Gå til innhold

Giftet seg med sexdukke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ISeeYouCreep
Made4u skrev (På 29.11.2020 den 16.28):

Litt spesielle TV-vaner du har, som åpenbart har sett såpass mye av slik at du ikke lenger lar deg sjokkere slik oss andre med mer "normale" tv-vaner blir.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvor kan man se denne dokumentaren nå? 

Anonymkode: 9059d...8a4

Har prøvd å finne den selv, men har ikke funnet den. Tv Norge sendte en haug med slike dokumentarer en periode.  En episode handlet om folk som frivillig ville amputere et lem, fordi de ikke følte seg "hele". Husker spesielt en dame som gledet seg til hver frihelg.  Da satt hun seg i en rullestol og latet som om hun var handikappet hele helgen. Hun søkte også om å få amputere bena. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasse Nøff ❤ skrev (51 minutter siden):

Har ikke sett det på TV, men på youtube, så jeg har jo til og med søkt på det helt selv. Er også såpass psyko at jeg digger true crime og kan mer om Jeffrey Dahmer og Ted Bundy enn The Kardashians. På youtube så finner du ganske mye spennende. 
Anbefaler My strange addiction til å starte med. 👍
Man blir kanskje litt mindre trangsynt og dømmende for andres litt utenom det vanlige om man utforsker litt. Mennesker er som sagt helt underlige skapninger. Nå drikker jeg ikke bensin til middagen og har sex med slikkepotten min og, er ganske så A4 selv. Men synes det er spennende å se hva alt det "syke" andre mennesker finner på. 

Beklager for avsporing.  Men ser ut til at vi har ganske like "interesser"😄 Ang Ted Bundy. Sett dokumentaren på Hbo om hun som har intervjuet mange seriemordere, bl.a Ted Bundy?  (hun er psykiater)Der kom det frem ting om han som ikke har vært offentliggjort tidligere. Veldig bra dokumentar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Hannah80 skrev (På 29.11.2020 den 17.40):

Beklager for avsporing.  Men ser ut til at vi har ganske like "interesser"😄 Ang Ted Bundy. Sett dokumentaren på Hbo om hun som har intervjuet mange seriemordere, bl.a Ted Bundy?  (hun er psykiater)Der kom det frem ting om han som ikke har vært offentliggjort tidligere. Veldig bra dokumentar. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasse Nøff ❤ skrev (3 minutter siden):

Den har jeg ikke sett, glemmer at jeg har HBO. hvilken er det? Må absolutt se den! 

Crazy,Not Insane. Vanvittig bra. Handler om denne psykiateren som har forsket på seriemordere:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Hannah80 skrev (På 29.11.2020 den 17.51):

Crazy,Not Insane. Vanvittig bra. Handler om denne psykiateren som har forsket på seriemordere:)

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (5 timer siden):

 Blir jo like dumt som at jeg skulle sagt at jeg tente på å drikke te fra store kopper, og har «tekoppsex med tekoppen» når jeg drikker te. 

Får du orgasme av det, da? 

Anonymkode: fa462...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk, men det er nok eksponeringen til resten av verden som er det viktigste her.

Figuren på bryllupskaka blir interessant da. Den ene har han jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Får du orgasme av det, da? 

Anonymkode: fa462...d56

Hvis jeg hadde vært syk i hodet, hadde jeg kanskje det.

Har aldri hørt om noen som har fått en orgasme av å drikke en kopp te, eller noe annet for den slags skyld 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Yuri Tolochko giftet seg med sexdukke. Hva tenker dere om det? Video fra bryllupet og alt ligger på instagram.

Anonymkode: 9059d...8a4

Så på You tube at han heter Amanda av og til og kler seg ut som dame

Anonymkode: 3c0a5...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (5 timer siden):

Litt spesielle TV-vaner du har, som åpenbart har sett såpass mye av slik at du ikke lenger lar deg sjokkere slik oss andre med mer "normale" tv-vaner blir.

ja det skiller seg nok litt ut fra Farmen ja.. ha ha ha ha:nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (8 timer siden):

Berlinmuren har blitt enke leste jeg. Partneren har gått bort.. 

å nei!! Den må jo ha falt sammen av sorg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

On 11/29/2020 at 5:32 PM, Hannah80 said:

Har prøvd å finne den selv, men har ikke funnet den. Tv Norge sendte en haug med slike dokumentarer en periode.  En episode handlet om folk som frivillig ville amputere et lem, fordi de ikke følte seg "hele". Husker spesielt en dame som gledet seg til hver frihelg.  Da satt hun seg i en rullestol og latet som om hun var handikappet hele helgen. Hun søkte også om å få amputere bena. 

Den heter Married to the eiffel tower eller noe sånn. Tror dokumentaren ligger på YouTube. 

Anonymkode: 7e03e...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...