Gå til innhold

Forumet er oppgradert!


Anglofil

Anbefalte innlegg

TSP skrev (På 25.11.2020 den 13.12):

Jeg vil bare forsikre dere om at problemene som er meldt inn blir sett på, men jeg sliter med å reprodusere en del av dem. Jeg skal komme tilbake med flere svar senere. 

Om innleggsnummer: når det gjelder innleggsnummer så er det noe som egentlig ble tatt vekk av utviklerne av forumprogramvaren for veeeldig lenge siden, men vi har hatt en plugin fra en tredjepart som ble brukt her i Kvinneguiden-forumet. Denne pluginen fungerer ikke lenger, men jeg ser dere har veldig lyst på innleggsnummer igjen, så jeg skal lage en ny plugin! ;)

Grunnen til at de avviklet innleggsnummer er fordi man heller ønsker at man putter inn lenker til de innleggene man refererer til, eller siterer dem. Videre blir det argumentert for at nummereringen kan og vil endre seg over tid som følge av at innlegg slettes, skjules, at tråder slås sammen, at innlegg i en tråd flyttes til en annen tråd, osv. De veldig spesielt interesserte kan lese den nyeste tråden, og svar fra utviklerne av forumprogramvaren, her

Men igjen; jeg skal få lagt tilbake innleggsnummer for dere. Jeg ville bare forklare litt nærmere rundt historikken her og hvorfor innleggsnummer er borte fra mange andre forum.

JAAAA!!! Innleggsnumrene er tilbake! Jeg leste faktisk tråden du lenket til. Makan. Arrogante #§%!! osv. Visual noise, eller hva de kalte det. Retter et STOR takk til deg på vegne av KGs tall-fjasere :roser:

Men disse fremoverlente minimalistene, altså :raven:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Enkelte brukere får ikke varsel når man tagger dem. Er det noe særskilt grunn til dette? Hvordan får man igjen varsel opp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker feil med tagging og følging av tråder jeg også. I tillegg har layouten fått et merkelig utseende siden i går 🙈

0F3F0491-886C-4078-9688-1099567CD8E6.jpeg

Endret av Little Diva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 21.1.2021 den 19.52):

Enkelte brukere får ikke varsel når man tagger dem. Er det noe særskilt grunn til dette? Hvordan får man igjen varsel opp?

Litt vanskelig å svare på uten å vite hvem det gjelder. Send meg gjerne en melding om dere ikke finner ut av årsaken etter å ha lest resten av svaret mitt. 

Grunner til det kan f.eks. være at personen det gjelder har slått av varsler, eller har ignorert kontoen som de blir nevnt av. 

Man kan se over varslingsinnstillingene sine her inne: https://forum.kvinneguiden.no/notifications/options/

Personen det gjelder må ha markert at de skal ha varsel på "@Omtaler og mitt innhold", hvis man trykker på linjen hvor det står vil man kunne velge om man skal ha epostvarsel og/eller bare varsel inne i forumet. 

Brukere man har ignorert får man oversikt over her: https://forum.kvinneguiden.no/ignore/

Little Diva skrev (4 timer siden):

Merker feil med tagging og følging av tråder jeg også. I tillegg har layouten fått et merkelig utseende siden i går 🙈

 

Se over de generelle varslinginnstillingene dine og evt. også varslingsinnstillingene på trådene du følger. Send meg melding om du fremdeles er usikker på hvorfor du ikke får varsel om noe spesifikt. 

Vi gjorde noen endringer på layouten i går. I det store tomme feltet på bildet ditt skulle det ha kommet opp en annonse. Toppannonsen på mobil i tråder har blitt flyttet noe lengre ned enn den var før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (6 timer siden):

Litt vanskelig å svare på uten å vite hvem det gjelder. Send meg gjerne en melding om dere ikke finner ut av årsaken etter å ha lest resten av svaret mitt. 

Grunner til det kan f.eks. være at personen det gjelder har slått av varsler, eller har ignorert kontoen som de blir nevnt av. 

Man kan se over varslingsinnstillingene sine her inne: https://forum.kvinneguiden.no/notifications/options/

Personen det gjelder må ha markert at de skal ha varsel på "@Omtaler og mitt innhold", hvis man trykker på linjen hvor det står vil man kunne velge om man skal ha epostvarsel og/eller bare varsel inne i forumet. 

Brukere man har ignorert får man oversikt over her: https://forum.kvinneguiden.no/ignore/

Se over de generelle varslinginnstillingene dine og evt. også varslingsinnstillingene på trådene du følger. Send meg melding om du fremdeles er usikker på hvorfor du ikke får varsel om noe spesifikt. 

Vi gjorde noen endringer på layouten i går. I det store tomme feltet på bildet ditt skulle det ha kommet opp en annonse. Toppannonsen på mobil i tråder har blitt flyttet noe lengre ned enn den var før.

Det virket på min bruker for noen dager siden for så ikke virke. Vet @Hoppetaujentaikke får varsler heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

@Sola de

Bare en test. Sorry for å bumpe noe gammel tråd, men hadde ikke lest responsene før nå, og ville prøve det ut.

Endret av Jaybird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaybird skrev (1 minutt siden):

@Sola de

Bare en test. Sorry for å bumpe noe gammel tråd, men hadde ikke lest responsene før nå, og ville prøve det ut.

Det fungerer nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 26.1.2021 den 19.45):

Det virket på min bruker for noen dager siden for så ikke virke. Vet @Hoppetaujentaikke får varsler heller.

    Det stemmer. Jeg får ingen tagginger i det hele tatt og det har vart lenge nå. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

    Det stemmer. Jeg får ingen tagginger i det hele tatt og det har vart lenge nå. :sukk: 

Har du forsøkt det TSP foreslår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...