Gå til innhold

Hva er latterligst?


vixen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det latterligste er vel å slå opp dette som en sak i hele tatt. Tydeligvis agurktid. Noe må vel A/B/C-kjendisene gjøre for å holde seg i søkelyst, uavhengig om de er fotballspillere eller cosmopolitan redaktør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er latterlig og som jeg begynner å bli xxxx lei av er å se denne tåplige mannen blotte den bleke røde kroppen sin hele tia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dum Perignon

Det latterligste er at noen i fullt alvor faktisk forsøker å sjekke opp Pia Haraldsen. Flott at media tar fatt i sånt før det sprer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting lurer jeg også på: Hvorfor må han kaste av seg alle klærne hver gang han viser seg offentlig? Kle på deg, mann!!!!!

Ellers, for å svare på det opprinnelige spørsmålet: Familien Rise slår til igjen, de er hvertfal rimelig underholdende. Jeg synes det er sjarmerende at Mor Rise forsvarer sin stakkars sønn mot disse ekle kjendiskvinnene på 17, som er så forsmådde og desperate.....

Endret av Caramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er supert at Riise spiller fotball på proffnivå. Og da blir man jo fort kjendis også.

Hvis ikke hadde han nok jobba på verna bedrift på Sunnmøre. Ikke det, sikkert mange som har en slik jobb og har det supert, men han tjener jo vesentlig bedre.

Noen mindre heldige forsideoppslag får man ta på kjøpet.... :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Dagens høydepunkt........

Jeg får håpe at han fikk hellet med seg hos en av meldingsmottakerne da, ellers var det jo veldig bortkastet.

men ellers viser jo dette at han har det mest i føttene........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig teit av disse jentene å gå til avisen, og da forsvarer jeg ikke rise. Gutter er gutter, men noen jenter er vist like teite. :storfot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg da?

Meldingen i seg selv var i grunnen grei nok, jeg hadde sikkert gått på en slik melding fra en type jeg var interessert i. Det teite her var at den var sendt til flere samtidig og da blir den ikke så veldig personlig og kommer nok heller ikke helt fra hjertet.

Jeg er glad for at Pia og gjengen gikk ut med dette for det ga meg noe å le av i dag.

Jeg tror ikke det er sunt å oppholde seg for mye i herrefotballgarderober og snuse inn for mye av all den fotsvetten, han kan kanskje skylde på at han er løsemiddelskadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Utrolig teit av disse jentene å gå til avisen, og da forsvarer jeg ikke rise. Gutter er gutter, men noen jenter er vist like teite.  :storfot:

Tipper natt&dag snappet opp ryktet og skrev om det i avisa si, og så har vg ringt dem alle opp og fått noen korte kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det latterligste er at noen i fullt alvor faktisk forsøker å sjekke opp Pia Haraldsen. Flott at media tar fatt i sånt før det sprer seg!

:klappe: Helt enig. Når man prøver å sjekke opp henne er man i hvertfall desperat. Men de hadde jo blitt et pent par (eller kanskje ikke?)

Når det gjelder desperasjonen i familien Riise, som mor så sønn. Eplet faller tydeligvis ikke langt fra stammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig, ingen damer med respekt for seg selv hadde vel vedkjent seg å ha vært i nærheten av en mann med slike underbukser?

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannen, den mannen... Jeg har ALDRI likt ham, og det irriterer meg kraftig at han ikke kan beholde klærne sine på lenge av gangen. Men dette lo jeg av, høyt og lenge... Det MÅ jo være skikkelig pinlig for ham! (Mammaen hans sier jo at det er JENTENE som er desperate, da... :roll: )

«Gresstrå skrives med to s'er.»

:ler:

Kongesvar fra Barbro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er utrolig dårlig at en sms skal måtte publiseres for hele verden å se. Ingen av oss andre ville likt det. Dårlig gjort egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er utrolig dårlig at en sms skal måtte publiseres for hele verden å se. Ingen av oss andre ville likt det. Dårlig gjort egentlig.

Når du sender den samme sms'en (dårlige sådan) til et 20-talls damer som lever i rampelyset bør du skjønne såpass selv.

Når du i tillegg har hatt akkurat den samme saken i England fordi du sendte en tilsvarende dårlig sms til de single damene der, så er du enda dummere.

Men ingen har vel noen gang beskyldt John Arne for å være intelligent.

Er du med på leken, må du tåle steken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sender den samme sms'en (dårlige sådan) til et 20-talls damer som lever i rampelyset bør du skjønne såpass selv.

Når du i tillegg har hatt akkurat den samme saken i England fordi du sendte en tilsvarende dårlig sms til de single damene der, så er du enda dummere.

Men ingen har vel noen gang beskyldt John Arne for å være intelligent.

Er du med på leken, må du tåle steken!

Jepp! Han bør skjønne såpass at sladrekjerringer finner slikt nyhetsverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...