Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De to beste er i finalen. Rett og slett. Tror vi aldri har sett en finale hvor begge har vært så verdige vinnere som nå. Fantastiske typer på hver sin helt unike måte!

Dem skulle liksom grilles rundt bordet, men det endte med enda mer forvirring for tidligere deltagere. Lasse og Terje sitter der og hauser opp hverandre, og mimrer og koser seg. Og ingen av dem har særlig skitten mel i posen. 

Blir spennende å se hvem som vinner dette! Har en knapp på Terje ettersom han har gitt meg mest underholdning i sesongen, men jeg har liksom ikke noe å trekke Lasse for heller så her kommer jeg ikke til å heie på noen. 

Kjør kunnskap mellom to flotte folk! 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

De to beste er i finalen. Rett og slett. Tror vi aldri har sett en finale hvor begge har vært så verdige vinnere som nå. Fantastiske typer på hver sin helt unike måte!

Dem skulle liksom grilles rundt bordet, men det endte med enda mer forvirring for tidligere deltagere. Lasse og Terje sitter der og hauser opp hverandre, og mimrer og koser seg. Og ingen av dem har særlig skitten mel i posen. 

Blir spennende å se hvem som vinner dette! Har en knapp på Terje ettersom han har gitt meg mest underholdning i sesongen, men jeg har liksom ikke noe å trekke Lasse for heller så her kommer jeg ikke til å heie på noen. 

Kjør kunnskap mellom to flotte folk! 

Enig!

Anonymkode: f3bf8...8f4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter denne tårevåte seansen så håper jeg virkelig at Terje og Lasse bevarer vennskapet sitt lenge etterpå :hjerte: :fnise:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æææsj ligger ikle del to ute på sumo som vanlig? Må man vente på nyhetene og sporten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den fineste melkespannkonkurransen jeg har sett. Lasse vant, men i stedet for å juble, går han og trøster Sølje så lenge hun har behov for trøst. Om Terje skulle vinne, er nok Lasse en like verdig taper som han var vinner over Sølje

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Herlig at Espen Thoresen ikke får komme tilbake! 😃

Anonymkode: edf43...6e2

Hvorfor fikk han ikke komme tilbake?

Anonymkode: 5108c...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Æææsj ligger ikle del to ute på sumo som vanlig? Må man vente på nyhetene og sporten?

Ja, og godt er det, så slipper vi som ser det på tv spoiling av vinneren.

Anonymkode: eddf3...323

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes både øyeblikket med Lasse og Sølje, hvor de holdt rundt hverandre var så fint, og man så hvor mye Lasse hadde unnet Sølje å gå videre. Og øyeblikket med utspørringen, og måten både Terje og Lasse unnet hverandre seieren. Det var så harmonisk.

Synes ikke finalen blir så spennende, fordi det er det helt samme for meg hvem som vinner, fordi Terje og Lasse er så flotte finalister begge to.

Uansett hvem som vinner blir det en verdig vinner :) 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor fikk han ikke komme tilbake?

Anonymkode: 5108c...621

De som trekker seg fra konkurransen gjennom programmet får ikke komme tilbake på finaledagen. Charter Hilde, Ida fladen, Espen

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (9 minutter siden):

Hahaha, ler så tårene triller av Terje! 😂 Han er helt konge! 😂👏🏻

Jeg også🤣 ikke mange komikere som får meg til å le så godt.

Den kommentaren han kom med, der han sliter med å tre tarmer på kverna🤣🤣 "skjønner hvorfor jeg har 4 unger". Ler fortsatt.🤣🤣🤣

Anonymkode: 2edf3...ea7

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Fy faen så urettferdig med Lasse mot Sølje i melkespannholding! Synd hun røyk :(

Anonymkode: e7020...a3b

Lasses bøtter var tyngre enn Søljes. Det ble ikke nevnt denne gangen, men det har blitt sagt i tidligere konkurranser at menns bøtter inneholder mer væske enn kvinners. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...