Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Onsdagens episode: 

Spoiler

Jeg kjenner jeg blir innmari provosert av at Espen ikke klarer å bare holde kjeft og ta det som det kommer, men skal svare på absolutt alt. 
 Også blir jeg sur av kommentaren "Hvor mange mennesker har vi underholdt vi andre som er her? Han har underholdt none italienere på ett danseshow også blir han sikla på av noen hemmelige homoer mens han er militær-fitnessinstruktør".. Altså. Hva faen har det med saken å gjøre? Er dere her kun for å fremme karierrene deres? Burde vinneren av farmen være den som allerede er flinkest i yrket sitt, utenfor Farmen? For noe drit. Jeg veit de får betalt for å være der, jeg veit de gjør det for PR, men GIDD å late som du er der for opplevelsen da for faen. 

.. Og derfor synes jeg Farmen Kjendis er mye kjipere enn vanlig Farmen. 

Hilsen tydeligvis i dårlig humør idag :P 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og hva faen er den kommentaren til Thomas? 'Hvor mange mennesker har vi andre som er her underholdt, osv.?' :overrasket:  Så utrolig barnslige de er.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lasse taklet kommentarene til Espen eksemplarisk, det var tydelig at han hevet seg over det🙌🏻og hvordan i alle dager kommer ET unna med å si at han tok en for laget?🤯
pysete at ingen andre turde å si i mot Espen👎🏻

Anonymkode: a49ee...9e5

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at nesten alle som blir valgt til førstekjempe mener de har slike unike egenskaper, at det er greit at alle andre kan bli valgt, bare ikke dem. Potte sur og usaklig.

Anonymkode: 50061...ef5

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes Lasse taklet kommentarene til Espen eksemplarisk, det var tydelig at han hevet seg over det🙌🏻og hvordan i alle dager kommer ET unna med å si at han tok en for laget?🤯
pysete at ingen andre turde å si i mot Espen👎🏻

Hva mente han med at han tok en for laget? At han fikk JAR ut? 

Anonymkode: f18e3...670

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mente han med at han tok en for laget? At han fikk JAR ut? 

Anonymkode: f18e3...670

Tydeligvis.

Herlig at han ble førstekjempe, håper han går på hue og ræva ut. For en utrolig stor dust han har vært - fra første dag! 

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas har tapt seg i mine øyne. 

Det virker som om han smisker med Espen for å slippe å bli valgt. 

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kommer med kommentaren 

MITT ORD ER LOV

Da er du sunket ned i kjelleren. Kvalmt.

Synes ikke noe om Lasse. Også Terje reagerer på hvordan han styrer og steller

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas har tapt seg i mine øyne. 

Det virker som om han smisker med Espen for å slippe å bli valgt. 

De er gamle venner, må huske.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Espen, håper han ryker. Håper heller han velger Øde enn Terje, Terje MÅ være der, han er fantastisk!

Skjønner heller ikke hva Lasse har gjort som er så ille. Han vil jo selvfølgelig få ferdig oppdraget sånn at de får penger og han får kniv, hvem vil vel ikke det?  Nei synes heller Espen og Thomas tapte seg nå, spesielt Thomas. 

Anonymkode: eaab6...b48

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte kraftig på at Espen sa at han hadde "tatt en for laget". Hva mener han? Fått ut JAR? Jeg ville mye heller ha JAR der enn Espen "slange" Thoresen.

Anonymkode: f4765...0a7

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av oss som så vanlige Farmen 2020: Dette med at "storbondens ord er lov" er første setningen i boka, det kan jo forklare hvorfor Daniel skrek det første uka på Farmen? Uten at vi trenger å starte en diskusjon om det, bare en tanke. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg reagerte kraftig på at Espen sa at han hadde "tatt en for laget". Hva mener han? Fått ut JAR? Jeg ville mye heller ha JAR der enn Espen "slange" Thoresen.

Helt enig, han gikk ikke akkurat i kamp frivillig og med hevet hode😅

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som syns Lasse tapte seg stort? Virket så sympatisk og ålreit, mens nå fikk jeg et nytt syn på han. Ofte når det er makt i bildet, kommer dems ekte jeg ut. Syns han virker til å ha lite selvinnsikt og faktisk tror hans ord er lov. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri hatt veldig sansen for Terje.

... før nå.

Anonymkode: b3b24...87a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han mente vel at han hadde tatt en for laget ved å være i kamp forrige uke. Tydeligvis skjønner han ikke uttrykket "å ta en for laget", for det handler om at personen frivillig ofrer seg for laget. Espen meldte seg ikke frivillig som andrekjempe, tvert i mot var han veldig misfornøyd med å bli valgt.

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De er gamle venner, må huske.

Det visste jeg ikke. 

Jeg har aldri hatt sansen for mobberen ET, så jeg håper han ryker ut. Deretter Thomas. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (20 minutter siden):

Ja, og hva faen er den kommentaren til Thomas? 'Hvor mange mennesker har vi andre som er her underholdt, osv.?' :overrasket:  Så utrolig barnslige de er.

Helt enig!!! Har alltid hatt litt sansen for han, men shit det inntrykket klarte han å rive ned på sekunder for min del... skuffende.  

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...