Gå til innhold

Hvorfor har ofte pene damer en mindre attraktiv venninne de henger sammen med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.11.2020 den 2.44, Klagenfurt skrev:

Hvilke av disse er pene damer?

Golnaz er den klart peneste, spør du meg. 

Anonymkode: 5066b...4b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.11.2020 den 2.04, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har menn en mindre attraktiv kompis de henger sammen med? 

Anonymkode: 31b7d...3be

Wingman

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man synes noen er vakre, så vil jo da nødvendigvis den de går ved siden av virke mindre pen.

Anonymkode: 1d92c...8d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på øyet som ser det. Man velger ikke venner etter utseendet. I hvert fall ikke om man er normalt oppegående.

Anonymkode: 3c881...fd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å joda, yngre damrr gjør det. 

Anonymkode: 24db6...9dc

Nei ❤️

Anonymkode: 7ca9c...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En diamant blant diamanter skiller seg ikke ut. En diamant blant gråstein gjør det.

(Jeg har vært hun kjedelige venninna.)

Anonymkode: 011d8...f33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man synes noen er vakre, så vil jo da nødvendigvis den de går ved siden av virke mindre pen.

Anonymkode: 1d92c...8d4

Ja mener jeg åså. Færre pene enn ordinere mennesker da :) 

Anonymkode: d03b3...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2020 den 1.58, AnonymBruker skrev:

Prima Vera har en sang som heter : "Alle pene damer har en stygg venninne som bare vil hjem hjem hjem".

Feks: Isabel Raad og Golnaz, Sophie Elise og venninnen Stine Marie...) 

Har jobbet på et utested der det er mange gjester i 18-25 års alderen, og mange pene unge damer har gjerne en overvektig, kanskje litt mindre attraktiv venninne de henger sammen med. 

Mens de pene damene gjerne får napp hos en kjekk fyr og står i et hjørne og kliner, eller sitter oppslukt i sofaen i en dyp samtale, så står den mindre attraktive venninnen ved siden av og bare venter, bærer venninbens jakke/veske/henter drikke... 

Er jeg helt på bærtur eller? 

Anonymkode: 24db6...9dc

Nå var det en sang du siterte, men å kalle folk stygge er bare så utrolig lavmål. Jeg stemmer for å få ordet ut av ordboka. 

Attraktivitet er subjektivt og kan ofte henge sammen med personlighet, kjemi, utstråling og personens "energi". Det er ikke universelt hva som er pent, men uansett så er det ikke sånn at alle velger venner utifra hvem de synes er attraktive. 

Anonymkode: 39801...66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2020 den 3.50, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt spurt om det før.. «så du er en av de som henger med mindre pene venninner for å se best ut selv..?»

Som om jeg dro ut med bestevenninna mi for å få kuk?! Når jeg drar ut med henne så pleier jeg å sove siden av henne når vi kommer hjem.

jeg valgte dette mennesket fordi hun er noe av det beste i verden. Ikke fordi jeg lettere skulle få meg et ligg. Det klarer jeg helt fint om jeg drar ut med mine mer overfladiske venninner, det er bare mer slitsomt å høre på «herregud, han så på meg først og snakket med meg først.. og så kommer du og tar han over fordi jeg ikke ville ha han».  
for det hadde jo ikke noe å gjøre med at han så pene jenter og fant ut at jeg var mer hans type jente?.. 

Anonymkode: 191aa...9fb

Hadde noen spurt meg om det så hadde jeg tatt det som en stor fornermelse mot min venninne og blitt sur.

Anonymkode: 39801...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...