Gå til innhold

Han forstår ikke hvorfor jeg har mistet interessen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han ble veldig såret og sint og ville vite hvorfor jeg ikke ville mer. Har prøvd å forklare flere ganger men han sier bare at det er sånn han er. 

Jeg kan ikke si at jeg har datet en mann i 3 mnd engang, fordi jeg synes ikke vi har datet... I løpet av disse 3 månedene har han tatt meg ut på date 2 ganger. Utenom dette så sender han meg meldinger hver dag og det er hans måte å "vise interesse" på. Siden jeg var så betatt og forelsket lot jeg dette pågå og "datet" på hans premisser. Jeg har nå gått så lei, og er så oppgitt over tempoet dette går i, at jeg har sagt at jeg ikke vil mer. 

Han er fremdeles sint og såret, og mener at han er en person som trenger å ta ting rolig. Men jeg forstår ikke at han ikke skjønner at jeg går lei til slutt når vi aldri ses. Han mener han har investert masse i den relasjonen her siden han sender meldinger hver eneste dag.

Hvem av oss er urimelig?

Anonymkode: 0b999...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er urimelig. Som om hans behov er det eneste som betyr noe. Og i tillegg blir sint for at det ikke dekket dine behov. Tror du skal være glad du er kvitt han. 

Anonymkode: 8e6f6...3bc

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er urimelig. Som om hans behov er det eneste som betyr noe. Og i tillegg blir sint for at det ikke dekket dine behov. Tror du skal være glad du er kvitt han. 

Anonymkode: 8e6f6...3bc

Han mener at jeg skal forstå han fordi han ikke kan noe for at han er en type person som trenger å ta det rolig. Så jeg visste jo hva jeg begikk meg ut på, men var som sagt litt blind... Skjønner ikke hvordan han tror man holder interessen på folk på å være såpass laidback.
 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor dere veldig langt fra hverandre?

Anonymkode: c7e21...32d

Det verste er at vi gjør ikke det heller.... 5 min med bil.


TS

Anonymkode: 0b999...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han mener at jeg skal forstå han fordi han ikke kan noe for at han er en type person som trenger å ta det rolig. Så jeg visste jo hva jeg begikk meg ut på, men var som sagt litt blind... Skjønner ikke hvordan han tror man holder interessen på folk på å være såpass laidback.
 

Det verste er at vi gjør ikke det heller.... 5 min med bil.


TS

Anonymkode: 0b999...1c6

Typisk narsissisme det, at bare den ene skal forstå den andre, og bare den ene skal dekke den andre sine behov, for den andre er en viss type.

Anonymkode: 0d0b0...41b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han mener at jeg skal forstå han fordi han ikke kan noe for at han er en type person som trenger å ta det rolig. Så jeg visste jo hva jeg begikk meg ut på, men var som sagt litt blind... Skjønner ikke hvordan han tror man holder interessen på folk på å være såpass laidback.
 

Det verste er at vi gjør ikke det heller.... 5 min med bil.


TS

Anonymkode: 0b999...1c6

Denne urimelige tullingen er det ingen kvinner som bør forstå.

Hold på ditt du, han der blir neppe vanskelig å erstatte. 

Anonymkode: ebafb...91b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han mener at jeg skal forstå han fordi han ikke kan noe for at han er en type person som trenger å ta det rolig. Så jeg visste jo hva jeg begikk meg ut på, men var som sagt litt blind... Skjønner ikke hvordan han tror man holder interessen på folk på å være såpass laidback.
 

Det verste er at vi gjør ikke det heller.... 5 min med bil.


TS

Anonymkode: 0b999...1c6

Han skjønner ikke det nei, samtidig skal dine behov om å møtes litt oftere bare dysses ned. Kjenner jeg blir litt irritert men skal prøve å holde meg objektiv. Har nemlig selv erfaring med slike som trenger lang tid, hvor jeg har gått kraftig på akkord med meg selv og fortrenge egne behov for disse som «trengte lang tid». Og null forståelse når jeg til slutt takket for meg. Når han fyren her ikke kan se at dette er et kompromiss og ikke bare handler om hva han trenger er han ikke noen du kan være i et sunt forhold med. Som regel vil dette behovet vedvare også, at du vil føle deg ensom om det blir et forhold siden du vil ha mer behov for tid sammen enn han. Helt innafor at du var litt blind i starten. Du har satt grenser og er ikke urimelig 👍🏻

Anonymkode: 8e6f6...3bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er flott at folk bruker god tid på og finne ut om man passer ilag.

Er lei sånne 5 dager "Nu blir vi sammen, og så ender det opp at det går en måned eller 2 så er dem gått singel igjen fordi de ikke passet sammen.


Man skal ikke "rushe" kjærlighet. 

Er kanskje like greit at du ikke ble ilag med han, med tanke på at du heller vil gjøre det raskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i helvete klarer en å diagnostisere noen som en narsissist ut i fra det lille som foreligger av informasjon ? Typisk kg, en gjeng med jævla hobby psykologer, akkurat som meg 😁😂😂

Ta, han er urimelig, ikke du. 

