Gå til innhold

Trumps forsøk på statskupp


Dankert

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Frøkensina said:

Hvor er nasjonalgarden? Eller andre som kan backe opp politiet?

Militæret  tar ordre fra Presidenten. Sier sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkensina skrev (20 minutter siden):

Det vil de heldigvis ikke få til, men det er helt vanvittig.

Håper du har rett.

 

De må fortsette tellingen, ellers får terroristene en liten seier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er katastrofe for USA, og Trump har ansvaret gjennom sine uttalelsar. Han har lagt opp til dette, og har sikkert hatt ein plan for å utnytte sinnet i Trump-leiren til sin fordel ganske lenge. 

Demokratiet i USA er på full fart utfor bakke. Heldigvis er det berre 2 veker att til idioten skal byttast ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outlander skrev (7 minutter siden):

Som amerikaner kan jeg si med hånden på hjertet at jeg sitter her med tårer i øynene mine.  Håper at Trump blir stilt for forræderi og oppvigling.    

Det håper jeg også. Jeg har amerikansk familie og dette må være tøft for dere :hjerte: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outlander skrev (2 minutter siden):

Militæret  tar ordre fra Presidenten. Sier sitt. 

Ja, men militæret har allerede sagt at de ikke vil bryte grunnloven selv på ordre fra Trump.

Forstår det sånn at Trump har kalt inn nasjonalgarden.

stan skrev (3 minutter siden):

Håper du har rett.

 

De må fortsette tellingen, ellers får terroristene en liten seier.

Militæret har ikke tenkt til å støtte et statskupp. Ja, men de kan vel ikke gjøre det i dag oppi dette kaoset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outlander skrev (8 minutter siden):

Som amerikaner kan jeg si med hånden på hjertet at jeg sitter her med tårer i øynene mine.  Håper at Trump blir stilt for forræderi og oppvigling.    

Det må være forferdelig å sitte og se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffe skrev (8 minutter siden):

Hvorfor diskuterer du blm? 

Fordi norske politikere mener at det er hans ansvar å stoppe protestene i Washington. De var ikke så "kategoriske" da blm demolerte byene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannen er vel livredd for alle søksmålene som kommer når han ikke lengre er president. Han kommer til å være på nyhetssidene hele 2021.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Drizzt said:

Jeg mener at alle borgere som er bekymret for opptøyer, sikkerhet og orden, bør varsle politiet på forhånd. 

Hva skal de varsle dem om? Dette var en velkjent event god tid i forveien. Skal de forhøre seg om tiltakene de har gjort, eller hva?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Outlander said:

Som amerikaner kan jeg si med hånden på hjertet at jeg sitter her med tårer i øynene mine.  Håper at Trump blir stilt for forræderi og oppvigling.    

Halvt amerikaner her. Jeg er sjokkert over hvor...lite sjokkert jeg er. Det var liksom det eneste som kunne skje i en verden som lenge har vært på vei «to hell in a handbasket»

Den nye normalen er kaos. Kaos overalt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (11 minutter siden):

BLM pøblene som drev med ødeleggelser, drap, ran og vold er selvfølgelig like rabiate som Trump-fansen som stormet Kongressen nå.

Men det er ikke demokratenes ansvar å stoppe dem?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina said:

Ja, men militæret har allerede sagt at de ikke vil bryte grunnloven selv på ordre fra Trump.

Forstår det sånn at Trump har kalt inn nasjonalgarden.

Militæret har ikke tenkt til å støtte et statskupp. Ja, men de kan vel ikke gjøre det i dag oppi dette kaoset.

Nancy Pelosi spurte i går for støtte fra nasjonalgarden i dag da de viste nok at dette skulle skje...og de gjøre ingenting.  Det er for seint nå - Nå kommer nasjonalgarden og blod kommer til å rene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outlander skrev (Akkurat nå):

Nancy Pelosi spurte i går for støtte fra nasjonalgarden i dag da de viste nok at dette skulle skje...og de gjøre ingenting.  Det er for seint nå - Nå kommer nasjonalgarden og blod kommer til å rene. 

Det visste jeg ikke. Hvorfor gjorde de ingenting??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moon_child skrev (12 minutter siden):

Fordi høyre ekstremister tas ikke seriøst. National guard brukes kun til blm og alle andre som protesterer for like rettigheter. Hvis dette hadde vært svarte demonstranter så hadde de aldri kommet inn så langt.

Nå vet jeg hvem ranet alle butikkene i USA! Takk! Nå vet jeg det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Seshat said:

Den mannen er vel livredd for alle søksmålene som kommer når han ikke lengre er president. Han kommer til å være på nyhetssidene hele 2021.

En dag i fremtiden blir han noens bitch i fengsel.  Gleder meg til å følge med rettsforhandlinger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aliquis skrev (Akkurat nå):

Hva skal de varsle dem om? Dette var en velkjent event god tid i forveien. Skal de forhøre seg om tiltakene de har gjort, eller hva?

Må jeg formulere det på en tredje måte? Hvis du er bekymret at noe sånt kan skje, til og med for egen sikkerhet mens du er på jobb i Kongressen, så bør du varsle politiet. Ofte er det slik at ting går raskere hvis noen varsler utenfor enn hvis politiet varsler seg selv. Tydeligvis var det ikke gjort nok for å forhindre at denne gjengen brøt seg inn i bygningen. Noen sov i timen. Tåregass, vannkanoner, det finnes mye som kan brukes uten å ta noens liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, someone_here said:

Nå vet jeg hvem ranet alle butikkene i USA! Takk! Nå vet jeg det.

Nå veksler du mellom folk som protester uten vold og opptøyer.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outlander skrev (1 minutt siden):

En dag i fremtiden blir han noens bitch i fengsel.  Gleder meg til å følge med rettsforhandlinger. 

Han kommer ikke til å sitte i fengsel. Ikke fordi han ikke blir dømt, men fordi han vil velge annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med vannkanoner? Burde være effektivt. Ser forresten ut som det er færre på utsiden av Capitol nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...