Gå til innhold

Giftet seg med sexdukke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Yuri Tolochko giftet seg med sexdukke. Hva tenker dere om det? Video fra bryllupet og alt ligger på instagram.

Anonymkode: 9059d...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke søkt opp fyren du snakker om, men har lest om lignende før. Ekskona (en menneskelig sådan) og sønnen var ikke imponert, for å si det sånn.. Jeg tror vi snakker mentale problemer av en viss størrelse her.

Anonymkode: 5d525...fae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier på insta at han er "art worker". Jeg lurer på om dette er enslags performance? Virker ikke helt troverdig som "på ekte".

Anonymkode: 1b9b0...352

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftet seg?  Kanskje i hans forskrudde hode, men det aksepteres nok hverken av myndigheter eller andre.

Anonymkode: d0bcb...2c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt sånn som Luxus Leverpostei synger, "Hål e hål". Kan jo ikke være for de flotte samtalene de i mellom, han giftet seg med henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.. folk har jo giftet seg med Berlinmuren! Var ei jente som giftet seg med seg selv også.... Så hvorfor ikke med sexdukken sin? Det er jo helt normalt..... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettmagica skrev (1 minutt siden):

Altså.. folk har jo giftet seg med Berlinmuren! Var ei jente som giftet seg med seg selv også.... Så hvorfor ikke med sexdukken sin? Det er jo helt normalt..... 

Berlinmuren har blitt enke leste jeg. Partneren har gått bort.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Catalina Culès skrev (8 minutter siden):

Tenker at slike er psykisk syke. 

Tenker jeg også. Finnes visst ei annen som hevdet å være forelsket i ei lysekrone også. Tenkte det samme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ofte er dette godt begrunnet. Det er mange menn som finner trøst i sexdukker, som døyver ensomhet og tilfredsstiller dem på måter andre mennesker (kvinner) ikke gjør. Trenger ikke ha noe med psykiske problemer å gjøre. Men heller sterk emosjonell tilknytning til dette "vesenet" som tilfredsstiller både behov og krav for et godt liv. Mange ønsker også å være singel for å få "leve fritt", og da gjør sexdukker den gode jobben rundt det å få livet komplett likevel. 

Anonymkode: 93362...865

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det høres helt sykt ut, så er det nok ikke det i ordets rette forstand.  De er objektseksuelle. Det er en legning. Som de kan like lite for, som jeg kan for å være homofil. Men sprøtt er det:)

Edit. Men han med sexdukka er vel ikke objektseksuell.

Endret av Hannah80
Tilføyde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Hannah80 skrev (8 minutter siden):

Selv om det høres helt sykt ut, så er det nok ikke det i ordets rette forstand.  De er objektseksuelle. Det er en legning. Som de kan like lite for, som jeg kan for å være homofil. Men sprøtt er det:)

Edit. Men han med sexdukka er vel ikke objektseksuell.

:skratte:

Hvis fornuften har forlatt topplokket for lengst, kan nok det være virkeligheten for noen ja. Blir jo like dumt som at jeg skulle sagt at jeg tente på å drikke te fra store kopper, og har «tekoppsex med tekoppen» når jeg drikker te. Og det må verden vær så god å akseptere. Får være grenser for hvor mye idioti vi skal akseptere.

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villfisker skrev (2 minutter siden):

:skratte:

Hvis fornuften har forlatt topplokket for lengst, kan nok det være virkeligheten for noen ja. Blir jo like dumt som at jeg skulle sagt at jeg tente på å drikke te fra store kopper, og har «tekoppsex med tekoppen» når jeg drikker te. Og det må verden vær så god å akseptere. Får være grenser for hvor mye idioti vi skal akseptere.

Har vært en drøss med dokumentarer om akkurat dette temaet.  Tenner du på tekoppsex, så er vel det en fetisj, og ikke legning 😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Har vært en drøss med dokumentarer om akkurat dette temaet.  Tenner du på tekoppsex, så er vel det en fetisj, og ikke legning 😂 

Er vel i samme gate dette da? I hvert fall slik jeg ser det. Tror ikke de som hevder å ha det sånn vet helt hvor grensen går heller 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Villfisker skrev (Akkurat nå):

Er vel i samme gate dette da? I hvert fall slik jeg ser det. Tror ikke de som hevder å ha det sånn vet helt hvor grensen går heller 🤣

Nei, det er mye rart.  Husker for mange år siden, så sendte TvNorge en dokumentar om dette. Da viste de bl.a en kvinne som var forelsket (!!)i et stakittgjerde i nabolaget. Hun hadde sagd av en del av gjerdet, som hun hadde hjemme. Og som hun hadde sex med. Veldig spesielt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Hannah80 skrev (34 minutter siden):

Nei, det er mye rart.  Husker for mange år siden, så sendte TvNorge en dokumentar om dette. Da viste de bl.a en kvinne som var forelsket (!!)i et stakittgjerde i nabolaget. Hun hadde sagd av en del av gjerdet, som hun hadde hjemme. Og som hun hadde sex med. Veldig spesielt ja...

Men da drepte hun det jo, eller? 🤔Så da ble hun vel nekrofil og gjorde seg skyldig i tyveri og hærverk også? 🤣

Det er tydeligvis ikke grenser for galskapen nei.

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasse Nøff ❤ skrev (1 time siden):

Bryr meg ikke.
Har sett flere dokumenter om folk som har sex med både lysekroner, biler og gjerder. Mennesker generelt er et underlig skapning. Blir ikke sjokkert lengre og jeg legger meg ikke borti hva andre folk driver på med, så lenge det ikke skader andre og er ulovlig. 

Litt spesielle TV-vaner du har, som åpenbart har sett såpass mye av slik at du ikke lenger lar deg sjokkere slik oss andre med mer "normale" tv-vaner blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (42 minutter siden):

Nei, det er mye rart.  Husker for mange år siden, så sendte TvNorge en dokumentar om dette. Da viste de bl.a en kvinne som var forelsket (!!)i et stakittgjerde i nabolaget. Hun hadde sagd av en del av gjerdet, som hun hadde hjemme. Og som hun hadde sex med. Veldig spesielt ja...

Hvor kan man se denne dokumentaren nå? 

Anonymkode: 9059d...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...