Aliquis Skrevet 6. januar 2021 #141 Skrevet 6. januar 2021 Just now, Drizzt said: Demokratene kunne varslet politiet på forhånd og planlagt mottiltak. Med de ikke-rabiate. For en suppe ... Så du mener at demokratene skal gjøre politiets jobb for dem? 11
Gjest someone_here Skrevet 6. januar 2021 #142 Skrevet 6. januar 2021 Frøkensina skrev (47 minutter siden): Washington burde hatt nasjonalgarden klar. Men dette har aldri skjedd før. Så mange psykologer som advarte om dette så lenge, synd media ikke har trykket en brøkdel en gang. Fint å vite at blm-banditter ikke har gjort noe galt
Drizzt Skrevet 6. januar 2021 #143 Skrevet 6. januar 2021 Aliquis skrev (Akkurat nå): Så du mener at demokratene skal gjøre politiets jobb for dem? Jeg mener at alle borgere som er bekymret for opptøyer, sikkerhet og orden, bør varsle politiet på forhånd. 2
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #144 Skrevet 6. januar 2021 someone_here skrev (Akkurat nå): Fint å vite at blm-banditter ikke har gjort noe galt ? Dette handler ikke om blm 8
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #145 Skrevet 6. januar 2021 Doge skrev (6 minutter siden): Problemet med nasjonalgarden er at de følger ordre fra presidenten. Som dessverre er Trump, som terroristene støtter. Så om Trump sier at nasjonalgarden skal gripe inn så angriper han sine egne folk, som jeg antar at han ikke vil. Å tenkte ikke på det. Tenkte vel mer «myndighetene» (utenom presidenten) og politiet i seg selv kunne tilkalle de. 1
SoWhat? Skrevet 6. januar 2021 #146 Skrevet 6. januar 2021 (endret) Frøkensina skrev (6 minutter siden): Det sier han mens han vet veldig godt hva han har gjort. Som en republikaner sa på CNN så må han si fra mye sterkere ved å kalle av dette opprøret og innrømme at han har tapt. De var ikke forberedt på bråk. Dessverre! Synes også det er rart at de ikke hadde forsterkninger klare. Ja.. Jeg får det ikke helt til å stemme at de ikke var mer forberedt når dette skjer. Ganske rart syns jeg. Lurer på hva som skjer videre nå... Endret 6. januar 2021 av SoWhat? 1
Ella1 Skrevet 6. januar 2021 #147 Skrevet 6. januar 2021 Dette bildet sier jo litt om hvilke type tilhengere Trump har... 17
parmanoia Skrevet 6. januar 2021 #148 Skrevet 6. januar 2021 Ella1 skrev (1 minutt siden): Dette bildet sier jo litt om hvilke type tilhengere Trump har... 🤦♀️ 3
Gjest someone_here Skrevet 6. januar 2021 #149 Skrevet 6. januar 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): ? Dette handler ikke om blm Forstår ikke hvor du mener at det er innafor for blm tilhengere å renne, drepe, banke opp folk. Når Trump-tilhengere gjør det samme, blir de plutselig "rabiate"
Callisto83 Skrevet 6. januar 2021 #150 Skrevet 6. januar 2021 Lurer på hva lederne for andre verdensmakter sitter og tenker akkurat nå. USA er altfor polarisert. Jeg er veldig glad for at vi i Norge har flere politiske partier enn to. 3
Outlander Skrevet 6. januar 2021 #151 Skrevet 6. januar 2021 Som amerikaner kan jeg si med hånden på hjertet at jeg sitter her med tårer i øynene mine. Håper at Trump blir stilt for forræderi og oppvigling. 21
Jeffe Skrevet 6. januar 2021 #153 Skrevet 6. januar 2021 someone_here skrev (2 minutter siden): Forstår ikke hvor du mener at det er innafor for blm tilhengere å renne, drepe, banke opp folk. Når Trump-tilhengere gjør det samme, blir de plutselig "rabiate" Hvorfor diskuterer du blm? 14
SoWhat? Skrevet 6. januar 2021 #154 Skrevet 6. januar 2021 Callisto83 skrev (1 minutt siden): Lurer på hva lederne for andre verdensmakter sitter og tenker akkurat nå. USA er altfor polarisert. Jeg er veldig glad for at vi i Norge har flere politiske partier enn to. Nå har det jo vært en del snakk om hva Trump ville være istand til, så selv om lederne i andre land nok er noe sjokkerte, så har de kanskje tenkt tanken at dette ville skje. 1
Drizzt Skrevet 6. januar 2021 #155 Skrevet 6. januar 2021 someone_here skrev (3 minutter siden): Forstår ikke hvor du mener at det er innafor for blm tilhengere å renne, drepe, banke opp folk. Når Trump-tilhengere gjør det samme, blir de plutselig "rabiate" BLM pøblene som drev med ødeleggelser, drap, ran og vold er selvfølgelig like rabiate som Trump-fansen som stormet Kongressen nå. 6
MortenMinstelønn Skrevet 6. januar 2021 #156 Skrevet 6. januar 2021 (endret) Dette ender med en tung ordre til forsvaret. Samt, så må denne feiden som har vart i 250 år snart tas opp en gang for alle. Alt ligger under teppe. Ingenting ble avklart i 1865. Da hadde kampen pågått lenge alt. Sørstatsflagg i Washington 2021..? Virkelig? Endret 6. januar 2021 av MortenMinstelønn 2
moon_child Skrevet 6. januar 2021 #157 Skrevet 6. januar 2021 Frøkensina skrev (8 minutter siden): Hvor er nasjonalgarden? Eller andre som kan backe opp politiet? Fordi høyre ekstremister tas ikke seriøst. National guard brukes kun til blm og alle andre som protesterer for like rettigheter. Hvis dette hadde vært svarte demonstranter så hadde de aldri kommet inn så langt. 7
Drizzt Skrevet 6. januar 2021 #158 Skrevet 6. januar 2021 Fra VG: REUTERS: VIRGINIA SENDER NASJONALGARDEN TIL WASHINGTON Delstaten Virginia sender nasjonalgarden til Washington D.C., melder Reuters klokken 21.31 onsdag kveld. Like etter tvitrer pressesjefen til Donald Trump at det er presidenten som har beordret nasjonalgarden til Capitol Hill. Kort tid før dette meldte den demokratiske representanten Jerry Nadler, som er på innsiden av Kongress-bygningen, at det er Trump som står bak det som pågår nå: – Ikke misforstå: President Trump er direkte ansvarlig for volden som pågår nå, skriver han på Twitter. Trump har skjønt at han allerede nå mister kontrollen. 5
bluedot Skrevet 6. januar 2021 #159 Skrevet 6. januar 2021 someone_here skrev (2 minutter siden): Forstår ikke hvor du mener at det er innafor for blm tilhengere å renne, drepe, banke opp folk. Når Trump-tilhengere gjør det samme, blir de plutselig "rabiate" Ingen her som har sagt at de mener at det er innafor. Det du kommer med er et klassisk eksempel på «whataboutism». 10
Doge Skrevet 6. januar 2021 #160 Skrevet 6. januar 2021 someone_here skrev (1 minutt siden): Forstår ikke hvor du mener at det er innafor for blm tilhengere å renne, drepe, banke opp folk. Når Trump-tilhengere gjør det samme, blir de plutselig "rabiate" 93% av alle BLM-protestene har vært fredelige. Ganske latterlig at du sammenligner dette terrorangrepet mot demokratiet med flere tusen, hovedsakelig fredelige BLM-protester. 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå