Gå til innhold

Hva tenker menn når puppene rister under sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har silikon og skulle ØNSKE jeg hadde pupper som hopper rundt under samleie. Det ser mye bedre ut, i tillegg når menn kniper på puppene og de er myke og deilige. Mine pupper ser og kjennes ut som ballonger, er litt harde og alle kjenner det er silikon. Vær fornøyd med at du har naturlige pupper. Jeg hadde bare brystvorter før operasjon, men hadde jeg hatt en smule pupper ville jeg aldri operert

Anonymkode: 960ff...0f2

Silikon er SÅ MYE penere enn 50 cm lange slappe pupper, tro meg!!! Vi kan godt bytte. 

Anonymkode: 6b945...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har små bryster, men de hopper jo både hit og dit under akten. Liker menn det eller tenker de bare at flesket disser?

Anonymkode: 74a33...870

Jeg synes det er veldig opphissende å se på, kviner og puster hun ukontrollert samtidig føler jeg meg trygg på at hun liker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når puppene rister under sex ligger jeg der å tenker på hvordan jeg skal klare å "catche" de.🤔😅

Anonymkode: 82dea...d39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er øyeblikket som teller, om det er noe som disser eller rister er uinteressant, eller om taket skulle vært malt..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.11.2020 den 14.10, Dionysos 53 skrev:

Det er øyeblikket som teller, om det er noe som disser eller rister er uinteressant, eller om taket skulle vært malt..... 

Mye risting av diverse kroppsdeler påvirker jo øyeblikket synes jeg 😅

Anonymkode: 823d0...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2020 den 13.28, AnonymBruker skrev:

Jeg har små bryster, men de hopper jo både hit og dit under akten. Liker menn det eller tenker de bare at flesket disser?

Anonymkode: 74a33...870

Konen har og relativt små og akkurat det du beskriver er noe av det jeg visuelt finner mest tennende. Hvordan det er med større pupper vet jeg ikke (fordi det har jeg ingen erfaring med) - men akkurat det du spør om er noe av det jeg liker best å se.

m40

Anonymkode: 1be50...a4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Trøndermann skrev:

Ordentlige hengepupper er de beste å kose og kna på..og nydelig når de slenger rundt 😍😊

Hvor finner man menn som deg og hvorfor eksisterer dere ikke i det virkelige liv? Faen så høyt jeg ønsker å møte en mann som faktisk forguder kroppen min. Aldri opplevd det. 

Anonymkode: 6b945...e57

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner man menn som deg og hvorfor eksisterer dere ikke i det virkelige liv? Faen så høyt jeg ønsker å møte en mann som faktisk forguder kroppen min. Aldri opplevd det. 

Anonymkode: 

Skal ikke svare for andre,men eksisterer i det virkelige liv jeg... Lurer mer på hvor dere damer som fritt og stolt kan la formene slenge rundt for meg finnes? For det er ikke lett å finne i virkeligheten..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 14.11.2020 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Jeg har store og det er bare jævlig flaut. Har sex med lyset av. 

Anonymkode: 6b945...e57

Det er ingenting å være flau over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn og kvinner tenker så ulikt😂

Jeg er kvinne, og tenker meg i hjel og analyserer alt som kak være galt med kroppen min. Men jeg forstår at det er helt uten grunn, for menn er bare 😃

Anonymkode: 04fcb...cc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At puppene gynger og danser rundt er jo bare deilig å se på. ❤️

Anonymkode: 1591d...52f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg har sex så har jeg sex med hele dama, hele mennesket, ikke et hull og to pupper. Det er kjemien oss i mellom som avgjør om sexen blir bra, ikke om hun har a-cup eller c-cup. Ingenting er bedre enn at begge to hengir seg til øyeblikket og bare har det herlig sammen. Det er tung pust og stønning, pupper og lår som disser, kroppslyder under akten, smil og latter, helt topp!!

M44

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tranma skrev (På 15.11.2020 den 10.16):

Skal vel ganske små pupper for at dem ikke skal danse rundt når man har sex? 🤔 

Kommer helt an på hvor "løse"og hengete de er det

Anonymkode: 823d0...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne som nærmer meg 40, med store bryster, former og indre kjønnslepper som kommer utenfor de ytre. 

Jeg får komplimenter og positiv oppmerksomhet fra menn i alderen 25 til 50. Hadde jeg trodd på mye av det som står på Kvinneguiden så kunne jeg bare konstatert at jeg var gammel og uaktuell med min kropp. Slik er det ikke. Skjønner at jenter blir deprimert om de tror at alle menn er så overfladiske som det ofte kan føles på nettet.

Noen er nok det, men er det en attraktiv egenskap? Stå opp for dere selv jenter ❤️

 

Anonymkode: 07f1e...e80

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...