for laget. Espen meldte seg ikke frivillig som andrekjempe, tvert i mot var han veldig misfornøyd med å bli valgt. Anonymkode: 50ac2...603 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #418 Del Skrevet 20. januar 2021 Håper Terje vinner! Anonymkode: 35358...144 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #419 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De er gamle venner, må huske. Anonymkode: 50061...ef5 Det visste jeg ikke. Jeg har aldri hatt sansen for mobberen ET, så jeg håper han ryker ut. Deretter Thomas. Anonymkode: 27ee6...923 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 20. januar 2021 #420 Del Skrevet 20. januar 2021 loffen skrev (20 minutter siden): Ja, og hva faen er den kommentaren til Thomas? 'Hvor mange mennesker har vi andre som er her underholdt, osv.?' Så utrolig barnslige de er. Helt enig!!! Har alltid hatt litt sansen for han, men shit det inntrykket klarte han å rive ned på sekunder for min del... skuffende. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå