Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heia:)

Jeg er i ventemodus før jeg skal teste for å se om jeg er gravid. Er det noen andre som vil drive tidsfordriv med meg her som vil dele sin reise og?:)

Jeg tok Ovitrelle Torsdag 12.11 og bør dermed ikke teste før om 14 dager når jeg har forventet mens. Ovitrelle varer jo i 10 dager, meeeen denne waiting gamen kjenner jeg er fryktelig dryyyyyg så det klør litt etter å teste for å følge med på det som forhåpentligvis blir en fin reise til slutt! Er det noen andre i samme båt? Jeg tror faktisk jeg skal drite meg til å teste allerede tirsdag neste uke:O da er det jo 12 dager siden jeg tok sprøyten. (ja jeg er klar over mulighet for falsk positiv) 

 

Uansett, tenkte det er greit å ha et formum og skravle på, og hvis du tester for å følge med på hcg nivået etter ovitrelle så del det gjerne:) 

Anonymkode: f9ca0...0b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ta Ovitrelle på mandag tror jeg. Så nesten i samme båt 😄 går du på andre medikamenter? 

Men har brukt Ovitrelle før og testet positivt 9dpo. Testet ut ovitrielle og 8dpo var den negativ. 

Anonymkode: 6f182...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ta Ovitrelle på mandag tror jeg. Så nesten i samme båt 😄 går du på andre medikamenter? 

Men har brukt Ovitrelle før og testet positivt 9dpo. Testet ut ovitrielle og 8dpo var den negativ. 

Anonymkode: 6f182...dce

TS her, jeg ser jeg har skrevet "jeg tror faktisk jeg skal drite meg til å teste allerede tirsdag neste uke:O" Mente åpenbart DRISTE - ikke drite! 😆

Oooh, såå spennende med mandag:) Jeg hadde min første runde med klomifen (gamle pergo) men det hadde null effekt på meg. Var hos gynekolg en gang i uken etter at jeg tok det for å se når jeg faktisk da hadde EL og om posene vokste seg store nok, hvilket de jo da gjorde🥰 

Okei! så du ble gravid med Ovitrelle før? 😍 og da testet du positiv 9dpo? er det da 11 dager etter at du satte sprøyten det da?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her, jeg ser jeg har skrevet "jeg tror faktisk jeg skal drite meg til å teste allerede tirsdag neste uke:O" Mente åpenbart DRISTE - ikke drite! 😆

Oooh, såå spennende med mandag:) Jeg hadde min første runde med klomifen (gamle pergo) men det hadde null effekt på meg. Var hos gynekolg en gang i uken etter at jeg tok det for å se når jeg faktisk da hadde EL og om posene vokste seg store nok, hvilket de jo da gjorde🥰 

Okei! så du ble gravid med Ovitrelle før? 😍 og da testet du positiv 9dpo? er det da 11 dager etter at du satte sprøyten det da?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Haha tenkte ikke over det 😂

Ja har to barn fra før av og begge ved hjelp av letrozol/Ovitrelle :) Ja testet positivt 9dpo. Tok sprøyten dagen før jeg fikk el, så 10 dager etter sprøyten. 

Men er denne syklusen din med klomifen eller kun med Ovitrelle? 

Anonymkode: 6f182...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok g test 12 dager etter sprøyten, viste positivt Og var gravid :)

Anonymkode: bddf1...15b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her :)

Jeg har tatt Letrozol for første gang nå og skal ta ultralydsjekk på mandag. Regner med at jeg får Ovitrelle da :) Jeg tenkte å teste til den blir negativ og forhåpentligvis positiv etter det :)

Ifølge tester har jeg el hver måned, har bare ikke blitt gravid enda (mistet i BO i april). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter også og venter. :)

Jeg tok Ovitrelle (etter en dobbel Letrozol-kur) på fredag 13/11, fikk eggløsning dagen etter. Er nå 5DPO. Jeg tester litt allerede nå, slik at jeg får fulgt med på når Ovitrelle'n er ute av systemet, men det er jo fremdeles en uke eller mer til jeg kan forvente svar på om jeg har blitt gravid.

Jeg har ikke hatt mer enn to eggløsninger naturlig de siste 6 månedene, så om det blir positivt resultat eller ikke denne gangen så blir det forhåpentligvis fremgang nå som jeg får medisinsk hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Dame1989 skrev:

Melder meg inn her :)

Jeg har tatt Letrozol for første gang nå og skal ta ultralydsjekk på mandag. Regner med at jeg får Ovitrelle da :) Jeg tenkte å teste til den blir negativ og forhåpentligvis positiv etter det :)

Ifølge tester har jeg el hver måned, har bare ikke blitt gravid enda (mistet i BO i april). 

