Gå til innhold

Det lukter av henne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt ei jente jeg liker godt. Hun er 28, jeg er 32. Vi har det kjempehyggelig sammen, vært på flere dater. Vi har også hatt sex noen ganger. Sexen er kjempedigg. Men.... her om dagen tenkte jeg at det var på tide å gi henne litt oralsex og det ble en heller ubehagelig opplevelse for meg. Selve musa var ren og luktet helt normalt, men på sidene, lysken...fy faen. Virket fuktig der, luktet skikkelig vondt! Hadde infeksjon i navelen en gang, kunne minne om noe slikt. 

Jeg gjorde henne ferdig (tok heldigvis ikke så alt for lang tid),men var nokså kvalm etterpå. Må si dette la en demper på hele opplegget. Hva kan dette være? Hun er noe overvektig, lurte på om det kan ha noe å si? Jeg vil jo ikke ta dette opp med henne, er jo ikke noe gøy det. Hjelp?

Anonymkode: 3c405...ff2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva lukter hun da? Som avføringen?

Anonymkode: 7fd09...f94

Skrevet

Kanskje hun har sopp i lysken? 

Anonymkode: cd3db...fcd

• Liker 3
Skrevet

Sopp? Det kan jo fikses da. 

Anonymkode: b2c9b...4cf

• Liker 1
Skrevet

Ja, kanskje sopp? Men hun burde jo merke det selv? Hun virker jo ellers veldig renslig. Ts

Anonymkode: 3c405...ff2

Skrevet

man kan vel ikke ha sopp ved lysken?

Anonymkode: 46ae4...0d4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er veldig vanlig det. I lysken og under brystene.

Anonymkode: cd3db...fcd

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo så absolutt kan man det. 
men ja, dette høres ut som sopp. 

Anonymkode: 4e75f...583

• Liker 3
Skrevet

Svette kanskje? Siden hun er overvektig. 

Anonymkode: 87cac...ac5

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo så absolutt kan man det. 
men ja, dette høres ut som sopp. 

Anonymkode: 4e75f...583

å visste ikke det. men da kan man vel se det? trodde det bare var fuktig sopp som luktet

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan få sopp overalt. En kompis fikk det på ryggen fordi han var på skogstur i flere dager og bar en tung sekk og svettet.

Anonymkode: f8173...a69

• Liker 6
Skrevet

kanskje hun hadde en sekk med gjødsel på fanget tidligere på dagen. eller barn bed dritt-bleie.

Anonymkode: fec5c...6d2

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du få overalt. Jeg har hatt det i øret. 

Anonymkode: 5537e...12d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har noen ganger hatt noen litt infiserte hudormer i det området som lukter aldeles forferdelig når jeg klemmer dem ut. Kanskje det kan være noe slikt? Er det den lukten du har kjent, så forstår jeg deg.

Anonymkode: 5fbdb...11b

• Liker 1
Skrevet

Hun er overvektig og vasker seg sikkert ikke godt nok innimellom valkene... Samler seg sikkert smuss og fuktighet der. Eneste utvei er vel å ta det opp på en så skånsom måte som mulig.. 

Anonymkode: badb3...c50

• Liker 3
Skrevet

Som overvektig må man være enda mer nøye med å holde seg tørr på steder der det kan bli fuktig. Under store, tunge bryster og i skrittet. Det kan jo være at hun ikke er klar over dette. Etter dusj kan det være lurt å bruke føner etter å ha tørket seg med håndkle. Viktig å la huden tørke godt før truse og bh skal på. Her må du være direkte med henne. Si at du la merke til en uvanlig lukt og be henne ta en tur til legen for en sjekk. Si det på en sånn måte som viser at du er bekymret for henne, ikke lukten. 

Håper uansett at dette ikke blir enda en "fat shaming" tråd...

Anonymkode: 8a087...8ce

• Liker 7
Skrevet

Hvordan luktet det? Sur melk? Søtlig rar lukt? Råttent? Avføring? 

Hva som er årsaken er vanskelig å si før du beskriver hvordan det luktet.

Anonymkode: defb0...4f6

Skrevet

Spør henne hvorfor hun lukter vondt.

Anonymkode: b5422...090

Skrevet

Er nok svette. Ikke overvektig, men føler det fort lukter. Så tar en vask før jeg går til sengs. Veit aldri når det blir sengekos.

noen har kraftigere svettelukt en andre

Anonymkode: 359f1...547

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok svette. Ikke overvektig, men føler det fort lukter. Så tar en vask før jeg går til sengs. Veit aldri når det blir sengekos.

noen har kraftigere svettelukt en andre

Anonymkode: 359f1...547

Svettelukt i lysken? Eneste stedet min svette har lukt er under armene 😬 all annen svete lukter jo ikke noe om ikke man lar være å dusje på mange mange dager sikkert. 

Anonymkode: fb336...ad6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...