Gjest Dilla Skrevet 5. august 2005 #21 Del Skrevet 5. august 2005 Når du er kjendis bør du skjønne at avisene/media finner det meste nyhetsverdig og at det minste lille krumspring blir slått stort opp. Og det er jo ikke så lenge siden han gjennomgikk akkurat det samme i England så han burde vel kanskje ha lært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 5. august 2005 #22 Del Skrevet 5. august 2005 Det latterligste er at noen i fullt alvor faktisk forsøker å sjekke opp Pia Haraldsen. Flott at media tar fatt i sånt før det sprer seg! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 5. august 2005 #23 Del Skrevet 5. august 2005 Når du er kjendis bør du skjønne at avisene/media finner det meste nyhetsverdig og at det minste lille krumspring blir slått stort opp. Og det er jo ikke så lenge siden han gjennomgikk akkurat det samme i England så han burde vel kanskje ha lært? ← Ja, han er som sagt en kjendis. Og det meste en kjendis gjør kommer fort ut i medias søkelys. Spesielt hvis de driter seg ut. Selv hadde jeg aldri blitt provosert over en slik melding. Jeg hadde bare funnet det latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 5. august 2005 #24 Del Skrevet 5. august 2005 Leste han sendte noen helt latterlig klysete meldinger til Mona Grudt, i 2003. Så vidt jeg husker giftet han seg i 2003 og ble skilt i 2004...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 5. august 2005 #25 Del Skrevet 5. august 2005 Han har nå i hvert fall oppnådd å score hos damene. Selvmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2005 #26 Del Skrevet 5. august 2005 Hvis han har gjort det samme i England og fått pesomtale der, så kanskje han gjør det med viten og vilje da? All pr er god pr liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå