AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #61 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gnikker du deg i lysken og lukter på hånden din når du har trent? Anonymkode: 5537e...12d Hvorfor gidder du? Det er for å skjekke luktene mine. Det er da ikke noe jeg gjør kuntinuelig, men jeg vet hva slags lukter jeg har de forskjellige stedene. Men jeg som garantert de fleste andre liker å ha kontroll på sin egen kropp. Du har vel sikkert gnikka deg nedentil du å for å skjekke hva slags lukt du har. Hvis ikke er du totalt likegyldig til egen kropp. Anonymkode: fb336...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #62 Skrevet 8. november 2020 Det er fordi hun er overvektig Anonymkode: eb5f1...e85
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #63 Skrevet 8. november 2020 Man har samme svettekjertler i lysken som under armene. Hvis jeg blir veldig varm, kan jeg begynne å lukte svette i lysken. Det er fullstendig normalt. Enkelte ganger løser jeg det med å bruke en mild deodorant. Jeg er forøvrig en slank dame med bmi på 21,5. Du hadde merket det om det var svettelukt, Ts, for det lukter likt som svette under armene og er fort gjort å vaske vekk med en klut eller en dusj. Det er nok noe sopp eller betente hudområder, ja, og da behøver hun en legesjekk. Du må nesten si det til henne hvis dere skal fortsette. Anonymkode: eac07...ba9 2
Gjest Bamse20 Skrevet 8. november 2020 #64 Skrevet 8. november 2020 Det er ikke noe du kan gjøre uten og ta det opp med henne Du kan ikke på magisk vis få henne til å lukte bedre uten å gjøre noe. Du må snakke med henne. Er alltids et ømt tema, men det er ikke sikkert hun er klar over dette selv, og kan hende at hun blir evig takknemlig for at du sier ifra til henne
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #65 Skrevet 8. november 2020 Har kjent denne lukten fra flere overvektige. Er en egen helt for jævlig lukt. Blanding av rumpe og svette. Er nok svette som får ligge i valker. Skjønner at du ble kvalm for den lukta er særegen og helt for jævlig. Du må ta det opp med henne på en forsiktig måte og understreke at det ikke var av underlivet. Anonymkode: faa76...969
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #66 Skrevet 8. november 2020 Er nok sopp, og det lukter veldig vondt Anonymkode: f6ca1...cb7
Gjest Airman Skrevet 8. november 2020 #67 Skrevet 8. november 2020 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Så klart ikke. Men man er velig tett "opptil" og har dama til ts så vond lukt i lysken som han så ville man kjent det ved et vanlug stell også. Jeg reagerte på at enkelte her tror det er helt vanlig svettelukt dama til ts har. Det tviler jeg på. Det er heller sopp eller en annen form for hudtilstand som kan behandles. Og ts bør ta det opp med henne. Anonymkode: fb336...ad6 Svettelukt? Hvis du driver med det du gjør så må du vite at skrittet blir varmt, fuktig og for dem av oss som har vært i militæret vet, så kan vi få gnagsår der. Hvis en ikke vasker ved siden av kjønnsorganet, uansett kjønn, så vil det danne seg en jævlig lukt. Ikke tradisjonell Svettelukt. Og Svettelukt har mangen ansikter, under armene har sin lukt, tåfis sin, kroppssvette som seter seg i klærne kan lukte piss osv Endret 8. november 2020 av Airman
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #68 Skrevet 8. november 2020 Jeg blir overaska over hvor lite folk vet om kroppen sin. I lysken, rumpesprekken, under armer, i navlen på ALLE mennesker begynner å lukte etter en stund om man ikke vasker og lar det tørke skikkelig hver eneste dag. Det kommer ikke noe luft på sånne steder, og når man har dusja, og evt ikke tørket seg helt ordentlig så blir det rått og danner lukt. Dette skjer hos alle mennesker, ikke bare overvektige. Overvektige må naturligvis passe på mer at de får vaska og tørka godt i alle kriker og kroker siden de gjerne har mer valker, hvis ikke så begynner det å lukte. Hilsen helsepersonell. Anonymkode: 946d1...88c 2
Svartfugl Skrevet 8. november 2020 #69 Skrevet 8. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har møtt ei jente jeg liker godt. Hun er 28, jeg er 32. Vi har det kjempehyggelig sammen, vært på flere dater. Vi har også hatt sex noen ganger. Sexen er kjempedigg. Men.... her om dagen tenkte jeg at det var på tide å gi henne litt oralsex og det ble en heller ubehagelig opplevelse for meg. Selve musa var ren og luktet helt normalt, men på sidene, lysken...fy faen. Virket fuktig der, luktet skikkelig vondt! Hadde infeksjon i navelen en gang, kunne minne om noe slikt. Jeg gjorde henne ferdig (tok heldigvis ikke så alt for lang tid),men var nokså kvalm etterpå. Må si dette la en demper på hele opplegget. Hva kan dette være? Hun er noe overvektig, lurte på om det kan ha noe å si? Jeg vil jo ikke ta dette opp med henne, er jo ikke noe gøy det. Hjelp? Anonymkode: 3c405...ff2 Mulig hun har sopp i huden der? Man kan jo få det i navelen og andre steder det er litt fuktig over tid. Det er vel ikke så mange gode måter å ta det opp på, men du bør jo gjøre det. Kan du forklare henne at kjønnet luktet godt, men at det luktet stramt fra lysken hennes, og legge til at du hadde samme problem i navelen en gang? Hun burde ta seg en tur til legen. Og far all del, ikke ta det opp under sex.
Svartfugl Skrevet 8. november 2020 #70 Skrevet 8. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er overvektig og vasker seg sikkert ikke godt nok innimellom valkene... Samler seg sikkert smuss og fuktighet der. Eneste utvei er vel å ta det opp på en så skånsom måte som mulig.. Anonymkode: badb3...c50 Det er nok heller tørkingen som er problemet, eller at hun blir klam og svett, noe som kan gi sopp. Man klarer å vaske seg normalt selv om man er overvektig, skjønner du. (Hvis man ikke er ekstremt overvektig da, men det sto noe overvektig).😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå