Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eli Kari la ut på storyen sin i går at TV2 hadde klippet det slik at det virket som hun ‘klikket’ på Sølje, men i virkeligheten var det på lamaene😂

(Og Sølje kommenterte at hun hadde tålt det om det gjaldt henne også for hun vet hun skravler for mye😉 Men ja, TV2 tar seg nok noen friheter i klippingen...)

Men uansett, Eli Kari kommer ikke unna at hun kalte mannfolkene dumme😋

Anonymkode: 3503b...396

Åh så teit.. Kan de ikke bare klippe riktig? 🤪 Og hvorfor måtte de bruke tid på sykkelens historie. 😬 Fint å se den dyktige mannen med museumet, altså. ☺️ Og Dag Otto er jo skjønn. Men liksom... Why?? Tirli er forøvrig en av de kjedeligste personene jeg har sett på TV. 🙉

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror det er ei utstoppa løve?:klo:

Anonymkode: c2500...86f

Selvfølgelig er det den løven!!! Ha-ha, nå følte jeg meg ganske teit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (1 time siden):

Åh så teit.. Kan de ikke bare klippe riktig? 🤪 Og hvorfor måtte de bruke tid på sykkelens historie. 😬 Fint å se den dyktige mannen med museumet, altså. ☺️ Og Dag Otto er jo skjønn. Men liksom... Why?? Tirli er forøvrig en av de kjedeligste personene jeg har sett på TV. 🙉

Hun er ikke en god programleder overhodet. Kan ikke skjønne hvorfor de har valgt henne til å lede programmet... Antar at de tok med sykkelklippet fordi Dag Otto er svigerfaren hennes og fordi han også arbeider i tv2? 
Kan vel ikke være noen annen forklaring. Liker egentlig Dag Otto, men akkurat her føltes han malplassert. 

Anonymkode: 3456c...828

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun er ikke en god programleder overhodet. Kan ikke skjønne hvorfor de har valgt henne til å lede programmet... Antar at de tok med sykkelklippet fordi Dag Otto er svigerfaren hennes og fordi han også arbeider i tv2? 
Kan vel ikke være noen annen forklaring. Liker egentlig Dag Otto, men akkurat her føltes han malplassert. 

Anonymkode: 3456c...828

Helt enig. Synes hun formulerer seg klønete og reagerer litt upassende på noe av det deltagerene sier.

Når JAR sa at han valgte Espen til andrekjempe fordi han trodde han ville trives bedre på gården uten han så sier hun "Oioioi det er såpass ja!". Synes det var en noe pussig reaksjon, og det fremsto som et forsøk på å blåse opp situasjonen mer enn nødvendig. 

Anonymkode: 56e9f...5e9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt enig. Synes hun formulerer seg klønete og reagerer litt upassende på noe av det deltagerene sier.

Når JAR sa at han valgte Espen til andrekjempe fordi han trodde han ville trives bedre på gården uten han så sier hun "Oioioi det er såpass ja!". Synes det var en noe pussig reaksjon, og det fremsto som et forsøk på å blåse opp situasjonen mer enn nødvendig. 

Er ikke det en programleders jobb å blåse opp situasjon for å skape bra tv?

Hun er ny i jobben som programleder. Gi henne litt tid. Jeg syns hun er mye bedre enn Gaute.  Gaute var kjedelig og mistet interessen hver gang han dukket opp på skjermen. Tiril er nydelig og hun spiller ingen rolle som programleder, men er seg selv. 

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte denne tråden tidligere, men nå er det bare drittslenging her. 

Anonymkode: 77e1b...c95

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Tiril jeg, det eneste jeg savner er at Gaute kommer i full galopp inn på Farmen. Blir liksom ikke der samme stemningen når noen kommer på sykkel 🤷‍♀️

Anonymkode: 92c14...f95

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg liker Tiril jeg, det eneste jeg savner er at Gaute kommer i full galopp inn på Farmen. Blir liksom ikke der samme stemningen når noen kommer på sykkel 🤷‍♀️

Anonymkode: 92c14...f95

Nå er det jo ikke sikkert Tiril kan ri uansett, men hun var jo gravid under innspillingen, så det er nok i hvert fall én av grunnene til at hun kommer på sykkel. 