Har også gått på letrozol. Tok siste i går. Har kontroll på mandag og tror også jeg får Ovitrelle da. Vi har ganske lik syklus 😊 

Anonymkode: 6f182...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende - jeg heier på dere!! :heiajente:

Jeg er nettopp ferdig med min testing, så det er veldig kjedelig... bTok ovitrelle for ca. to uker siden, ble ikke gravid gitt. Veldig nedtur, for før denne runden her har jeg kun forsøkt ovitrelle èn gang før og da ble jeg gravid.

Både da og nå testet jeg med g-tester fra 1 dpo. Helt nødvendig for psyken min å kunne følge med på når testen blir blenda så jeg vet så tidlig som mulig om jeg er gravid 😛 Denne gangen ble testen blenda allerede på 5 dpo, så jeg startet min reelle tidligtesting som vanlig på 9 dpo.

Men jeg kan jo vise frem testrekken min fra den gangen jeg BLE gravid.

To forskjellige merker da, derfor det er et opphold midt inni.

pp11_testrekke3.jpg.b84df11961fada315ea651fb4e0b649c.jpg

pp11_testrekke.jpg.b0e3a4e8a7227149735a4a474f8c6d9e.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha tenkte ikke over det 😂

Ja har to barn fra før av og begge ved hjelp av letrozol/Ovitrelle :) Ja testet positivt 9dpo. Tok sprøyten dagen før jeg fikk el, så 10 dager etter sprøyten. 

Men er denne syklusen din med klomifen eller kun med Ovitrelle? 

Anonymkode: 6f182...dce

Ta her! Hehe:) bra!:p

Oiii! Så gøy å høre at det har fungert så bra🥰

jeg tror faktisk jeg skal begynne å teste nå for å se når det er ute av systemet og om det forhåååååpentligvis kommer en strek frem♥️
 

ja, tok klomifen for snaue 4 uker siden, men siden det ikke fungerte lot EL vente på seg hele tre uker etter siste pille. Men jeg dro likevel til privat gynekolog (og blakket meg) én gang i uken for å følge med så jeg visste når jeg hadde EL. Forrige uke fikk jeg dermed sprøyten for da hadde en pose vokst tilstrekkelig! Så i dag er det 7 dager siden jeg tok sprøyten. 
 

hadde du noen bivirkninger av sprøyten? Igår toppet mensenmurringen seg skikkelig på kvelden, og så har jeg opplevd å være kvalm morgen og kveld. Vurderte å ta en graviditetstest rett etter bare for å kjenne på gleden av positiv svar selvom det ikke var reelt.. men gjorde altså ikke det. Har 10 graviditetsstrimler hjemme som jeg tenker å bruke fra imorgen for å se når det går ut av kroppen og om det kanskje blir sterkere🥰🥰

 

har du satt ny runde med sprøyten nå?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Amatariel skrev:

Spennende - jeg heier på dere!! :heiajente:

Jeg er nettopp ferdig med min testing, så det er veldig kjedelig... bTok ovitrelle for ca. to uker siden, ble ikke gravid gitt. Veldig nedtur, for før denne runden her har jeg kun forsøkt ovitrelle èn gang før og da ble jeg gravid.

Både da og nå testet jeg med g-tester fra 1 dpo. Helt nødvendig for psyken min å kunne følge med på når testen blir blenda så jeg vet så tidlig som mulig om jeg er gravid 😛 Denne gangen ble testen blenda allerede på 5 dpo, så jeg startet min reelle tidligtesting som vanlig på 9 dpo.

Men jeg kan jo vise frem testrekken min fra den gangen jeg BLE gravid.

To forskjellige merker da, derfor det er et opphold midt inni.

pp11_testrekke3.jpg.b84df11961fada315ea651fb4e0b649c.jpg

pp11_testrekke.jpg.b0e3a4e8a7227149735a4a474f8c6d9e.jpg

Oiiii! Så gøy og spennende! Jeg tror jeg skal gjøre det samme! Imorgen er det 8 dager siden sprøyten så tenker at jeg starter å teste da- håper inderlig på samme resultat som deg her på bildet♥️ Når skal du prøve igjen?🥰

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Zireael skrev:

Jeg sitter også og venter. :)

Jeg tok Ovitrelle (etter en dobbel Letrozol-kur) på fredag 13/11, fikk eggløsning dagen etter. Er nå 5DPO. Jeg tester litt allerede nå, slik at jeg får fulgt med på når Ovitrelle'n er ute av systemet, men det er jo fremdeles en uke eller mer til jeg kan forvente svar på om jeg har blitt gravid.

Jeg har ikke hatt mer enn to eggløsninger naturlig de siste 6 månedene, så om det blir positivt resultat eller ikke denne gangen så blir det forhåpentligvis fremgang nå som jeg får medisinsk hjelp.

Ta her:-) Da er vi i samme båt! Jeg tok torsdag 12.11! Krysser fingrene for oss begge🥰

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk testpinnene isted på døra, så tok en test med en gang... dessverre ikke positiv.. er ikke det rart? at Ovitrelle er ute allerede på dag 7? Noen andre som har opplevd det?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta her! Hehe:) bra!:p

Oiii! Så gøy å høre at det har fungert så bra🥰

jeg tror faktisk jeg skal begynne å teste nå for å se når det er ute av systemet og om det forhåååååpentligvis kommer en strek frem♥️
 

ja, tok klomifen for snaue 4 uker siden, men siden det ikke fungerte lot EL vente på seg hele tre uker etter siste pille. Men jeg dro likevel til privat gynekolog (og blakket meg) én gang i uken for å følge med så jeg visste når jeg hadde EL. Forrige uke fikk jeg dermed sprøyten for da hadde en pose vokst tilstrekkelig! Så i dag er det 7 dager siden jeg tok sprøyten. 
 

hadde du noen bivirkninger av sprøyten? Igår toppet mensenmurringen seg skikkelig på kvelden, og så har jeg opplevd å være kvalm morgen og kveld. Vurderte å ta en graviditetstest rett etter bare for å kjenne på gleden av positiv svar selvom det ikke var reelt.. men gjorde altså ikke det. Har 10 graviditetsstrimler hjemme som jeg tenker å bruke fra imorgen for å se når det går ut av kroppen og om det kanskje blir sterkere🥰🥰

 

har du satt ny runde med sprøyten nå?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Ah lykke til! Krysser fingre for at du lykkes denne PP. 

Hadde litt hevelse der mannen satte sprøyten. Og hadde «kraftige» el/mens smerter kvelden sprøyten ble satt. Og var øm hele neste dag. Utenom det ingen symptomer :) 

Har kontroll på mandag, så utifra erfaring tidligere tror jeg at gynekologen vil ønske at jeg setter sprøyten mandag kveld. Så har ikke tatt den ennå. 

Anonymkode: 6f182...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oiiii! Så gøy og spennende! Jeg tror jeg skal gjøre det samme! Imorgen er det 8 dager siden sprøyten så tenker at jeg starter å teste da- håper inderlig på samme resultat som deg her på bildet♥️ Når skal du prøve igjen?🥰

Anonymkode: f9ca0...0b2

Jeg tror ikke det blir ovitrelle på meg denne syklusen her. Tror egentlig ikke det er nødvendig, var bare gynekologen som ville være på den sikre siden. Men jeg skal ta letrozol da.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk testpinnene isted på døra, så tok en test med en gang... dessverre ikke positiv.. er ikke det rart? at Ovitrelle er ute allerede på dag 7? Noen andre som har opplevd det?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Ja, i forrige uke. Testet helt fra jeg satt sprøyten og allerede på 6 dpo ble den blenda. Men de forskjellige testene er jo veldig forskjellige da. Sist jeg gjorde dette ble den ikke blenda før 8 dpo. Høres helt normalt ut at du har negativ test nå! Bare bra, så vet du at det vil være en reell test om noen dager hvis du er gravid ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også gått på letrozol. Tok siste i går. Har kontroll på mandag og tror også jeg får Ovitrelle da. Vi har ganske lik syklus 😊 

Anonymkode: 6f182...dce

Blir spennende å se fremover. Har dere prøvd lenge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Dame1989 skrev:

Blir spennende å se fremover. Har dere prøvd lenge?

Nei 1pp nå :) 

Anonymkode: 6f182...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Dame1989 skrev:

Blir spennende å se fremover. Har dere prøvd lenge?

Går forresten på hormoner fra starten av fordi jeg ikke klarer å bli gravid uten hjelp. Så denne gangen fikk jeg letrozol fra 1PP. 

Anonymkode: 6f182...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går forresten på hormoner fra starten av fordi jeg ikke klarer å bli gravid uten hjelp. Så denne gangen fikk jeg letrozol fra 1PP. 

Anonymkode: 6f182...dce

Skjønner :)

Jeg er på pp11 nå. Mistet i BO i april. Skulle hatt termin i morgen :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...