AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #281 Del Skrevet 17. januar 2021 Espen drakk seg full https://www.tv2.no/underholdning/11894790/ Blåser egentlig i begge kamphanene men han er virkelig ikke my cup of tee. Flåsete, ekkel og enkel. Øde derimot ♥️ Anonymkode: d169f...59b 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #282 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men, de er vel flere på laget i cheerleading ? 😉😉😉 Ikke helt tilfeldig at akkurat hun som ble valgt tilfeldig er datteren til Drillo?🤔🤔 Anonymkode: 642f2...cb9 Hun satset vel i USA, så vidt jeg kan huske, så de andre på laget hennes var ikke norske. Derfor er ikke de aktuelle for Farmen. Anonymkode: 50ac2...603 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #283 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har også vært med på mesteren mester. Kom vel veldig langt også der Anonymkode: fff79...08c Hun gikk ut som 2.kvinne, og røk ut før sesongen var halvveis. Det er mange som har drevet med cheerleading i Norge som har oppnådd det samme og enda mer. Så at kjendisstatusen hennes primært kommer fra cheerleading, er ikke helt riktig. Men hun har oppnådd ganske mye mer enn flere av de andre deltakerne i Farmen kjendis ☺️ Anonymkode: 8c08c...c40 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #284 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun satset vel i USA, så vidt jeg kan huske, så de andre på laget hennes var ikke norske. Derfor er ikke de aktuelle for Farmen. Anonymkode: 50ac2...603 Det var med flere norske på laget hennes i USA Det finnes også flere norske som satser på andre lag internasjonalt, og som fremdeles holder på med cheer. Anonymkode: 8c08c...c40 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #285 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Espen jukset, ingen bombe. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/41b9m9/ute-av-farmen-kjendis-beskylder-motstanderen-for-juks Anonymkode: d169f...59b «Det er bare å beklage. Jeg trodde at forretningsideen til «Farmen» er at man skal jukse om man får det til, eller at man skal tenne på et teppe inne i huset, mens de andre er ute. Jeg visste ikke at «Farmen» er en rural utgave av «Kvitt eller dobbelt», så jeg legger meg flat. Det er fryktelig pinlig å bli tatt for å jukse. Og på «Farmen kjendis» av alle steder, da ...» Anonymkode: 77e1b...c95 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #286 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): «Det er bare å beklage. Jeg trodde at forretningsideen til «Farmen» er at man skal jukse om man får det til, eller at man skal tenne på et teppe inne i huset, mens de andre er ute. Jeg visste ikke at «Farmen» er en rural utgave av «Kvitt eller dobbelt», så jeg legger meg flat. Det er fryktelig pinlig å bli tatt for å jukse. Og på «Farmen kjendis» av alle steder, da ...» Anonymkode: 77e1b...c95 Simpel fyr, håper han ryker. Ikke verdig å vinne Anonymkode: 34acf...764 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #287 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun gikk ut som 2.kvinne, og røk ut før sesongen var halvveis. Det er mange som har drevet med cheerleading i Norge som har oppnådd det samme og enda mer. Så at kjendisstatusen hennes primært kommer fra cheerleading, er ikke helt riktig. Men hun har oppnådd ganske mye mer enn flere av de andre deltakerne i Farmen kjendis ☺️ Anonymkode: 8c08c...c40 Det er kun 3 andre i Norge som har vunnet VM-gull i cheerleading, og det er også et fåtall som har Kines merittliste mtp årene hun konkurrerte i USA. VM-gullet fikk hun i en kategori med «liten gruppe» på 4 personer. Anonymkode: ef2a0...ea9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #288 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Simpel fyr, håper han ryker. Ikke verdig å vinne Anonymkode: 34acf...764 Du lever deg inn... det skal du ha... Anonymkode: 98d75...4e9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 18. januar 2021 #289 Del Skrevet 18. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): JAR er så utrolig sutrete og barnslig. Så sykt dramatisk. I alle reality han har vært med i har han lagd drama eller trekt seg. Fatter ikke at han blir med på nye programmer, han gjør så sykt dårlig figur. Flaut å se på. Anonymkode: 98d75...4e9 Han steg noen hakk hos meg under 71grader kjendis, men han falt fort ned igjen i Farmen. Han erog blir en sutrekopp. Endret 18. januar 2021 av Smeltemann 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 Populært innlegg #290 Del Skrevet 18. januar 2021 Espen Thoresen er og har alltid vært en mobber. Gjennom sin tid som «komiker» på radio har han først og fremst vært morsom på andres bekostning. JAR har derimot vært på den andre siden. Som mobbet. Grovt mobbet gjennom hele oppveksten i Ålesund før han kom seg vekk til Monaco. Er nok derfor JAR er så følsom, reagerer voldsomt og sliter med dårlig selvtillit. Mobbing kan sitte lenge i ryggmargen. Ikke bare bare. Anonymkode: 4340f...f4a 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 18. januar 2021 #291 Del Skrevet 18. januar 2021 Veldig mye negativt her nå, men hva med han komikeren fra Ålesund? Han er herlig synes jeg Husker ikke navnet.. 🐵 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #292 Del Skrevet 18. januar 2021 MiominMio skrev (Akkurat nå): Veldig mye negativt her nå, men hva med han komikeren fra Ålesund? Han er herlig synes jeg Husker ikke navnet.. 🐵 Ja, han er sykt morsom😂 Digger han! Anonymkode: 9637e...af1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 18. januar 2021 #293 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, han er sykt morsom😂 Digger han! Anonymkode: 9637e...af1 Han og Øde kunne vært på farmen alene og det hadde vært verdt å se det 😅 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #294 Del Skrevet 18. januar 2021 MiominMio skrev (8 minutter siden): Han og Øde kunne vært på farmen alene og det hadde vært verdt å se det 😅 Enig. Terje og Øde er mine favoritter 🥰 Anonymkode: 28bab...706 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #295 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Simpel fyr, håper han ryker. Ikke verdig å vinne Anonymkode: 34acf...764 Jo, det synes jeg han er. Anonymkode: 77e1b...c95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #296 Del Skrevet 18. januar 2021 MiominMio skrev (2 timer siden): Han og Øde kunne vært på farmen alene og det hadde vært verdt å se det 😅 Terje og Øde er mine favoritter også - liker generelt folk med humor - og håper derfor disse to henger med lenge🤞🏻😊 (Øde er jo et scoop🥰 trodde aldri jeg skulle like han så godt😇) Anonymkode: 3503b...396 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #297 Del Skrevet 18. januar 2021 MiominMio skrev (5 timer siden): Veldig mye negativt her nå, men hva med han komikeren fra Ålesund? Han er herlig synes jeg Husker ikke navnet.. 🐵 Trivelig kar, men om han er nå så artig inne på Farmen kan nå diskuteres. Anonymkode: 50061...ef5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 18. januar 2021 #298 Del Skrevet 18. januar 2021 Øde, Terje og de to lamaene ligger på foreløpig delt førsteplass hos meg😄 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. januar 2021 #299 Del Skrevet 18. januar 2021 Her også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 18. januar 2021 #300 Del Skrevet 18. januar 2021 Blekkulfina skrev (13 minutter siden): Øde, Terje og de to lamaene ligger på foreløpig delt førsteplass hos meg😄 Haha, ja, lamaene er kule! Dilter etter deltakerne overalt. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå