Hannah80 Skrevet 22. februar 2021 #2781 Del Skrevet 22. februar 2021 Tough cookie skrev (Akkurat nå): Han er gift med 4 barn Hun mente Lasse:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 22. februar 2021 #2782 Del Skrevet 22. februar 2021 Synes det var rart John Arne Riise hadde så mye på hjertet, han som bare var der inne så kort.. Irriterte meg litt, kjenner jeg. Mulig det ble klippet sånn, bare. Og teit at ikke Ida,Hilde og Espen fikk komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 22. februar 2021 #2783 Del Skrevet 22. februar 2021 Trynefaktor skrev (21 minutter siden): Synes det var rart John Arne Riise hadde så mye på hjertet, han som bare var der inne så kort.. Irriterte meg litt, kjenner jeg. Mulig det ble klippet sånn, bare. Og teit at ikke Ida,Hilde og Espen fikk komme. Jeg følte litt det samme, men med Markus Bailey 😂🙈 Han hadde vært der, tja, 2-3 dager? Og likevel SÅ mye å si 😅 Forsåvidt ikke noe galt i det, men litt humoristisk, bare 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 22. februar 2021 #2784 Del Skrevet 22. februar 2021 Janzypants skrev (Akkurat nå): Jeg følte litt det samme, men med Markus Bailey 😂🙈 Han hadde vært der, tja, 2-3 dager? Og likevel SÅ mye å si 😅 Forsåvidt ikke noe galt i det, men litt humoristisk, bare 😅 Ja, han og! Ble bare så tydelig med Jar som gikk først i rekka med kurven sin, og så tok han så mye plass og hadde så mye å si. 😅 Eli Kari og Kine la jeg nesten ikke merke til en gang, trodde først de ikke var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 22. februar 2021 #2785 Del Skrevet 22. februar 2021 Gratulerer til Lasse🥳 det ble en veldig jevn og spennende finale gitt. I utgangspunktet heia jeg på Terje, men de var verdige vinnere begge to. Ble skikkelig pute tv noen øyeblikk der hehe🙈 Koselig å se alle samla på gården igjen også, kommer til å savne disse folka på skjermen framover. Og Øde da som endelig innrømte at han er en del av underklassen..😉🥰 Har ikke fulgt ordentlig med på Farmen kjendis tidligere, men dette må da ha vært en av de bedre sesongene?! Har jo selvfølgelig mye å si hvem som er med og jeg syns dette castet har vært helt nydelig 👍🏻😅😂🤪🥰🤘🏻 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 22. februar 2021 #2786 Del Skrevet 22. februar 2021 Syntes JAR gjorde en god figur i går, jeg. Synes ikke dommerne burde fått vite hvem som har laget hvilket måltid i konkurransen. Ellers så syntes jeg de var verdige vinnere begge to☺️ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 22. februar 2021 #2787 Del Skrevet 22. februar 2021 EtFo skrev (1 time siden): Syntes JAR gjorde en god figur i går, jeg. Synes ikke dommerne burde fått vite hvem som har laget hvilket måltid i konkurransen. Ellers så syntes jeg de var verdige vinnere begge to☺️ Enig i dette. Dommere er også bare mennesker og man kan lett få mer/mindre sympati for enkelte deltagere underveis i prosessen. Det kan jo være at meningen også skal være å vurdere måten de jobber på, men jeg synes egentlig de bare bør vurdere det endelige produktet uten å vite hvem som står bak. Dette gjelder matlagingen og da de skulle lage børste tidligere i finalen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2788 Del Skrevet 22. februar 2021 Er det en typisk norsk greie at man skal være veldig gode venner i all evighet i en konkurranse? Anonymkode: d61c6...998 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella Moon Skrevet 22. februar 2021 #2789 Del Skrevet 22. februar 2021 Husk at de er kjendiser og helt avhengige av "likeability". Hvis du taper ansikt på Farmen sosialt sett, og viser deg som en usympatisk figur ovenfor tv-seerne, blir det mindre penger i kassa gjennom andre jobber man vanligvis får. Tror Sporsem kjørte mye på dette. Han er en grei kar, men smørte nok endel på inne på Farmen. Tror det ble et mye sterkere element av vennskap mellom deltakerne nettopp fordi de er kjendiser og har mer å tjene karrieremessig på å fremstå som joviale mennesker. Dessuten er vel kjente mennesker ofte flinke sosialt og omgjengelige så ikke rart at de har lett for å danne vennskap, selv om endel av det kan være fasade og spill for å komme seg opp og frem. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2790 Del Skrevet 22. februar 2021 Isabella Moon skrev (16 minutter siden): Husk at de er kjendiser og helt avhengige av "likeability". Hvis du taper ansikt på Farmen sosialt sett, og viser deg som en usympatisk figur ovenfor tv-seerne, blir det mindre penger i kassa gjennom andre jobber man vanligvis får. Tror Sporsem kjørte mye på dette. Han er en grei kar, men smørte nok endel på inne på Farmen. Tror det ble et mye sterkere element av vennskap mellom deltakerne nettopp fordi de er kjendiser og har mer å tjene karrieremessig på å fremstå som joviale mennesker. Dessuten er vel kjente mennesker ofte flinke sosialt og omgjengelige så ikke rart at de har lett for å danne vennskap, selv om endel av det kan være fasade og spill for å komme seg opp og frem. Det skal mye til å klare å holde på dette gjennom 6 uker med alt det presset de har. Sporsem er faktisk så trivelig Anonymkode: 77e1b...c95 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2791 Del Skrevet 22. februar 2021 Tough cookie skrev (10 timer siden): Han er ikke på Tinder eller andre sjekke apper leste jeg Lasse har kjæreste, jeg kjenner henne😊 Anonymkode: be21b...e32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2792 Del Skrevet 22. februar 2021 ElectricScum skrev (1 time siden): Enig i dette. Dommere er også bare mennesker og man kan lett få mer/mindre sympati for enkelte deltagere underveis i prosessen. Det kan jo være at meningen også skal være å vurdere måten de jobber på, men jeg synes egentlig de bare bør vurdere det endelige produktet uten å vite hvem som står bak. Dette gjelder matlagingen og da de skulle lage børste tidligere i finalen. Mat er jo også ganske subjektivt å bedømme! Litt annerledes i Hele Norge Baker feks, der man har litt tydeligere kriterier å bedømme etter, utfra hvordan ulike kaker skal være. Og der vet heller ikke dommerne hvem som har lagd hva, såvidt jeg husker. Anonymkode: e86f5...26d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella Moon Skrevet 22. februar 2021 #2793 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det skal mye til å klare å holde på dette gjennom 6 uker med alt det presset de har. Sporsem er faktisk så trivelig Anonymkode: 77e1b...c95 Press? Å være på Farmen er neppe noe press relativt til en vanlig jobbhverdag med familie, stress og mas. Kamerakåte er jo kjendisene også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2794 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Lasse har kjæreste, jeg kjenner henne😊 Anonymkode: be21b...e32 Det er vel i grunn gammelt nytt? 😊 Anonymkode: d169f...59b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2795 Del Skrevet 22. februar 2021 Isabella Moon skrev (1 time siden): Press? Å være på Farmen er neppe noe press relativt til en vanlig jobbhverdag med familie, stress og mas. Kamerakåte er jo kjendisene også. De snakker om denne bobla si da Anonymkode: 77e1b...c95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2796 Del Skrevet 22. februar 2021 Terje er jo god i alt, har ledd så mye av hans morsomme kommentarer 😃 Anonymkode: c908b...413 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2797 Del Skrevet 22. februar 2021 Igjen denne negativiteten rundt JAR.. Jeg skjønner det ikke? Han kan jo nesten ikke åpne kjeften i 2 sek før alle begynner å gjør narr av ham - om krokodilletårer, «talene» han hadde, herregud for en type han JAR Han kan liksom ikke gjøre noe riktig. Jeg synes han gjorde en god figur jeg, sa veldig fine ting. Nei han hadde ikke vært der så lenge, men hva så da? Anonymkode: 06a18...fa0 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2798 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Igjen denne negativiteten rundt JAR.. Jeg skjønner det ikke? Han kan jo nesten ikke åpne kjeften i 2 sek før alle begynner å gjør narr av ham - om krokodilletårer, «talene» han hadde, herregud for en type han JAR Han kan liksom ikke gjøre noe riktig. Jeg synes han gjorde en god figur jeg, sa veldig fine ting. Nei han hadde ikke vært der så lenge, men hva så da? Anonymkode: 06a18...fa0 Han åpner kjeften i mye mer enn 2 sek 😂 Hvorfor all hypen av JAR, lurer jeg mer på. Anonymkode: 77e1b...c95 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2799 Del Skrevet 22. februar 2021 JAR får negativitet fordi han ikke helt klarer å oppføre seg som vanlige høflige folk. Bare uten å si noe på sendingen gjorde han ting som ikke viste han fra en positiv side. Det er hoderist, vriiing på kroppen og nærmest himling med øynene. Alt som viser at han ikke er en del av gruppa. Så åpner han munnen og fjerner enhver tvil og viser at han er utenfor og alt han gjør i DENNE settingen blir feil. Anonymkode: 62d40...996 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2800 Del Skrevet 22. februar 2021 Gratulerer til Lasse🥳 men ble jo så jevnt at begge hadde vært like fortjente vinnere uansett! Men er det bare meg som overhodet ikke smelta av de ordene Lasse sa til Sølje? 🙈 Mulig det er fordi de kom på trøndersk😂 haha neida var bare mer kleint enn rørende for min del. Det var i grunnen mye grining så folk må ha blitt oppriktig glad i hverandre inne der, og det er jo koselig da🥰 Var det forresten noen som så den direkte sendinga - finalefesten - på tv2 i går ? Der ble det servert masse alkohol, kleine spørsmål og mye latterkramper gitt😂 tror alle (inkl programlederne) ble rimelig på en snurr etterhvert🤪🤘🏻 Trist at det er over egentlig, FK har vært et lyspunkt disse ukene når en har tilbrakt så mye tid hjemme. Og fine folk alle som har vært med💕 Anonymkode: 3503b...396 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå