Gjest Dilla Skrevet 5. august 2005 #21 Skrevet 5. august 2005 Når du er kjendis bør du skjønne at avisene/media finner det meste nyhetsverdig og at det minste lille krumspring blir slått stort opp. Og det er jo ikke så lenge siden han gjennomgikk akkurat det samme i England så han burde vel kanskje ha lært?
Gjest Daniella_ Skrevet 5. august 2005 #22 Skrevet 5. august 2005 Det latterligste er at noen i fullt alvor faktisk forsøker å sjekke opp Pia Haraldsen. Flott at media tar fatt i sånt før det sprer seg! ←
Gjest Daniella_ Skrevet 5. august 2005 #23 Skrevet 5. august 2005 Når du er kjendis bør du skjønne at avisene/media finner det meste nyhetsverdig og at det minste lille krumspring blir slått stort opp. Og det er jo ikke så lenge siden han gjennomgikk akkurat det samme i England så han burde vel kanskje ha lært? ← Ja, han er som sagt en kjendis. Og det meste en kjendis gjør kommer fort ut i medias søkelys. Spesielt hvis de driter seg ut. Selv hadde jeg aldri blitt provosert over en slik melding. Jeg hadde bare funnet det latterlig.
Gjest Melk Skrevet 5. august 2005 #24 Skrevet 5. august 2005 Leste han sendte noen helt latterlig klysete meldinger til Mona Grudt, i 2003. Så vidt jeg husker giftet han seg i 2003 og ble skilt i 2004...?
Gjest Dum Perignon Skrevet 5. august 2005 #25 Skrevet 5. august 2005 Han har nå i hvert fall oppnådd å score hos damene. Selvmål.
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2005 #26 Skrevet 5. august 2005 Hvis han har gjort det samme i England og fått pesomtale der, så kanskje han gjør det med viten og vilje da? All pr er god pr liksom?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå