Gå til innhold

Hva er du stolt over at du aldri spiser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spiser ikke kjøtt og fisk, og drikker ikke alkohol. 

Har vært vegetarianer siden jeg var tenåring (Spiste hovedsaklig plantebasert i endel år, men grunnet økonomi, energi og tid så har jeg bare gitt litt opp på den fronten), stort sett ikke spesielt stolt av det, men de gangene jeg befinner  meg steder uten noe vegetar-mulighet og jeg må improvisere føler jeg meg veldig god på problemløsning!

Alkohol er jeg mer stolt av å ha kuttet ut. For mange er ikke den noen big deal, og jeg har overhodet ingenting imot at andre drikker alkohol, men jeg slet med at jeg drakk for mye alkohol og forholdet mitt til rus generelt,  og det var vanskelig for meg å kutte ut. Spesielt i sosiale settinger.

Anonymkode: 31c7f...658

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gåselever og andre uetiske matvarer, som for eksempel kjøtt importert fra land hvor dyrene blir dårligere behandlet enn her og massiv bruk av antibiotika.

Ellers må jeg innrømme at jeg er litt stolt av å ikke drikke kaffe. Det råder et slags kaffehysteri her til lands, hvor det virker som store deler av befolkningen ikke overlever uten. Jeg har fått spørsmål om hvordan jeg kom jeg gjennom studietiden og hvordan jeg klarer meg gjennom stressende perioder, men selv om jeg blir sliten har det ikke vært noe problem. Når man ikke har vent seg på oppkvikkende for å klare seg gjennom dagen så føler man ikke behovet heller. Takk som spør, liksom. 

Anonymkode: a957b...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Gåselever og andre uetiske matvarer, som for eksempel kjøtt importert fra land hvor dyrene blir dårligere behandlet enn her og massiv bruk av antibiotika.

Ellers må jeg innrømme at jeg er litt stolt av å ikke drikke kaffe. Det råder et slags kaffehysteri her til lands, hvor det virker som store deler av befolkningen ikke overlever uten. Jeg har fått spørsmål om hvordan jeg kom jeg gjennom studietiden og hvordan jeg klarer meg gjennom stressende perioder, men selv om jeg blir sliten har det ikke vært noe problem. Når man ikke har vent seg på oppkvikkende for å klare seg gjennom dagen så føler man ikke behovet heller. Takk som spør, liksom. 

Anonymkode: a957b...393

Uten noen annen kilde i farta enn Scandinavia and the world (satwcomic), så er Norge blant verdenstoppen på kaffedrikking, så tviler ikke på at du får noen rare spørsmål rundt det x) 

Jeg drikker sjelden kaffe selv, men drikker andre ting med tilsvarende koffein eller mer, så tror ikke det har så veldig mye å si :P

Anonymkode: 31c7f...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt og stolt, men jeg spiser ikke:


Gris (syns det er ekkelt bare)

Fet mat (eks julemat)

Innvoller og hodekjøtt

Fenalår

Reker / scampi

Østers

Saus

Nugatti

Peanøttsmør

Ketchup

Lakris eller gummigodteri

Anonymkode: eeff1...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energidrikk

Mat fra KFC, eller tilsvarende (kylling som er behandlet dårlig) 

Sjokolade

Is

Ketchup

Nugatti

Peanøtsmør

Egentlig ikke stolt av det, det bare er sånn

Endret av Løken
Mer info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke 😐 liker både frossen pizza, mcdonalds, sjokolade og sånt 😐

Anonymkode: 24d11...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MadameDeRosa skrev (1 minutt siden):

Sushi og annen «motemat» som dumme folk spiser fordi de tror de er så verdensvante da.

Jeg liker sushi uten den bitre sausen. Spiser det ikke fordi det er mote, men fordi jeg syns det er godt! Er man dum av den grunn? Så teit sagt.

Anonymkode: eeff1...79f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker sushi uten den bitre sausen. Spiser det ikke fordi det er mote, men fordi jeg syns det er godt! Er man dum av den grunn? Så teit sagt.

Anonymkode: eeff1...79f

Du skjønner hva jeg mener om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg aldri stapper innpå med prosessert mat eller søppelmat fra macern blant annet. 

Anonymkode: 9b2d2...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt over å nesten ikke ha matlyst i det hele tatt 😂

Spiser ikke brødskive, knekkebrød, pålegg, yoghurt, fete middager, kjekser eller dessert.

Anonymkode: eeff1...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MadameDeRosa skrev (2 minutter siden):

Du skjønner hva jeg mener om du vil.

Uansett teit å skrive dumme folk..

Anonymkode: eeff1...79f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stolt over å ikke spise frossenpizza og potetgull ☺️

Anonymkode: eeff1...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MadameDeRosa skrev (8 timer siden):

Sushi og annen «motemat» som dumme folk spiser fordi de tror de er så verdensvante da.

Oh my! Noen trives på en høy hest :skratte:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt? Var et litt merkelig ordvalg for meg. 

Men alkohol

Brus med kunstig søtning

De fleste frossenpizzaer

Anonymkode: bd055...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 27.11.2020 den 18.04):

Tror TS har ordlagt seg litt feil...om du er smart så skjønner man hva TS mener med tråden og spørsmålet...

Anonymkode: 2084b...925

Samme som når folk sier de er så STOLTE av å være norsk, svensk, svart,hvit, kvinne og det ene og det andre. Litt av en prestasjon, ligger mye hardt arbeid bak !😂💪🏼👏🏼

Ellers lurer jeg litt på hva folk har imot energidrikker. Er det smaken? Gamle myter? 

Anonymkode: d808d...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme som når folk sier de er så STOLTE av å være norsk, svensk, svart,hvit, kvinne og det ene og det andre. Litt av en prestasjon, ligger mye hardt arbeid bak !😂💪🏼👏🏼

Ellers lurer jeg litt på hva folk har imot energidrikker. Er det smaken? Gamle myter? 

Anonymkode: d808d...d16

Siterte feil bruker!

Anonymkode: d808d...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...