Gå til innhold

Hva tenker menn når puppene rister under sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 13.37):

Jeg har store og det er bare jævlig flaut. Har sex med lyset av. 

Anonymkode: 6b945...e57

Det er jo så gøy å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg er en kvinne som nærmer meg 40, med store bryster, former og indre kjønnslepper som kommer utenfor de ytre. 

Jeg får komplimenter og positiv oppmerksomhet fra menn i alderen 25 til 50. Hadde jeg trodd på mye av det som står på Kvinneguiden så kunne jeg bare konstatert at jeg var gammel og uaktuell med min kropp. Slik er det ikke. Skjønner at jenter blir deprimert om de tror at alle menn er så overfladiske som det ofte kan føles på nettet.

Noen er nok det, men er det en attraktiv egenskap? Stå opp for dere selv jenter ❤️

 

Anonymkode: 07f1e...e80

Fint innlegg.  Vi menn elsker mangfoldet. og dere som har litt former er bare fantastiske. ❤️  Det er flott med pupper som rister og henger. Og ligge under når puppene henger ned mot brystkassa eller flyter utover er helt topp.  Det er også fantastisk å suge når de indre leppene stikker litt ut. Vær stolt av kroppen sin, den er flottere enn man kanskje tror.

Anonymkode: b69ef...b4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 13.28):

Jeg har små bryster, men de hopper jo både hit og dit under akten. Liker menn det eller tenker de bare at flesket disser?

Anonymkode: 74a33...870

Tenker ikke bare pumper på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kommer helt an på hvor "løse"og hengete de er det

Anonymkode: 823d0...1dc

Jeg har foreløpig flaks og tror jeg har ganske faste, men det er ganske sykt hvis menn henger seg opp i en sånn ting... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 13.28):

Jeg har små bryster, men de hopper jo både hit og dit under akten. Liker menn det eller tenker de bare at flesket disser?

Anonymkode: 74a33...870

Er pirrende å se dem bevege seg synes nå jeg! Viser at det er liv i kroppen du elsker!

Anonymkode: c4399...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klagenfurt skrev (På 24.11.2020 den 13.03):

Det er jo så gøy å se på!

Helt greit at du syns det er morsomt, men jeg foretrekker å ikke bli ledd av når jeg har sex... 

Anonymkode: 6b945...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Helt greit at du syns det er morsomt, men jeg foretrekker å ikke bli ledd av når jeg har sex... 

Anonymkode: 6b945...e57

Du må ta deg selv litt mindre høytidelig om du skal nyte sex. Jeg mener åpenbart gøy som at det gir meg glede. Ikke at jeg ler av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klagenfurt skrev (2 timer siden):

Du må ta deg selv litt mindre høytidelig om du skal nyte sex. Jeg mener åpenbart gøy som at det gir meg glede. Ikke at jeg ler av det. 

Skjønner at det er "gøy" og sexy med faste pupper som disser litt og beveger seg, men for oss som faktisk har store og tunge pupper så er det bare ydmykende og ekkelt at puppene beveger og rister seg så mye som de gjør. 

Anonymkode: 6b945...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skjønner at det er "gøy" og sexy med faste pupper som disser litt og beveger seg, men for oss som faktisk har store og tunge pupper så er det bare ydmykende og ekkelt at puppene beveger og rister seg så mye som de gjør. 

Anonymkode: 6b945...e57

Som sagt, ikke ta deg selv så høytidelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 13.28):

Jeg har små bryster, men de hopper jo både hit og dit under akten. Liker menn det eller tenker de bare at flesket disser?

Anonymkode: 74a33...870

Jeg er mann. Jeg liker det. Veldig! 

Anonymkode: 883cb...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at slappe pupper rister mest,eller blir de bare hengende nedover magen?

Anonymkode: 823d0...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 18.05):

Skjønner at det er "gøy" og sexy med faste pupper som disser litt og beveger seg, men for oss som faktisk har store og tunge pupper så er det bare ydmykende og ekkelt at puppene beveger og rister seg så mye som de gjør. 

Anonymkode: 6b945...e57

Finnes ikke det spor ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2020 den 11.20):

Hvor finner man menn som deg og hvorfor eksisterer dere ikke i det virkelige liv? Faen så høyt jeg ønsker å møte en mann som faktisk forguder kroppen min. Aldri opplevd det. 

Anonymkode: 6b945...e57

I Trøndelag, åpenbart🤣

Anonymkode: fed5c...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

I Trøndelag, åpenbart🤣

Anonymkode: fed5c...df2

Kan nok stemme ganske bra det ja😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.11.2020 den 11.20):

Hvor finner man menn som deg og hvorfor eksisterer dere ikke i det virkelige liv? Faen så høyt jeg ønsker å møte en mann som faktisk forguder kroppen min. Aldri opplevd det. 

Anonymkode: 6b945...e57

Prøv å ikke fremstå så stakkarslig , det er ihvertfall ikke hot .

Anonymkode: adf25...c53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2020 den 11.20):

Hvor finner man menn som deg og hvorfor eksisterer dere ikke i det virkelige liv? Faen så høyt jeg ønsker å møte en mann som faktisk forguder kroppen min. Aldri opplevd det. 

Anonymkode: 6b945...e57

De finnes... jeg er middelaldrende , bmi 33.. svære hengebryster .. strekkmerker .. ting disser .. 😊... men jeg er forgudet 😍 i nesten 12 år nå.. det er en spesiell følelse ..håper du får oppleve det 😊

Anonymkode: dd548...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndermann skrev (På 18.11.2020 den 11.28):

Skal ikke svare for andre,men eksisterer i det virkelige liv jeg... Lurer mer på hvor dere damer som fritt og stolt kan la formene slenge rundt for meg finnes? For det er ikke lett å finne i virkeligheten..

Men er det ikke bare å date disse formfulle kvinnene da ? 🤔...  jeg har jo blitt spurt om å bli med på date av og til ... en mann har fattet interesse og lyst til å bli kjent ... 

Anonymkode: dd548...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 18.05):

Skjønner at det er "gøy" og sexy med faste pupper som disser litt og beveger seg, men for oss som faktisk har store og tunge pupper så er det bare ydmykende og ekkelt at puppene beveger og rister seg så mye som de gjør. 

Anonymkode: 6b945...e57

Hei .. jeg bruker 80 K ... det er tungt og de henger ... og de flyter utover .. er overhodet ikke ydmykende 😊....  du får snakke for deg selv, ikke på vegne av «oss med store bryster» ...  synd at du opplever kroppen din som ydmykende ... 

Anonymkode: dd548...898

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...