AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2701 Del Skrevet 21. februar 2021 Er det ferdig tidligere i dag? Anonymkode: f3bf8...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 21. februar 2021 #2702 Del Skrevet 21. februar 2021 De to beste er i finalen. Rett og slett. Tror vi aldri har sett en finale hvor begge har vært så verdige vinnere som nå. Fantastiske typer på hver sin helt unike måte! Dem skulle liksom grilles rundt bordet, men det endte med enda mer forvirring for tidligere deltagere. Lasse og Terje sitter der og hauser opp hverandre, og mimrer og koser seg. Og ingen av dem har særlig skitten mel i posen. Blir spennende å se hvem som vinner dette! Har en knapp på Terje ettersom han har gitt meg mest underholdning i sesongen, men jeg har liksom ikke noe å trekke Lasse for heller så her kommer jeg ikke til å heie på noen. Kjør kunnskap mellom to flotte folk! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2703 Del Skrevet 21. februar 2021 Ctrl skrev (1 minutt siden): De to beste er i finalen. Rett og slett. Tror vi aldri har sett en finale hvor begge har vært så verdige vinnere som nå. Fantastiske typer på hver sin helt unike måte! Dem skulle liksom grilles rundt bordet, men det endte med enda mer forvirring for tidligere deltagere. Lasse og Terje sitter der og hauser opp hverandre, og mimrer og koser seg. Og ingen av dem har særlig skitten mel i posen. Blir spennende å se hvem som vinner dette! Har en knapp på Terje ettersom han har gitt meg mest underholdning i sesongen, men jeg har liksom ikke noe å trekke Lasse for heller så her kommer jeg ikke til å heie på noen. Kjør kunnskap mellom to flotte folk! Enig! Anonymkode: f3bf8...8f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 21. februar 2021 #2704 Del Skrevet 21. februar 2021 To finalister hvor begge har gjort en ok figur etter min mening, så de stiller ganske likt hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. februar 2021 #2705 Del Skrevet 21. februar 2021 Utrolig fortjente finalister, ja. For noen flotte folk! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. februar 2021 #2706 Del Skrevet 21. februar 2021 Etter denne tårevåte seansen så håper jeg virkelig at Terje og Lasse bevarer vennskapet sitt lenge etterpå 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2707 Del Skrevet 21. februar 2021 Æææsj ligger ikle del to ute på sumo som vanlig? Må man vente på nyhetene og sporten? Anonymkode: f3bf8...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 21. februar 2021 #2708 Del Skrevet 21. februar 2021 Det er den fineste melkespannkonkurransen jeg har sett. Lasse vant, men i stedet for å juble, går han og trøster Sølje så lenge hun har behov for trøst. Om Terje skulle vinne, er nok Lasse en like verdig taper som han var vinner over Sølje 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2709 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Herlig at Espen Thoresen ikke får komme tilbake! 😃 Anonymkode: edf43...6e2 Hvorfor fikk han ikke komme tilbake? Anonymkode: 5108c...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 21. februar 2021 #2710 Del Skrevet 21. februar 2021 Hahaha, ler så tårene triller av Terje! 😂 Han er helt konge! 😂👏🏻 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2711 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Æææsj ligger ikle del to ute på sumo som vanlig? Må man vente på nyhetene og sporten? Anonymkode: f3bf8...8f4 Ja, og godt er det, så slipper vi som ser det på tv spoiling av vinneren. Anonymkode: eddf3...323 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 21. februar 2021 #2712 Del Skrevet 21. februar 2021 Begge fortjener å vinne, har ingen favoritt, Må den beste vinne! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 21. februar 2021 #2713 Del Skrevet 21. februar 2021 Apis skrev (Akkurat nå): Begge fortjener å vinne, har ingen favoritt, Må den beste vinne! Enig 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 21. februar 2021 #2714 Del Skrevet 21. februar 2021 Heier på begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 21. februar 2021 #2715 Del Skrevet 21. februar 2021 Synes både øyeblikket med Lasse og Sølje, hvor de holdt rundt hverandre var så fint, og man så hvor mye Lasse hadde unnet Sølje å gå videre. Og øyeblikket med utspørringen, og måten både Terje og Lasse unnet hverandre seieren. Det var så harmonisk. Synes ikke finalen blir så spennende, fordi det er det helt samme for meg hvem som vinner, fordi Terje og Lasse er så flotte finalister begge to. Uansett hvem som vinner blir det en verdig vinner 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2716 Del Skrevet 21. februar 2021 Dette var vakkert! Anonymkode: edf43...6e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. februar 2021 #2717 Del Skrevet 21. februar 2021 Måtte den beste vinne, og begge fortjener å vinne like mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 21. februar 2021 #2718 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor fikk han ikke komme tilbake? Anonymkode: 5108c...621 De som trekker seg fra konkurransen gjennom programmet får ikke komme tilbake på finaledagen. Charter Hilde, Ida fladen, Espen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2719 Del Skrevet 21. februar 2021 Heartland skrev (9 minutter siden): Hahaha, ler så tårene triller av Terje! 😂 Han er helt konge! 😂👏🏻 Jeg også🤣 ikke mange komikere som får meg til å le så godt. Den kommentaren han kom med, der han sliter med å tre tarmer på kverna🤣🤣 "skjønner hvorfor jeg har 4 unger". Ler fortsatt.🤣🤣🤣 Anonymkode: 2edf3...ea7 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 21. februar 2021 #2720 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Fy faen så urettferdig med Lasse mot Sølje i melkespannholding! Synd hun røyk Anonymkode: e7020...a3b Lasses bøtter var tyngre enn Søljes. Det ble ikke nevnt denne gangen, men det har blitt sagt i tidligere konkurranser at menns bøtter inneholder mer væske enn kvinners. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå