AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2721 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, og godt er det, så slipper vi som ser det på tv spoiling av vinneren. Anonymkode: eddf3...323 Bare et godt tips. Vi som kan se på sumo kan spole fremover. Så hvis det er en eller annen idiot som virkelig ønsker å gå inn for å ødelegge etterpå, så kan vedkommende starte sendingen likt som lineær, men spole frem til slutten og så skrive her hvem som vinner. Bare vær obs på det! Så vidt jeg har forstått, har det vært en ab-bruker her som bevisst har spoilet nesten hver søndag, så det er jo tydeligvis noen som får noe ut av å ødelegge for andre. Anonymkode: fed79...6b9 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2722 Del Skrevet 21. februar 2021 Teardrop skrev (7 minutter siden): De som trekker seg fra konkurransen gjennom programmet får ikke komme tilbake på finaledagen. Charter Hilde, Ida fladen, Espen Skjønner. Men Thomas trakk seg også, hvorofr fikk han komme tilbake? Anonymkode: 5108c...621 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 21. februar 2021 #2723 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare et godt tips. Vi som kan se på sumo kan spole fremover. Så hvis det er en eller annen idiot som virkelig ønsker å gå inn for å ødelegge etterpå, så kan vedkommende starte sendingen likt som lineær, men spole frem til slutten og så skrive her hvem som vinner. Bare vær obs på det! Så vidt jeg har forstått, har det vært en ab-bruker her som bevisst har spoilet nesten hver søndag, så det er jo tydeligvis noen som får noe ut av å ødelegge for andre. Anonymkode: fed79...6b9 Det "problemet" løser jeg enkelt ved å ikke gå inn her før konkurransen er avgjort. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 21. februar 2021 #2724 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner. Men Thomas trakk seg også, hvorofr fikk han komme tilbake? Anonymkode: 5108c...621 Fordi han ikke trakk seg mellom to konkurranser, han trakk seg da konkurransen skulle begynne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2725 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner. Men Thomas trakk seg også, hvorofr fikk han komme tilbake? Anonymkode: 5108c...621 Han trakk seg ikke fra selve Farmen, men han ga seieren til Lasse. Det er en viss forskjell der. Og grunnen til dette er at de stemmer på hvem de tenker er verdige vinnere i finalen. Da er det kanskje dumt at de som har gitt seg på et eller annet tidspunkt skal få stemme. Anonymkode: 36d0e...c03 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 21. februar 2021 #2726 Del Skrevet 21. februar 2021 Verdige vinnere begge to! 👏 Hvis jeg hadde MÅTTET velge én, så hadde jeg nok helt biiitte litte granne over mot Terje. Hvorfor? Fordi han er den som har fått meg til å le mest gjennom alle episodene og fordi han har et så gjennomgående godt humør! Når det er sagt, så blir jeg ikke skuffa om Lasse skulle vinne. Nei, så likestilte, verdige vinnere har jeg aldri sett i én og samme finale! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2727 Del Skrevet 21. februar 2021 Chiubi skrev (4 minutter siden): Det "problemet" løser jeg enkelt ved å ikke gå inn her før konkurransen er avgjort. Dét gjør jeg også, men så har du jo de som ikke gjør det. De som ønsker å diskutere underveis. Er jo derfor det har blitt så mye "krangling" her inne tidligere uker. Pga noen ønsker å diskutere underveis, mens noen har et ekstremt behov for å spoile (uten spoilertag). Anonymkode: fed79...6b9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2728 Del Skrevet 21. februar 2021 Chiubi skrev (5 minutter siden): Det "problemet" løser jeg enkelt ved å ikke gå inn her før konkurransen er avgjort. Men det er hyggelig å sitte og diskutere mens man ser på. De som ser det på sumo har en egen spoilertråd, hvorfor gidder de ikke bruke den? Eller rettere sagt, den ENE personen som har spoilet hver eneste søndag bare for å være jævlig. Anonymkode: eddf3...323 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2729 Del Skrevet 21. februar 2021 Hurra for Terje!!! 🥳🥳 Anonymkode: b3ee6...cd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2730 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hurra for Terje!!! 🥳🥳 Anonymkode: b3ee6...cd9 Godt forsøk, men episoden er ikke sluppet på Sumo enda Anonymkode: fed79...6b9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2731 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt forsøk, men episoden er ikke sluppet på Sumo enda Anonymkode: fed79...6b9 Det vet jeg, men jeg er glad for at Terje fikk siste finalekniven og heier på han 😊 Anonymkode: b3ee6...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 21. februar 2021 #2732 Del Skrevet 21. februar 2021 Nå går minuttene sakte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2733 Del Skrevet 21. februar 2021 Lasse vant, heiet litt mer på Terje, men fortjent vinner Lasse også 😊 Anonymkode: b3ee6...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2734 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lasse vant, heiet litt mer på Terje, men fortjent vinner Lasse også 😊 Anonymkode: b3ee6...cd9 Du har spoilet mye i denne tråden, men akkurat nå er du for tidlig ute 😅 Anonymkode: caee9...cef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2735 Del Skrevet 21. februar 2021 Heia begge to🤘🏻 Jeg holdt på å le meg ihjel av GKN sendinga...stakkars Øde og Anniken egentlig...skjønner at det blir litt mye mas og så kleine spørsmål puh☺️ og så Terje og Lasse...herregud jeg ler meg ihjel av Terje...og Lasse er så...Lasse😅 Anonymkode: 3503b...396 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catlover202 Skrevet 21. februar 2021 #2736 Del Skrevet 21. februar 2021 Idiotisk at enkelte skal prøve å spoile.. uffa meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2737 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har spoilet mye i denne tråden, men akkurat nå er du for tidlig ute 😅 Anonymkode: caee9...cef Nei Lasse vant, gadd ikke se hele så spoler fram 😊 Anonymkode: b3ee6...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2738 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heia begge to🤘🏻 Jeg holdt på å le meg ihjel av GKN sendinga...stakkars Øde og Anniken egentlig...skjønner at det blir litt mye mas og så kleine spørsmål puh☺️ og så Terje og Lasse...herregud jeg ler meg ihjel av Terje...og Lasse er så...Lasse😅 Anonymkode: 3503b...396 Lasse vant 😊 Anonymkode: b3ee6...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoody Skrevet 21. februar 2021 #2739 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du har spoilet mye i denne tråden, men akkurat nå er du for tidlig ute 😅 Anonymkode: caee9...cef Episoden er tilgjengelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 21. februar 2021 #2740 Del Skrevet 21. februar 2021 Spoiler Glad for at Lasse vant, jeg. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå