Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er fristet til å lage sånn Paint oversikt over deltakerne og hvordan ting er, hvem som er storbonde, hvem som har vunnet tvekamper og hvem som har finalekniver. Har gjort det tidligere men har ikke postet det i forum før.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Galen King skrev (3 minutter siden):

Er fristet til å lage sånn Paint oversikt over deltakerne og hvordan ting er, hvem som er storbonde, hvem som har vunnet tvekamper og hvem som har finalekniver. Har gjort det tidligere men har ikke postet det i forum før.

Og dette er egnet å lage i Paint altså?

Anonymkode: 56e9f...5e9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og dette er egnet å lage i Paint altså?

Nei, bare enklest for meg. Bruker ikoner for kniver og tvekamper pluss bilde av logoen på hjørnet. Men kunne også bare skrevet det ned her. Husker at folk har gjort det før i andre forum.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Galen King said:

Og du lurer på om vi er interessert i dette mesterverket, er det det du ymter frempå om? 😛 

Anonymkode: 3de68...bb8

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

For det er vi absolutt! Post om du gjør det 😄

Anonymkode: 25a8b...8bd

Dere er så søte :fnise: 

Anonymkode: 3de68...bb8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galen King skrev (25 minutter siden):

Jeg tenker at det er helt unødvendig å poste her. Vi er vel ikke så borte vekk her inne at vi ikke husker hvem som har vært storbonde og hvem som har vært i tvekamp. Farmen kjendis er også kortere enn vanlig Farmen, så det bør ikke være noe problem å huske. 

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker at det er helt unødvendig å poste her. Vi er vel ikke så borte vekk her inne at vi ikke husker hvem som har vært storbonde og hvem som har vært i tvekamp. Farmen kjendis er også kortere enn vanlig Farmen, så det bør ikke være noe problem å huske. 

Nei, gidder ikke hvis folk flest vil fnyse av det, (noe jeg føler slik dette forumets natur er) Er også som et ukesoppdrag å lage det også, tar også lenger tid å gjøre det bra så kan vel spare det til forumer for reality.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har tenkt på, er det egentlig rettferdig at taperen av tvekampen har full makt til å velge neste storbonde?

Hadde det vært opp til meg hadde det heller blitt utnevnt to kandidater, en som ble stemt frem på Tinget (så de i det hele tatt har en grunn til å kalle det Ting) og en som taperen valgte, så hadde det blitt duell eller noe annet dagen etter når programleder kommer med brevet.

Endret av Galen King
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (1 time siden):

En ting jeg har tenkt på, er det egentlig rettferdig at taperen av tvekampen har full makt til å velge neste storbonde?

Hadde det vært opp til meg hadde det heller blitt utnevnt to kandidater, en som ble stemt frem på Tinget (så de i det hele tatt har en grunn til å kalle det Ting) og en som taperen valgte, så hadde det blitt duell eller noe annet dagen etter når programleder kommer med brevet.

Det er nå sånn det alltid har vært. (Mener det var sånn fra de første sesongene også?) Kan jo tenkes at de velger å gjøre om på dette i fremtidige sesonger, men jeg tenker at det er en del av det strategiske spillet også. Altså typ "hvordan velge taktisk smart for å eventuelt ikke ende opp med en storbonde de færreste ville satt pris på". Jeg tenker det er er én av grunnene til at spillet er lagt opp på den måten. 

Anonymkode: fed79...6b9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er nå sånn det alltid har vært. (Mener det var sånn fra de første sesongene også?) Kan jo tenkes at de velger å gjøre om på dette i fremtidige sesonger, men jeg tenker at det er en del av det strategiske spillet også. Altså typ "hvordan velge taktisk smart for å eventuelt ikke ende opp med en storbonde de færreste ville satt pris på". Jeg tenker det er er én av grunnene til at spillet er lagt opp på den måten. 

Ja, har tenkt det samme. For å vise konsekvensene av å velge Førstekjempe som da velger Andrekjempe osv. Men så er det jo når de velger Storbonde første uke. Pleier alltid å være avstemming. 

Endret av Galen King
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare meg som har lagt merke til at Signy virker nebbete og falsk? Stadig krasse kommentarer mot den hun jobber med, nå går hun mellom EK og Sølje hele tiden for å skape splid "Sølje har sagt det" "EK har sagt det" og sier til kameraene at hun ikke forteller videre hva den ene har sagt til den andre... 

Anonymkode: adf4d...981

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det står om Øde i Se og Hør, han rennes visst ned av friere😍

Og det er absolutt forståelig spør du meg da😉 gutten er jo god som gull😋 

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et klipp (reklame) for neste episode og det ser ut som de ‘godt voksne’ damene prøver å påvirke Markus i hvem han skal velge🤔 og de sier til han at de ønsker han tilbake....hm hvem prøver de å få han til å velge mon tro... (vet jo bl.a at Signy ønsket at Eli Kari skulle velge Øde som førstekjempe...)

De kokkelerer tydeligvis fælt disse damene og Anniken blir visst både sint og lei seg ser det ut som... Hun konfronterer de også og det står det respekt av👏🏻  
Øde og Anniken er mine favoritter🥰

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skuffet hittil over ukas episoder. For det første er det kjedelig at Eli Kari ble storbonde på nytt. Joda, hun er flink og positiv og alt det der, men sånn for oss TV-seere så er det jo moro å få se noen andre i aksjon. Jeg hadde trodd at Espen ville skape litt gøy og kanskje velge Øde, eller hvem som helst av de andre.

Så syns jeg "talen" Eli Kari ville holde til Sølje (som hun snakket med Signy om) var veldig bra. Men når hun først hadde Sølje der så endret hun jo på alt - og fikk nesten ikke frem noe av det hun hadde 'øvd' på. Hun prøver rett og slett for hardt å bli likt og ikke skape konflikter....

Og så førstekjempevalget da. Her syns jeg faktisk Eli Kari er litt feig. Første gang velger hun noen som ber om å bli valgt. Og andre gang velger hun en stakkars nykommer - som er den letteste utvei. Hva med å faktisk velge noen som faktisk HUN vil. Den hun liker minst (går faktisk ikke an å elske alle sammen liiiike mye), eller hennes største konkurrent. Men nei... konfliktsky som fy. Hun har dessverre tapt seg i mine øyne denne uka.

Elsker Øde selvsagt, men også Anniken! Har fulgt henne en stund, litt på blogg, på TV men også lest den ene boken hennes. Så likte henne absolutt fra starten av. Ble skuffet da hun trakk seg rett før innspilling forrige sesong. Så skal innrømme at jeg var litt redd for at det ikke skulle gå så bra nå. Jeg så for meg enten at hun måtte trekke seg tidlig, angst osv. eller at hun ble valgt til kjempe tidlig og ryke rett ut. Men hun er jo kjempesterk!! På alle måter her nå. Blir skikkelig glad av det ♥

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det er kjemi mellom Øde og Anniken? Hadde vært helt fantastisk😂

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det bare jeg som synes det er kjemi mellom Øde og Anniken? Hadde vært helt fantastisk😂

For isåfall den bare går èn vei? Øde er sykt kul og ålreit, men tror faktisk ikke han har sjans på Annijor. Hun er definitivt en av Norges mest ettertraktede damer for tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

For isåfall den bare går èn vei? Øde er sykt kul og ålreit, men tror faktisk ikke han har sjans på Annijor. Hun er definitivt en av Norges mest ettertraktede damer for tiden.

Tja, jeg vet ikke jeg? Synes hun virker rimelig fascinert.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...