Gå til innhold

Avhengig av sukker. Blir noen med på godtestopp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dag 2 gikk bra ✔️😃

Litt irritert pga utskeielsen i helgen. Men det får gå. Er på rett spor nå og mer motivert enn forrige uke.

Anonymkode: 912f3...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dag 2 gikk bra ✔️😃

Litt irritert pga utskeielsen i helgen. Men det får gå. Er på rett spor nå og mer motivert enn forrige uke.

Veldig bra👏
Ikke noe å irritere seg over, sånt skjer! 

Anonymkode: d827f...70f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på vekta før frokost i dag, og har gått ned 0,4 kg denne uken :) 

TS 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 9 (gårsdagen) uten godteri gikk bra!

Nå er det ikke noe stress å leve uten. Føler meg mye bedre, er ikke så oppblåst og har ikke det indre stresset. Gikk på vekta i dag tidlig også, og veier nøyaktig 1 kilo mindre enn for 10 dager siden. Vektnedgang er ikke hovedmotivasjonen bak godtestoppen, men en fin «bivirkning» :) 3-4 kilo igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bli med🤩

Har ikke spist snop siden søndag. Dr det lov å spise litt i helgene eller er det fullstendig stopp?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tuttifrutt skrev:

Jeg vil bli med🤩

Har ikke spist snop siden søndag. Dr det lov å spise litt i helgene eller er det fullstendig stopp?😊

Så flott! Jo flere, jo bedre! 

Det kan du gjøre akkurat som du vil med :) For meg fungerer det ikke med godteri kun i helgene, det er alt eller ingenting. Derfor må jeg ha full stopp. Søsteren min derimot som også har spist godteri hver dag, er med på godtestoppen og spiser smågodt kun på lørdager nå :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så flott! Jo flere, jo bedre! 

Det kan du gjøre akkurat som du vil med :) For meg fungerer det ikke med godteri kun i helgene, det er alt eller ingenting. Derfor må jeg ha full stopp. Søsteren min derimot som også har spist godteri hver dag, er med på godtestoppen og spiser smågodt kun på lørdager nå :) 

Okei, da får jeg se om jeg klarer å holde meg til kun en dag, ellers må jeg kutte det helt ut jeg også. 

Merker at godteri er ikke like godt etter en lengre pause og det er like greit. Hvorfor plent trykke i seg noe man egentlig ikke har lyst på, bare fordi det er helg og man skal kose seg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart meg fint etter sist fredag. Snart helg og det blir nok litt på lørdag, men i veldig begrensede mengder. Det går egentlig generelt veldig bra å holde seg til litt en dag i uka, noe jeg er glad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med. Må ned 20 kilo pga ryggsmerter. Og er avhengig av sukker. Blir full stopp. Ikke mer snop og snacks. Skal klare dette. Vil ha god helse

Endret av Pingvinen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 uten sukker her og det kjennes bra! Føler meg mindre forstoppet og oppblåst allerede og det er et resultat jeg ønsker å beholde :) Egentlig rart hvor lite sukker og godteri som skal til før man merker det på kroppen. Syns også det er veldig godt å ha bestemt meg slik at det ikke blir noen runddans i butikken når jeg skal handle. Satser på  at det holder seg slik. 

Hurra! Skal ta ei vurdering på om jeg skal spise noe i helga eller ikke. Kanskje ikke 😄

Anonymkode: 1f92d...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 og 4 ✔️😃

Føler ikke noe sukkerbehov. Men vanen med å tenke på det, hvis dere skjønner, er noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 10💪

Var på butikken i dag, og da jeg gikk mot kassa kjente jeg lukta av smågodtet😅 Kjøpte ikke noe, men sukker lukter fortsatt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med🙋🏽‍♀️ Er på tredje uken uten snop nå (har unnet meg litt sjokolade på lørdager), og det går overraskende bra. Spiser havregrøt til frokost, og er nokså sikker på at dette har hjulpet meg veldig mot søtsuget. Er forundret selv på hvor lett det er når jeg holder meg til matvarer som holder blodsukkeret mer stabilt.

Anonymkode: 5a727...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5✔️ Hvordan går det med dere andre? Kan jeg få inrømme at jeg gruer meg til i morgen når barna skal finne frem lørdagsgodt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guri jeg røk på en gigasmell i dag, sto godteri og julekaker på vaktrommet på jobb😨 smakte godt der og da, men absolutt ikke verdt det etterpå! Lar dette være en lærepenge😅

Endret av Tuttifrutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 11👏 (i går)

Jeg drømte at jeg spiste smågodt i natt, så måtte tenke meg om da jeg våknet i dag. Men heldigvis var det bare en drøm, og jeg kan gledelig fortelle at jeg ikke spiste godteri i går. Underbevisstheten har tydeligvis lyst på😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprakk , var både utro mot kona , og spiste sukker på fredag, sklidd sikkelig ut med en på jobb😰

jeg skal fikse denne godteri stoppen.

Anonymkode: 6ec20...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med når jeg har spist opp det jeg har liggende😅 Blir nok ikke helt strikt, og jeg skal ha kindersjokoladekalender i desember. Jeg er egentlig normalvektig, kunne vel godt ned 1 kg eller 2, men det er ikke nok som motivasjon. Her er det pengene som blir motivasjonen, sjokolade er sykt dyrt. Kommer nok til å kjøpe litt iskaffe også, men det blir 20kr vs 40kr dagen, og sikkert ikke hver dag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...