Gå til innhold

Hvorfor har ofte pene damer en mindre attraktiv venninne de henger sammen med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prima Vera har en sang som heter : "Alle pene damer har en stygg venninne som bare vil hjem hjem hjem".

Feks: Isabel Raad og Golnaz, Sophie Elise og venninnen Stine Marie...) 

Har jobbet på et utested der det er mange gjester i 18-25 års alderen, og mange pene unge damer har gjerne en overvektig, kanskje litt mindre attraktiv venninne de henger sammen med. 

Mens de pene damene gjerne får napp hos en kjekk fyr og står i et hjørne og kliner, eller sitter oppslukt i sofaen i en dyp samtale, så står den mindre attraktive venninnen ved siden av og bare venter, bærer venninbens jakke/veske/henter drikke... 

Er jeg helt på bærtur eller? 

Anonymkode: 24db6...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har menn en mindre attraktiv kompis de henger sammen med? 

Anonymkode: 31b7d...3be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man bruke attraktive kvinner som et eksempel burde man kanskje velge noen som ikke har operert seg attraktiv.. Og ja, du er på bærtur her. 

Anonymkode: 74e1b...26d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, KillerKitty skrev:

Er vel helt tilfeldig? Dessuten, Stine Marie er jo drit pen?!

Hun har slanket seg og blitt mye penere 

Anonymkode: 24db6...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prima Vera har en sang som heter : "Alle pene damer har en stygg venninne som bare vil hjem hjem hjem".

Feks: Isabel Raad og Golnaz, Sophie Elise og venninnen Stine Marie...) 

Har jobbet på et utested der det er mange gjester i 18-25 års alderen, og mange pene unge damer har gjerne en overvektig, kanskje litt mindre attraktiv venninne de henger sammen med. 

Mens de pene damene gjerne får napp hos en kjekk fyr og står i et hjørne og kliner, eller sitter oppslukt i sofaen i en dyp samtale, så står den mindre attraktive venninnen ved siden av og bare venter, bærer venninbens jakke/veske/henter drikke... 

Er jeg helt på bærtur eller? 

Anonymkode: 24db6...9dc

Så dårlig smak du har :hakeslepp:

Relativt på bærtur. De fleste velger faktisk venner - i alle fall en gang i blant -  ut fra andre kriterier enn utseende på personen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fordi pene folk er en minoriet? Det er jo heldigvis ikke sånn at pene folk kun aksepterer andre pene folk som venner, selv om de også finnes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noen jeg kjenner velger venner basert på utseende....

Anonymkode: b553e...f52

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et overflatisk nivå kan jeg våge meg til å si at jeg er over snittet og har flest venner som er under snittet, MEN, og her kommer et stort men, det er absolutt ikke et kriterie jeg går ut fra, da jeg setter personlighet, humor, lojalitet etc mye høyere. Tilfeldigvis har de venninnene mine som jeg kommer best overens med disse kvalitetene uavhengig av hvilken vekt eller ansiktstrekk de har. Og de står så absolutt ikke med jakka eller drinken min! Jeg vil tørre å påstå at de får enda mer oppmerksomhet enn meg. De er sosiale, hyggelige, omgjengelige, lette å komme i prat med etc. Jeg derimot er litt mer tilbaketrukken. Det er jo kanskje litt sånn at en gjerne ser det en ser etter, eller?

Anonymkode: 9a608...344

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isabel Raad og Golnaz, Sophie Elise

Hva som er pent er jo individuelt. Stine Marie er penere fra mitt perspektiv.. 

Anonymkode: 27197...38e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt spurt om det før.. «så du er en av de som henger med mindre pene venninner for å se best ut selv..?»

Som om jeg dro ut med bestevenninna mi for å få kuk?! Når jeg drar ut med henne så pleier jeg å sove siden av henne når vi kommer hjem.

jeg valgte dette mennesket fordi hun er noe av det beste i verden. Ikke fordi jeg lettere skulle få meg et ligg. Det klarer jeg helt fint om jeg drar ut med mine mer overfladiske venninner, det er bare mer slitsomt å høre på «herregud, han så på meg først og snakket med meg først.. og så kommer du og tar han over fordi jeg ikke ville ha han».  
for det hadde jo ikke noe å gjøre med at han så pene jenter og fant ut at jeg var mer hans type jente?.. 

Anonymkode: 191aa...9fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2020 den 1.58, AnonymBruker skrev:

Prima Vera har en sang som heter : "Alle pene damer har en stygg venninne som bare vil hjem hjem hjem".

Feks: Isabel Raad og Golnaz, Sophie Elise og venninnen Stine Marie...) 

Har jobbet på et utested der det er mange gjester i 18-25 års alderen, og mange pene unge damer har gjerne en overvektig, kanskje litt mindre attraktiv venninne de henger sammen med. 

Mens de pene damene gjerne får napp hos en kjekk fyr og står i et hjørne og kliner, eller sitter oppslukt i sofaen i en dyp samtale, så står den mindre attraktive venninnen ved siden av og bare venter, bærer venninbens jakke/veske/henter drikke... 

Er jeg helt på bærtur eller? 

Anonymkode: 24db6...9dc

Neineinei. Ikke på bærtur. Irriterende mennesker synes det er greit å irritere andre, så lenge det er andre som blir irritert.  Da er alt på plass i deres verden. Da er ting logisk for dem. 

Anonymkode: a1ea2...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2020 den 1.58, AnonymBruker skrev:

Feks: Isabel Raad og Golnaz, Sophie Elise og venninnen Stine Marie...) 

Hvilke av disse er pene damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velger vel ikke venner pga utseende vel..

Anonymkode: 8ff0c...468

Å joda, yngre damrr gjør det. 

Anonymkode: 24db6...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å joda, yngre damrr gjør det. 

Anonymkode: 24db6...9dc

Jeg er ung, typ 20 år, har aldri valgt venner basert på utseende. Mine venninner er mine venninner fordi de er snille, smarte, morsomme, vi har kjemi og felles interesser. 

Anonymkode: b553e...f52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å joda, yngre damrr gjør det. 

Anonymkode: 24db6...9dc

Nei 

Anonymkode: 31b7d...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er greit å henge ut folk her, med navn, og kalle dem stygge. For alt du vet så leser de her inne. Og verken Golnaz eller Stine Marie er stygge. Visse meninger bør man holde for seg selv og prøve å være litt grei. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lysestake skrev:

Synes ikke det er greit å henge ut folk her, med navn, og kalle dem stygge. For alt du vet så leser de her inne. Og verken Golnaz eller Stine Marie er stygge. Visse meninger bør man holde for seg selv og prøve å være litt grei. 

Ingen av menneskene som ble nevnt er pene heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri valgt venner ut fra utseende. Og er hun pene. Og mine venninner har sett veldig forskjellige ut, det de har til felles, er en bra personlighet, og at de er morsomme og tilbringe tid med. Stort sett så gikk jeg alltid ut med flere venner, og jeg gikk ut for å danse og ha det gøy med mine venner. Ikke for å rote med en eller annen fyr.

Anonymkode: cb92f...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...