Gå til innhold

Hva er du stolt over at du aldri spiser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kylling, gris, egg og oppdrettsfisk. Ikke på grunn av min egen helse, men pga at disse dyrene er av de som lider mest i matproduksjon. Det andre jeg unngår å spise pga helsa er ikke noe jeg er stolt over, det er bare noe jeg må gjøre.

Anonymkode: 516cc...a79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Santa Maria Taco, frityr, svor, ris, pasta, syltetøy med tilsatt sukker, chili, 

Anonymkode: 47412...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Sukkerholdig drikke

-Drikker veldig sjelden alkohol

-Ikke glad i mye smeltet ost

Anonymkode: 11382...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, heldige dere som ikke liker søtsaker. Elsker søtsaker jeg,og det kan være et problem om jeg gir etter 😅

Spiser/drikker aldri:

- Alkohol

- Energidrikker

- kjøttpølser 

- servelat 

Anonymkode: 350f9...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Take-away mat

Cola/ Pepsi

Energidrikk

Bensinstasjonmat

Kebab / nattmat

Barbecue saus

Foie gras 

 

(Legger ved snus, røyk og narkotika og selv om det ikke er mat)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig stolt over at jeg ikke spiser hvalkjøtt. 🐳 Bortsett fra det har jeg vel ingen restriksjoner. 

Anonymkode: 0d6ef...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (6 timer siden):

Det er nettopp slikt som dette som gjorde at jeg skammet meg så mye som jeg gjorde, den gang jeg veide 166 kg. Jeg var stolt da jeg kuttet ut alle karbohydrater, og skammet meg like mye hver gang jeg ikke klarte å holde meg unna.

Å skamme seg over mat er aldri bra, og jeg er derfor i dag veldig bevisst på at jeg verken skammer meg eller er stolt over noe mat jeg spiser.

Stoltheten min ligger i det faktum at jeg egentlig kan spise alt jeg ønsker og allikevel gå ned i vekt (over 85 kg så langt). For det handler først og fremst om mengder og ikke type mat. 

Selv er jeg veldig stolt av at jeg ikke har spist på Mac Donald's eller burgerking og lignende kjeder på over 12 år. 

Men det handler jo om boikott, og lite om skam for jeg kan fint lage fastfood hjemme eller spise burger og lignende på andre spisesteder. 

Da blir det en etisk greie å ikke en restriksjon. 

Også spiser jeg kun kjøttdeig fra finland. Er så mye vann å salt i norsk kjøttdeig, smaker rart. 

Anonymkode: e3efb...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting. Jeg spiser aldri bløtkake, boller eller formkake, men er ikke stolt av det. Mine følelser til det er helt nøytralt. 

Anonymkode: a0bc3...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

• Lettbrus

fortell gjerne hvorfor du er stolt over å ikke drikke lettbrus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

n_97 skrev (11 timer siden):

Gåselever (der jeg ikke er helt sikker på at den ikke er tvangsforet)

Men hvor finner du gåselever hvor du er sikker på det? Det er svært få som produserer dette, og prisen blir deretter.

PassionatePatti skrev (1 time siden):

Jeg er stolt over å ikke spise gåselever. Resten sklir ned på høykant uten skam. 

Jeg er også stolt over å ikke spise gåselever fordi jeg syns det er så vanvittig godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...