Gå til innhold

Er forelsket i han. Hva skal skrive til han?


FinFint

Anbefalte innlegg

Jeg dater en fyr i 2 mnd. Sett hverandre ganske mye, 1-2 ganger per uke. Vi har felles interesser. Jeg ble forelsket i han. Jeg sendte han en kort melding om at jeg har følelser for han. Han sa han vil ha litt pause. Nå tar han ikke kontakt, ingen meldinger... 

Jeg er helt knust. Jeg har utrolig sterke følelser for han. Har mye kjærlighet og sorg i hjertet mitt 

Jeg vil få han tilbake. Jeg vil sende han melding å fortelle han om mine følelser for han. Hva skal jeg skrive. HJELP 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har ikke følelser for deg og fikk noia😅Det virker ikke som det er mer å hente der.

Anonymkode: 43849...ef7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FinFint skrev:

Jeg dater en fyr i 2 mnd. Sett hverandre ganske mye, 1-2 ganger per uke. Vi har felles interesser. Jeg ble forelsket i han. Jeg sendte han en kort melding om at jeg har følelser for han. Han sa han vil ha litt pause. Nå tar han ikke kontakt, ingen meldinger... 

Jeg er helt knust. Jeg har utrolig sterke følelser for han. Har mye kjærlighet og sorg i hjertet mitt 

Jeg vil få han tilbake. Jeg vil sende han melding å fortelle han om mine følelser for han. Hva skal jeg skrive. HJELP 

lei for å fortelle det, men slik er datingverden altså... har å brutal, men du får nå litt erfaringer, tårer, hjertesorg og plutselig en dag så treffer du den rette.

Denne fyren er nok ikke interessert, så best å ikke bruke mer energi på han, du fortjener noen som behandler deg bra og med respekt! noen som respekterer dine følelser og ikke bare ghoster deg

Anonymkode: 6e057...da7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kutter kontakten og finner på noe annet. 

Anonymkode: d571d...83f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan begynne med:

Herved ønsker jeg ikke å be om noe jeg ikke kan gi. Jeg vil ikke forvente at du gjør noe for meg, som jeg ikke er villig til å gjøre for deg. Og jeg kommer ikke til å forvente å bli tatt hensyn til, når jeg ikke tar hensyn til deg.

 

Bare er forslag. :)

Anonymkode: 77391...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste han vil høre er din kjærlighetserklæring. Det vil frastøte han mer. Hans oppførsel er ett uttrykk for at han dessverre ikke interessert i deg. Om det var noe som kunne ha en tiltrekkende effekt på han, er det at du stopper all kontakt. Så kunne han begynt å undre seg over din taushet. Men i dette tilfelle virker det noe håpløst.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

️Du vil bare skremme han bort enda mer om du kontakter han.

Gi gutten en den pausen han trenger og ikke skriv noe før han gjør det først! 

I mens du gir han pusterom så er det fritt for deg å date noen andre og finne på noe gøy! 😊 

Det virker som han ikke er særlig interessert å ha noe seriøst å gjøre med deg og det er helt greit! Du fortjener uansett  bedre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan begynne med:

Herved ønsker jeg ikke å be om noe jeg ikke kan gi. Jeg vil ikke forvente at du gjør noe for meg, som jeg ikke er villig til å gjøre for deg. Og jeg kommer ikke til å forvente å bli tatt hensyn til, når jeg ikke tar hensyn til deg.

 

Bare er forslag. :)

Anonymkode: 77391...20c

Tips: Ikke skriv det! 😂 Hadde noen skrevet det til meg hadde jeg lett blokkert hen.

Veldig frastøtende melding som hadde fått meg til å tro at den personen sliter psykisk og/eller er desperat da hen ikke tar den enkle hintet: «LA MEG VÆR!». 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, FinFint skrev:

Jeg dater en fyr i 2 mnd. Sett hverandre ganske mye, 1-2 ganger per uke. Vi har felles interesser. Jeg ble forelsket i han. Jeg sendte han en kort melding om at jeg har følelser for han. Han sa han vil ha litt pause. Nå tar han ikke kontakt, ingen meldinger... 

Jeg er helt knust. Jeg har utrolig sterke følelser for han. Har mye kjærlighet og sorg i hjertet mitt 

Jeg vil få han tilbake. Jeg vil sende han melding å fortelle han om mine følelser for han. Hva skal jeg skrive. HJELP 

Huff, det er vondt, men du bør nok ikke sende han en melding, du har jo allerede fortalt han at du har følelser. Du må nok bare la han være å gå videre. 

Anonymkode: d6cd9...3b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Kenelz skrev:

Tips: Ikke skriv det! 😂 Hadde noen skrevet det til meg hadde jeg lett blokkert hen.

Veldig frastøtende melding som hadde fått meg til å tro at den personen sliter psykisk og/eller er desperat da hen ikke tar den enkle hintet: «LA MEG VÆR!». 

Vel, får håpe du ikke er som folk flest da, men som 2-3% av befolkningen. 🙄

Anonymkode: 77391...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, får håpe du ikke er som folk flest da, men som 2-3% av befolkningen. 🙄

Anonymkode: 77391...20c

Er ganske sikker på de fleste er enige med meg, men du får bare forsette å oppmuntre TS til å frastøte gutten.

Skjønner teksten din og det er en fin tanke, men i denne situasjonen er det beste å respektere avgjørelsen til gutten og heller finne på noe annet.

Hvem vet.. kanskje han har fått tenkt på det lenge nok til å ta kontakt med ts igjen? 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan begynne med:

Herved ønsker jeg ikke å be om noe jeg ikke kan gi. Jeg vil ikke forvente at du gjør noe for meg, som jeg ikke er villig til å gjøre for deg. Og jeg kommer ikke til å forvente å bli tatt hensyn til, når jeg ikke tar hensyn til deg.

 

Bare er forslag. :)

Anonymkode: 77391...20c

Den skjønte jeg ikke? 🤔

Anonymkode: d6cd9...3b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den skjønte jeg ikke? 🤔

Anonymkode: d6cd9...3b1

Da er vi flere. Kvasipsykologisk svada. Oddsen er at mottakeren av en sånn melding bare blir å klø seg i hodet. 

Anonymkode: 7d025...335

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke følelser for deg og fikk noia😅Det virker ikke som det er mer å hente der.

Anonymkode: 43849...ef7

En mann kan godt få noia, og trekke seg tilbake, om han har følelser også. Lærte du ikke dette på skolen? 

Anonymkode: 7d025...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kenelz skrev:

Er ganske sikker på de fleste er enige med meg, men du får bare forsette å oppmuntre TS til å frastøte gutten.

Skjønner teksten din og det er en fin tanke, men i denne situasjonen er det beste å respektere avgjørelsen til gutten og heller finne på noe annet.

Hvem vet.. kanskje han har fått tenkt på det lenge nok til å ta kontakt med ts igjen? 😊

Skal vi snakke om hva de fleste synes? 😊

Tror du de fleste har kontakt med følelsene sine eller er traumatisert da forresten? Tror de fleste vet best alle årene fra de er født og vokser opp med trygghet i seg selv, eller fra de blir traumatiserte, presset over smertegrensen med vold, miste tryggheten og 80% av bevisstheten sin, og utover i livet?

Tror de fleste kan relatere til å miste mye av seg selv?

Og tror du de fleste ville vært uenig med meg, som mener det er litt rart å se for seg at en som en selv ikke tar hensyn til gjerne skal ta hensyn til en, bare fordi den personen da er så heldig å få høre ens meninger og visdom?

Hvem vet. Jeg har ikke snakket med de fleste, men det er åpenbart at enkelte trenger tenketid hvert fall.

Ikke noe man kan gjøre med det. Å ville ta hensyn til noen som ikke vil ta hensyn til en er ikke særlig fornuftig uansett, og da bør man høre på det fornuftige, ikke hva hodet eller egoismen forestiller seg, dersom man ikke ønsker å bare ta av og aldri lande igjen.

Alt som går opp må komme ned igjen da, men det er ikke alle som klarer det i løpet av livet, de forstår det bare ikke, fordi informasjonen kommer dessverre ikke inn, fordi folk er ikke åpne. Noen vil ikke åpne seg igjen heller, fordi erfaringen med det viser bare til smerte.

Og det er jo trist, fordi andre ønsker å bli forstått, selv når de ikke forstår at de ikke blir forstått, så er det alltid et genuint ønske som er helt naturlig.

Er kanskje derfor det ofte snakkes om de fleste, og ikke særlig mer spesifikt, for å hindre mulighetene til å forstå. Bare for å skape verst mulig forutsetninger.

Og så blir de fanget i seg selv. Informasjon kommer ikke ut fra innsiden heller, den er bare fanget på innsiden uten noen muligheter for å finne veien ut, og så oppstår det reaksjoner av det, av å bli trigget av informasjonen som forsøkes å veksles med personen, både på innsiden og utsiden av traumet som blokkerer, som kan skape frustrasjon og oppgitthet for alle partene.

Og så er det ingenting å gjøre med det. Annet enn å gi folk tenketid, og håpe at de selv har håp og ønsker seg selv og andre noe godt der på innsiden av traumet.

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den skjønte jeg ikke? 🤔

Anonymkode: d6cd9...3b1

Sånn er det med kjærlighet, energier uten betingelser. Det slipper sjeldent forbi traumer, det trigger for mye og folk reagerer negativt vanligvis, forståelig nok, og det kan ikke projiseres hvis det ikke slippes inn og da preller det bare av som regndråper på en and.

Anonymkode: 77391...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal vi snakke om hva de fleste synes? 😊

Tror du de fleste har kontakt med følelsene sine eller er traumatisert da forresten? Tror de fleste vet best alle årene fra de er født og vokser opp med trygghet i seg selv, eller fra de blir traumatiserte, presset over smertegrensen med vold, miste tryggheten og 80% av bevisstheten sin, og utover i livet?

Tror de fleste kan relatere til å miste mye av seg selv?

Og tror du de fleste ville vært uenig med meg, som mener det er litt rart å se for seg at en som en selv ikke tar hensyn til gjerne skal ta hensyn til en, bare fordi den personen da er så heldig å få høre ens meninger og visdom?

Hvem vet. Jeg har ikke snakket med de fleste, men det er åpenbart at enkelte trenger tenketid hvert fall.

Ikke noe man kan gjøre med det. Å ville ta hensyn til noen som ikke vil ta hensyn til en er ikke særlig fornuftig uansett, og da bør man høre på det fornuftige, ikke hva hodet eller egoismen forestiller seg, dersom man ikke ønsker å bare ta av og aldri lande igjen.

Alt som går opp må komme ned igjen da, men det er ikke alle som klarer det i løpet av livet, de forstår det bare ikke, fordi informasjonen kommer dessverre ikke inn, fordi folk er ikke åpne. Noen vil ikke åpne seg igjen heller, fordi erfaringen med det viser bare til smerte.

Og det er jo trist, fordi andre ønsker å bli forstått, selv når de ikke forstår at de ikke blir forstått, så er det alltid et genuint ønske som er helt naturlig.

Er kanskje derfor det ofte snakkes om de fleste, og ikke særlig mer spesifikt, for å hindre mulighetene til å forstå. Bare for å skape verst mulig forutsetninger.

Og så blir de fanget i seg selv. Informasjon kommer ikke ut fra innsiden heller, den er bare fanget på innsiden uten noen muligheter for å finne veien ut, og så oppstår det reaksjoner av det, av å bli trigget av informasjonen som forsøkes å veksles med personen, både på innsiden og utsiden av traumet som blokkerer, som kan skape frustrasjon og oppgitthet for alle partene.

Og så er det ingenting å gjøre med det. Annet enn å gi folk tenketid, og håpe at de selv har håp og ønsker seg selv og andre noe godt der på innsiden av traumet.

Sånn er det med kjærlighet, energier uten betingelser. Det slipper sjeldent forbi traumer, det trigger for mye og folk reagerer negativt vanligvis, forståelig nok, og det kan ikke projiseres hvis det ikke slippes inn og da preller det bare av som regndråper på en and.

Anonymkode: 77391...20c

Har du drukket? 🤷‍♀️

Anonymkode: d6cd9...3b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du drukket? 🤷‍♀️

Anonymkode: d6cd9...3b1

Nei, jeg drikker nesten ikke jeg. 😊

Anonymkode: 77391...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg drikker nesten ikke jeg. 😊

Anonymkode: 77391...20c

Ok, det er bra, men du skriver usammenhengende og helt uforståelig 😅

Anonymkode: d6cd9...3b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, det er bra, men du skriver usammenhengende og helt uforståelig 😅

Anonymkode: d6cd9...3b1

For deg.

Sånt er jo individuelt vanligvis.

Anonymkode: 77391...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For deg.

Sånt er jo individuelt vanligvis.

Anonymkode: 77391...20c

og dette mine damer og herrer er personangrep

Anonymkode: 6e057...da7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...