Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke jar fra Ålesund? Han snakker jo Haldendialekt. Merkelig knoting.

Anonymkode: b8623...bbe

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Catalina Culès skrev (1 minutt siden):

Han Espen virker i grunnen ganske ufordragelig, og John Arne er så sjølgod. Vet ikke hvem jeg vil skal vinne blir som å velge mellom pest og kolera. 

Har mislikt Espen lenge jeg. En kan virkelig ikke like alle, og han syns jeg bare er en tulling. Håper han ryker ut! 

• Liker 26
Skrevet

Åå, jeg ble så glad over å se hvor stolt og glad Øde ble da han fikk ros for fasanen 🥰

Jeg har sett litt intervju med han selv og han fremsto da som en pompøs og nedlatende tulling, men jeg får sjansen for ham i dette programmet. Han er jo så søt, også er han med på alt, hjelper til og klager ikke. 

Ellers liker jeg godt Eli Kari, hun er jo umulig å ikke like. Og Lasse er kjempesøt og Thomas ekstremt sjarmerende rar.

De jeg ikke er så gira på videre er John Arne og Espen, så ingen store følelser for hvem som ryker. Jeg føler liksom ikke John Arne gjør seg selv noen tjeneste ved å være med. Og Espen er litt for høy på seg selv. 

Anonymkode: 13418...3cb

• Liker 19
Skrevet

Gir egentlig blaffen i hvem av de to som ryker, men håper kanskje at det blir Espen... Han er en type som klarer å irritere på seg gråstein😂 og JAR er jo også såååå lett å hisse opp😅

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 18
Skrevet

Espen er temmelig uspiselig! Sitter å snakker som om ingenting har skjedd. Han har bidratt ganske godt selv. Håper han ryker i kveld. Er ingen fan av Riise heller, men her må Espen ta seg en bolle. 

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 40
Skrevet
MiominMio skrev (14 minutter siden):

Altså drit i JAR og Espen......her er det en person som gjelder og det er Øde. Konge altså 😄 😄

Øde er best! Han er helt fantastisk. 

• Liker 18
Skrevet

Eli kari er sånn slitsom positiv...hadde fort blitt lei av henne! 

Anonymkode: 51dfc...966

• Liker 26
Skrevet (endret)

Jeg liker Espen jeg. Syns John Arne er barnslig.

Endret av Lady Lovelylocks
  • Liker 15
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Så det er slik Espen er en feig mobber :angry: Nå er ikke valget vanskelig, håper han ryker på hue og ræva ut. 

Skrevet

Liker virkelig ikke Espen. For en ufyselig fyr.

• Liker 39
Skrevet

Jeg er ingen fan av Riise, men her holder jeg faktisk med han. Syns Espen oppfører seg som en arrogant dritt.

Jeg var på Lost weekend det året Espen var konferansier. Jeg var en av de mange tusen som sendte sms til Riise. Tåpelig, men jeg var ung og ble revet med. Oppfordringen hans til å sende sms til Riise var ikke på kanten til mobbing, det var mobbing. Jeg ser jo det nå. Syns Espen ikke kan være mer ydmyk rundt det.

• Liker 41
Skrevet

Ikke fan av verken JAR eller Espen. Men blåser ikke JAR ting veldig veldig opp også her da? Skjønner det er vondt blod fra gammalt av og at Espen kan være irriterende til de grader, men.........

• Liker 19
Skrevet
Lady Lovelylocks skrev (2 minutter siden):

Jeg liker Espen jeg. Syns Jon Arne er barnslig.

John Arne oppfører seg som en drittunge, ja.
En potensiell drapsmann. Heldigvis klarere han å holde tilbake, selv om han sa at han hadde lyst til å "skalle ham rett ned" (om Espen).

Anonymkode: 1d33e...ef6

• Liker 9
Skrevet

Man kan si mye om John Arne, men Espen oppfører seg skikkelig ufyselig. Forventer mer av en 62 år gammel mann!

• Liker 41
Skrevet

Samme for meg hvem som ryker i dag, håper bare den andre ryker neste gang. De andre liker jeg godt. 😀

• Liker 6
Skrevet

Spoiler TV 2 her? At Espen får vite dette når han returner til gården...

– Jeg skjønte absolutt ingenting når de andre sa at han kom gråtende ut på balkongen, og sa at jeg brukte familien mot ham. Det var jo ikke i mine tanker. At han klarer å få det til å virke som at jeg bruker familien hans mot ham, er vilt. Da skal du ha ganske bra evne til å tenke ut konspirasjoner, sier Thoresen til TV 2.

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 4
Skrevet

Må si jeg liker Espen 10 ganger mer enn jeg liker JAR.

Anonymkode: 95fb5...7e3

• Liker 17
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Eli kari er sånn slitsom positiv...hadde fort blitt lei av henne! 

Anonymkode: 51dfc...966

Jo, men jeg vil heller være rundt en slitsom positiv enn en slitsom negativ 🤷

Jeg er ungdomskolelærer og samtalene mellom Tiril og John Arne og mellom Eli Kari og Espen er samtaler jeg har hatt ca tusen ganger med tenåringsgutter som krangler, haha😂

Anonymkode: 13418...3cb

• Liker 27
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Men Øde er jo bare helt herlig, håper han kommer langt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...