Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Det er noen som ser på sumo, og som må si fra hva de ser der da...

 

Anonymkode: 8590c...ce1

Da foreslår jeg at denne tråden følger sendetidene til lineær tv som det store flertallet ser på. Altså om det er sent lineært så kan det prates om. Et lite mindretall som ser på betalingskanalen sumo bør ikke ødelegge moroa for oss andre.

Anonymkode: ad81a...5f5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er upassende at TV2 viser på tv at Anniken diskuterer med Øde. En kvinne skal ikke opponere mot en mann slik, hun skal ta til seg informasjon og lytte til hva mannen har å si. Spesielt når settingen er 1920 og ikke 2020. Da må man faktisk legge igjen nyfeminismen hjemme og gå inn i rollen som forpaktere fra nettopp 1920. TV2 promoterer feminisme ved å vise diskusjonene på tv. Nå vet jo vi alle at slik er det i dag, men må man vise det på tv? Og hvorfor må kvinnene gjøre utearbeid sammen med mennene? Det er da plenty av oppgaver de kan gjøre inne i huset. Nei, gårsdagens episode irriterte meg.

Anonymkode: 702bc...34e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er upassende at TV2 viser på tv at Anniken diskuterer med Øde. En kvinne skal ikke opponere mot en mann slik, hun skal ta til seg informasjon og lytte til hva mannen har å si. Spesielt når settingen er 1920 og ikke 2020. Da må man faktisk legge igjen nyfeminismen hjemme og gå inn i rollen som forpaktere fra nettopp 1920. TV2 promoterer feminisme ved å vise diskusjonene på tv. Nå vet jo vi alle at slik er det i dag, men må man vise det på tv? Og hvorfor må kvinnene gjøre utearbeid sammen med mennene? Det er da plenty av oppgaver de kan gjøre inne i huset. Nei, gårsdagens episode irriterte meg.

Anonymkode: 702bc...34e

Nice try

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Herlighet! Nå fikk jeg meg en god latter! Øde i åkeren🤣😂 Fantastisk!

Anonymkode: 36d0e...c03

Hva det var? Så jo nettopp episoden. 🙈😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså... Brevet fra JAR. "Nå skal jeg hjem.." osv. Er det ikke slik at alle som ryker ut skal på Torpet? Syntes TV2 skrev det. Og slik har det vel vært noen år? I alle fall i fjor, eller? Hvorfor blir deltakerne overrasket over at de skal dit? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Skal vi lage en ny tråd uten spoiler?🙄 

Så får vi rapportere de idiotene som spoiler slik at de tilslutt blir utestengt.

Anonymkode: 27ee6...923

Beklager hvis jeg har spoila for noen!

Har alltid tenkt at man går inn i et slik diskusjonsforum på eget ansvar. Har blitt spoila mange ganger sjøl, men har aldri tenkt at de personene har gjort noe galt/ulovlig. Har istedet bare unngått slike tråder til jeg har sett programmet sjøl..

Jaja, det er ihvertfall notert nå, beklager. 

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det føles jo ikke virkelig, for dette dyret fødes med alle klærne på" (Øde om sitt møte med lam). :ler:

Han er SÅ utrolig fantastisk.

Når det gjelder tankene hans rundt homofili og kirken, så blir det interessant å se om media evner å høre hva han faktisk sier (eller ikke sier). 

Gøy cast er det i allefall. Og Terje som efterligner Øde :Knegg:

 

Anonymkode: 8cc2f...988

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes det er upassende at TV2 viser på tv at Anniken diskuterer med Øde. En kvinne skal ikke opponere mot en mann slik, hun skal ta til seg informasjon og lytte til hva mannen har å si. Spesielt når settingen er 1920 og ikke 2020. Da må man faktisk legge igjen nyfeminismen hjemme og gå inn i rollen som forpaktere fra nettopp 1920. TV2 promoterer feminisme ved å vise diskusjonene på tv. Nå vet jo vi alle at slik er det i dag, men må man vise det på tv? Og hvorfor må kvinnene gjøre utearbeid sammen med mennene? Det er da plenty av oppgaver de kan gjøre inne i huset. Nei, gårsdagens episode irriterte meg.

Anonymkode: 702bc...34e

Hvor digg hadde det ikke vært om hun var melaninrik i tillegg. Gjerne et snev av urbefolkning også. Da hadde det vært ENDA flere som hadde heiet på henne i en diskusjon mot en priviligert hvit cis-mann - som i tillegg FREMSTÅR som han nærmer seg 50.

Anonymkode: 17a1d...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Det føles jo ikke virkelig, for dette dyret fødes med alle klærne på" (Øde om sitt møte med lam). :ler:

Han er SÅ utrolig fantastisk.

Når det gjelder tankene hans rundt homofili og kirken, så blir det interessant å se om media evner å høre hva han faktisk sier (eller ikke sier). 

Gøy cast er det i allefall. Og Terje som efterligner Øde :Knegg:

 

Anonymkode: 8cc2f...988

Farmen uten Øde ville vært veldig kjedelig😂

De fleste avisene skrev vel om denne diskusjonen mellom Øde og Anniken i går? Når avisene har kontakta Øde for kommentar så har han holdt på sitt og ikke endret mening. Så kan en jo være enig eller uenig med det han sier (eller begge deler) men jeg oppfatter jo Øde som en person som ikke nødvendigvis ønsker å provosere, men heller engasjere? Og det gjør han jo virkelig👏🏻
 

Er veldig enig med Espen T i en ting han sa, og det er at Øde har mest integritet av alle. Jeg syns han fremstår som en utrolig fin, sympatisk, snodig og veldig morsom fyr😂 og jeg trenger absolutt ikke være enig i alt han sier for å si det. 

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (3 timer siden):

Men altså... Brevet fra JAR. "Nå skal jeg hjem.." osv. Er det ikke slik at alle som ryker ut skal på Torpet? Syntes TV2 skrev det. Og slik har det vel vært noen år? I alle fall i fjor, eller? Hvorfor blir deltakerne overrasket over at de skal dit? 

Vil ikke si de blir så veldig overrasket. Heller det at de ikke vet om det blir torpet også denne gang. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (45 minutter siden):

For de som lurer på hvordan det egentlig skal se ut når en pløyer med hest.

 

Det var noe annet. de løp jo så fælt på farmen. Men har full forståelse at det ikke er så lett, iallfall når man aldri har gjort det før.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmetreet skrev (12 minutter siden):

Det var noe annet. de løp jo så fælt på farmen. Men har full forståelse at det ikke er så lett, iallfall når man aldri har gjort det før.

Litt synd at tv2 ikke i det minste kjører slike oppdrag, som dette pløyeoppdraget igang med noen som kan det, så kan deltakerne avslutte, dette er kunnskap som må læres mens en gjør det, vanskelig å lese seg opp.

Tøft navn på kusken.

Endret av Apis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Da foreslår jeg at denne tråden følger sendetidene til lineær tv som det store flertallet ser på. Altså om det er sent lineært så kan det prates om. Et lite mindretall som ser på betalingskanalen sumo bør ikke ødelegge moroa for oss andre.

Anonymkode: ad81a...5f5

Pfffffffffffff lag din egen tråd, ikke ødelegg denne med sånn sutring. Flertallet blir sikkert med deg over dit om du har rett ;) 

Anonymkode: 3de68...bb8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 17.42):

Øde dengte en levende fisk i bordet flere ganger for å ta livet av den. Dyreplaging. Må være psykisk tilbakestående for å tro det er passende avlivningsmetode. Eller så er han bare en empatiløs sjel. Fikk helt avsmak for fyren der og da. Hvem gjør sånt og hvorfor grep ikke produksjonen inn. Tenk om man hadde avlivet en katt eller hund slik, slå den i hjel.

Anonymkode: 5326a...0b5

Jez Kan du si en måte de avliver fisk på som ville vært greit å avlive hund og katt på? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Espen, en mann som ikke eier selvinnsikt.

I dagens episode anklager han Lasse for å være nedlatende, og at Lasse snakker ned til alle og er en dårlig leder. Rart han ikke evner å se ironi at den beskrivelsen passer mye bedre på han selv.

Kjenner jeg er så dritt lei Espen, håper han blir førstekjempe.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Forstår godt at Lasse velger Espen jeg. Espen er en passiv-aggressiv kar med lite å komme med. Han kommer ofte med demoraliserende utsagn og adferd. Måten han snakket til John Arne på var heller ikke fin, selv om JAR er sin egen verste fiende.

Lasse kunne ikke vært mer redelig, spør dere meg. Har krever mye fordi han vil mye, ja, men herlighet da. Han er jo også raus med de som klarer å kommunisere hvordan de har det.

Skjønner heller ikke hvordan Eli Kari synes det var så voldsomt unødvendig med stressingen før besøket. Hadde de ikke steppet opp 200%, hadde de aldri kommet i mål. Ingen synes vel det er behagelig å gi fra seg halvferdig arbeid? Jeg synes heller hun burde skryte av Terje sin entusiasme i å få kaken ferdig,

 

Anonymkode: f4765...0a7

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Lasse virker å tåle kritikk litt dårlig...

Det er liksom hans måte eller ingenting... Som oftest er det lurt å lytte litt til andre også. Han ser tydeligvis (og bokstavelig talt) på seg sjøl som ‘The Big Boss’ 😅

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MHT spoiling: Det pleier å være en Farmen-tråd regel at alle som ser på sumo putter ting i spoiler-tagger fram til det har blitt sendt på linær-TV. 

Stemmer for at vi kjører det systemet i denne tråden også. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...