Gå til innhold

Er forelsket i han. Hva skal skrive til han?


FinFint

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Kristina S. skrev:

Hva slags vesen er det som har oppstått i det siste, som ikke tåler og blir stresset av at noen åpner opp om at de har følelser for dem? Er de i det hele tatt mennesker? Hvis du ikke kan si til en du har datet i to måneder og truffet ofte at du liker ham e.l så vet ikke jeg. Normale mennesker blir smigret av slike ting, ihvertfall hvis de har vært sammen i to måneder og ikke er fremmed.

Nei, er ikke enig med han over i at du skal "lære av dette" og innrette deg etter et slikt mønster. Du sendte bare en kort melding, også, så du virker forsiktig fra før av. Den rette tåler følelser og blir glad når du sier noe positivt om vedk etter en tids dating, og du slipper dette trå forsiktig-spillet. Resten er ingenting å samle på.

Helt enig med deg. Er man ute på dating så må det jo være hyggelig og høre at noen føler noe for en. I hvertfall hvis en har møttes flere ganger som ts og han har gjort. Men folk skal date men å få følelser skal ikke skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Minesveiper skrev:

Det er nok ikke det lureste å skrive om hvor dype følelser du har for han, når det at du åpnet opp om følelsene dine gjorde han stresset, og fikk han til å ønske avstand. Tror det beste du kan gjøre er å ikke ta kontakt, og dersom det er noe interesse fra hans side, vil han ta kontakt på et tidspunkt. 

Til neste gang vet du at det kanskje ikke er lurt å være åpen om sterke følelser dersom du merker at vedkommende ikke er på samme sted. 

Stresset? Hvorfor skal han bli stresset mens jeg har vonde og vanskelige dager. Tårene renner hver eneste dag😭😭😭Sover urolig. Tenker på han hele tiden. Det gjør veldig vondt😭 Altså han datet et menneske, og det er 100% naturlig at mennesker får følelser for andre mennesker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
23 minutter siden, FinFint said:

Stresset? Hvorfor skal han bli stresset mens jeg har vonde og vanskelige dager. Tårene renner hver eneste dag😭😭😭Sover urolig. Tenker på han hele tiden. Det gjør veldig vondt😭 Altså han datet et menneske, og det er 100% naturlig at mennesker får følelser for andre mennesker.

 

Det er ikke noe gale i det at du fikk følelser, men når han ikke sitter med de samme følelsene, så er ikke veien lang til dårlig samvittighet osv. Det er ikke alle som er "tøffe" nok til å stå i en slik situasjon og ta praten. Flere vil bare flykte fra hele situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, FinFint skrev:

Stresset? Hvorfor skal han bli stresset mens jeg har vonde og vanskelige dager. Tårene renner hver eneste dag😭😭😭Sover urolig. Tenker på han hele tiden. Det gjør veldig vondt😭 Altså han datet et menneske, og det er 100% naturlig at mennesker får følelser for andre mennesker.

 

Det er bare folk som ikke har empati så finner roen og slapper av når andre har vonde og vanskelige dager.

Anonymkode: 77391...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode inspill!

Jeg føler at jeg må sende han en melding å fortelle om mine følelser for han. Jeg elsker han og savner han mye😭😭😭Det dreper meg innvendig.  Jeg får ikke fred i hjertet😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FinFint skrev:

Tusen takk for gode inspill!

Jeg føler at jeg må sende han en melding å fortelle om mine følelser for han. Jeg elsker han og savner han mye😭😭😭Det dreper meg innvendig.  Jeg får ikke fred i hjertet😢

 

Da synes jeg du skal gjøre det. Men vær forberedt på at han ikke svarer eller at svaret er negativt. Du vil uansett få et slags svar og det er kanskje bedre for deg enn sånn du har det nå.

 

Anonymkode: 993d2...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...