Når en er i start fasen så skal det jo krible i en etter å treffe hverandre. Når han ikke kribler etter å se deg, er han skadet på et eller annet vis. Kanskje med dype emosjonelle sår som få kan vise forståelse for. Hva vet nå jeg. Men har han slike sår må han si fra om dem tidlig, slik at motparten slipper å stange hodet i veggen av frustrasjon.

😓

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, heter han noe på S? 

Anonymkode: cec78...d93

Sigurd, Sigve, Ståle, Severin eller Storm?

Anonymkode: 1837c...c30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Rights skrev:

Hvordan i helvete klarer en å diagnostisere noen som en narsissist ut i fra det lille som foreligger av informasjon ? Typisk kg, en gjeng med jævla hobby psykologer, akkurat som meg 😁😂😂

Ta, han er urimelig, ikke du. 

Når en er i start fasen så skal det jo krible i en etter å treffe hverandre. Når han ikke kribler etter å se deg, er han skadet på et eller annet vis. Kanskje med dype emosjonelle sår som få kan vise forståelse for. Hva vet nå jeg. Men har han slike sår må han si fra om dem tidlig, slik at motparten slipper å stange hodet i veggen av frustrasjon.

😓

Han har sagt at han sliter litt emosjonelt ja, og har en diagnose som går litt på det. Vet ikke om det er det som har direkte innvirkning på at han ikke vil se meg. Føler jeg har vist veldig mye forståelse de siste tre månedene og gitt veldig mye av meg selv. Vil på en måte fortsette å gi mer, men da må jeg kanskje ta et steg tilbake og gi meg selv litt omsorg også. Før jeg kan gi mer. For eksempel har han begrunnet årsaken til at han ikke møter meg oftere er at han er veldig sliten etter jobb. Men så sender han likevel snaps av at han flyr hit og dit fra morgen til kveld gjennom hele uka. Jeg har aldri blitt sint for det, jeg tenker at han har sine grunner og det er sikkert en større del av diagnosebildet som jeg ikke forstår av. 

TS

Anonymkode: 0b999...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, heter han noe på S? 

Anonymkode: cec78...d93

Nei :)

Anonymkode: 0b999...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Bamse20 skrev:

jeg synes det er flott at folk bruker god tid på og finne ut om man passer ilag.

Er lei sånne 5 dager "Nu blir vi sammen, og så ender det opp at det går en måned eller 2 så er dem gått singel igjen fordi de ikke passet sammen.


Man skal ikke "rushe" kjærlighet. 

Er kanskje like greit at du ikke ble ilag med han, med tanke på at du heller vil gjøre det raskt. 

De bruker jo ikke noe tid sammen, så hvordan skal de vite om de passer ilag?

Jeg synes kjæresten var treig som bare ville møtes omtrent en gang i uka i starten, et sånt opplegg som med ts hadde jeg satt hade til etter 2 uker. 

Anonymkode: 3eb6f...c2e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, heter han noe på S? 

Anonymkode: cec78...d93

Hvor i landet befinner denne S-en seg?🙈

Anonymkode: 8b830...dcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han mener at jeg skal forstå han fordi han ikke kan noe for at han er en type person som trenger å ta det rolig. Så jeg visste jo hva jeg begikk meg ut på, men var som sagt litt blind... Skjønner ikke hvordan han tror man holder interessen på folk på å være såpass laidback.
 

Det verste er at vi gjør ikke det heller.... 5 min med bil.


TS

Anonymkode: 0b999...1c6

Ærlig talt ts. Utrolig manipulerende av han å bli sint for at du sier i fra om følelsene dine som ikke er urimelige i det hele tatt! Du må bestemme og velge hva som er rett for deg og hvordan du vil ha det i et forhold. Et forhold krever at begge prioriterer tid med hverandre. Noe han ikke gjør. Han høres utrolig egoistisk ut, og han sier nok dette for å ha deg på gress for å være ærlig. 

Ønsker du ikke en som er stormende forelsket eller utrolig glad i deg og ofte vil være med deg/setter deg først? Og også respekterer dine følelser? 

Anonymkode: 04e2b...e1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, Bamse20 skrev:

jeg synes det er flott at folk bruker god tid på og finne ut om man passer ilag.

Er lei sånne 5 dager "Nu blir vi sammen, og så ender det opp at det går en måned eller 2 så er dem gått singel igjen fordi de ikke passet sammen.


Man skal ikke "rushe" kjærlighet. 

Er kanskje like greit at du ikke ble ilag med han, med tanke på at du heller vil gjøre det raskt. 

Ja det er fint det. Men man må jo bruke tid med hverandre da for å finne ut om man nettopp passer sammen. 

Anonymkode: 04e2b...e1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på om noen kan forklare psykologien bak dette? Å være interessert i en dame, men investere så og si null tid i henne for så å stille seg uforstående når hun går lei?

TS

Anonymkode: 0b999...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Har dere bare møttes to ganger?

Vi har bare vært på to dates ja, men han sender jo meldinger hver dag og vi møtes jo tilfeldig i nærbutikken i ny og ned og det er godt nok ifølge han. 

TS

Anonymkode: 0b999...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...