Eller er jeg enig med dem som mener Tiril er kjedelig. Har ingenting imot henne. Hun er sikkert en god venn og kollega etc, men etter min mening er hun ikke mer egnet som programleder enn mannen og kvinnen i gata. Hun er alt for anonym og "vanlig".

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det en programleders jobb å blåse opp situasjon for å skape bra tv?

Anonymkode: 27ee6...923

Nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiril var kanskje litt samme typen som Kine og Anniken da hun var på Farmen, rolig og arbeidsom, lite konflikter rundt henne? Og hun vant jo, så lønte seg tydeligvis. Samme med Lars Joakim i Big Brother back in the days, det er ofte de rolige typene som vinner til slutt!

Anonymkode: e86f5...26d

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Eli Kari la ut på storyen sin i går at TV2 hadde klippet det slik at det virket som hun ‘klikket’ på Sølje, men i virkeligheten var det på lamaene😂

(Og Sølje kommenterte at hun hadde tålt det om det gjaldt henne også for hun vet hun skravler for mye😉 Men ja, TV2 tar seg nok noen friheter i klippingen...)

Men uansett, Eli Kari kommer ikke unna at hun kalte mannfolkene dumme😋

Hva var klippet? Hun sa jo Sølje sitt navn? Lamaer reagerer vel ikke på implisitte verbale stikk? 

Anonymkode: df838...a38

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva var klippet? Hun sa jo Sølje sitt navn? Lamaer reagerer vel ikke på implisitte verbale stikk? 

Håh jo, vedder på de spytter da og!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Tiril gjør en kjempegod jobb! Hun har forstått det med å stille åpne spørsmål for å få deltakerne til å fortelle mer. Mads Hansen derimot stilte bare ja/nei-spørsmål, så samtalene stoppet helt opp🤷🏻‍♀️
så digger jeg at hun forrige sesong hadde en sekvens om mensen o gamle dager🙌🏻
synes Tiril burde overta vanlig farmen også jeg😊

Anonymkode: a49ee...9e5

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror hun mener der hvor Sølje babler i vei på terrassen etter Eli Kari har sagt hun kan "chille litt", og det klippes til Eli Kari i regnjakke som ser oppgitt på kamera og skriker "slutt" eller noe sånt? 

Anonymkode: 13418...3cb

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 14.24):

Kan ikke huske hun sa noe om intelligensen til noen, har sikkert sovet litt 😊 Men enig i at overhyggelige folk som er litt two-faced ikke er helt bra. Mange som er sånn dessverre ...

Anonymkode: d169f...59b

Hun sa ett eller annet om at de ikke var smart nok til å skjønne hvordan de skulle gjøre det. 

Anonymkode: e7020...a3b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun sa ett eller annet om at de ikke var smart nok til å skjønne hvordan de skulle gjøre det. 

Anonymkode: e7020...a3b

Ja, hun sa noe sånn. De hadde ikke giddet å sjekke lageret der materialene var godt nok, skjønner henne jo. 

Anonymkode: 77e1b...c95

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 14.24):

Kan ikke huske hun sa noe om intelligensen til noen, har sikkert sovet litt 😊 Men enig i at overhyggelige folk som er litt two-faced ikke er helt bra. Mange som er sånn dessverre ...

Anonymkode: d169f...59b

Da har du nok sovet LITT, ja. Hun sa det flere ganger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var når Eli Kari ropte ‘Hold kjeft’ inn i kameraet, det var altså ikke myntet på Sølje si skravling (slik det virket som ut fra klippinga) men på lamaene som visstnok bråkte rundt henne når hun skulle bli filma🤪

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...