Gå til innhold

Han forstår ikke hvorfor jeg har mistet interessen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 21.11.2020 den 21.41, Bamse20 skrev:

jeg synes det er flott at folk bruker god tid på og finne ut om man passer ilag.

Er lei sånne 5 dager "Nu blir vi sammen, og så ender det opp at det går en måned eller 2 så er dem gått singel igjen fordi de ikke passet sammen.


Man skal ikke "rushe" kjærlighet. 

Er kanskje like greit at du ikke ble ilag med han, med tanke på at du heller vil gjøre det raskt. 

Dette har da ikke noe med dette og gjøre, man bor 5 min unna hverandre og har møttes på to dater på 3 måneder? Kom igjen da! Det er ikke og ta det rolig, jeg kaller det ren avvisning. Han har garantert noe annet på gang, og kjører dobbelt her. Sende meldinger er og vise initiativ? Nei! Vil man ikke treffes så er det noe galt som er på gang alltid.  Jeg bor nært min kjæreste, vi treffes og snakkes stort sett hver dag hele uken. Det er ikke raskt etter 3 måneder. Vi snakker ikke om og gifte seg, vi snakker om å være sammen, og er man ikke det en god del! Da kan man aldri bli kjent, det er en total umulighet. De som vil bare chatte på meldinger? Er ikke seriøse nok.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det din oppgave å være tålmodig og forstå, ts? Du får jo nada i retur. Vil du ikke heller ha noe som er gjensidig der du slipper å vri hjernen din med å analysere, tenke, lure og vente? Kanskje du når inn til han en gang? Ja, kanskje. Kanskje månen slukner en gang også. Men mens du venter på denne mannen som du vil forstå, så går dagene, ukene og månedene i livet ditt og mest sannsynlig (yt fra hvordan ståa er nå) så kommer du ingen vei.

Ville du ikke hatt det utrolig mye bedre i en gjensidig relasjon med en som faktisk var interessert i deg og ville tilbringe tid med deg? Ikke ta på deg et psykologiprosjekt annet enn hvis det er jobben din.

Anonymkode: 0baa7...43c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 20.40):

Han ble veldig såret og sint og ville vite hvorfor jeg ikke ville mer. Har prøvd å forklare flere ganger men han sier bare at det er sånn han er. 

Jeg kan ikke si at jeg har datet en mann i 3 mnd engang, fordi jeg synes ikke vi har datet... I løpet av disse 3 månedene har han tatt meg ut på date 2 ganger. Utenom dette så sender han meg meldinger hver dag og det er hans måte å "vise interesse" på. Siden jeg var så betatt og forelsket lot jeg dette pågå og "datet" på hans premisser. Jeg har nå gått så lei, og er så oppgitt over tempoet dette går i, at jeg har sagt at jeg ikke vil mer. 

Han er fremdeles sint og såret, og mener at han er en person som trenger å ta ting rolig. Men jeg forstår ikke at han ikke skjønner at jeg går lei til slutt når vi aldri ses. Han mener han har investert masse i den relasjonen her siden han sender meldinger hver eneste dag.

Hvem av oss er urimelig?

Anonymkode: 0b999...1c6

han er det. løp

Anonymkode: 2a47c...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har fullstendig ulike forventninger til dating/forhold (og helt ærlig er nok han i uttakt med de aller fleste der). Når du har sagt fra hvordan du føler det, at det blir for tregt for deg til at du klarer å holde på interressen, og han ikke klarer å møte deg på det, da fungerer det ikke. Han sier at det er sånn han er, og det er greit det. Men det passer ikke for deg. Og det må han faktisk bare akseptere. Og det skal du ikke ha den minste dårlig samvittighet for. Du må ta vare på deg, så få han ta vare på seg.

Endret av Engel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...