likestilling Skrevet 7. november 2020 #201 Skrevet 7. november 2020 14 minutter siden, _Crocs_ skrev: Jeg er programmerer og kan opplyse om at et program ikke bare kan endre seg selv eller at "slikt skjer" med mindre det er programmert til å faktisk gjøre dette. Det kan en sjelden gang være error i bitene, da må det ganske sterk påvirking fra andre kilder til, men dette er mer aktuelt ved overføring av bits på for eksempel nettverk. Her er det nok en programmerer som rett og slett har programmert en feil, altså en menneskelig feil, ikke selve programvaren sin feil. Jeg fant noe mer om dette fantastiske systemet.... https://www.sos.texas.gov/elections/laws/dominion.shtml Avvist tre ganger i Texas fordi det er fullt av usikkerheter og feil. Blant annet har de kommentert at det kan kobles til internett (!). Det forklarer jo hvordan noen kunne "oppdatere" dem natten før uten at noen visste det i Georgia.... Sitat The following are the findings, based on written evidence submitted by the Vendor in support of its application for certification, oral evidence presented at the examination, and the findings of the voting system examiners as set out in their written reports. The examiner reports identified multiple hardware and software issues that preclude the Office of the Texas Secretary of State from determining that the Democracy Suite 5.5-A system satisfies each of the voting-system requirements set forth in the Texas Election Code. Specifically, the examiner reports raise concerns about whether the Democracy Suite 5.5-A system is suitable for its intended purpose; operates efficiently and accurately; and is safe from fraudulent or unauthorized manipulation. Therefore, the Democracy Suite 5.5-A system and corresponding hardware devices do not meet the standards for certification prescribed by Section 122.001 of the Texas Election Code.
Gjest _Crocs_ Skrevet 7. november 2020 #202 Skrevet 7. november 2020 11 minutter siden, likestilling skrev: Ja, jeg er programmerer selv og det var sarkasme 😉 Selvfølgelig er dette ikke noe som "bare skjer" uten at noen har skrevet koden for det. Det er helt utenkelig at noen som helst kompetente programmerere overfører dette som rådata som er sårbart for bitfeil i overføringen, og alle moderne protokoller har uansett innebygget feilretting eller deteksjon. Nå har de ikke gitt en god forklaring på akkurat hvordan det skjedde bortsett fra den siden som er linket over hvor det er mer "blabla softwarefeil men egentlig ikke", men alle som er har minimum av kompetanse ville klart å som et absolutt minimum sørge for at det er umulig med feil på grunn av "bitfeil". Man må anta at det som et aboslutt minimum overføres kryptert og da blir det bare skrot ut om det dekrypteres med bitfeil. Okey, den tok jeg ikke hah. Enig med deg.😊
judith52 Skrevet 7. november 2020 #203 Skrevet 7. november 2020 (endret) 7 minutter siden, likestilling skrev: Jeg fant noe mer om dette fantastiske systemet.... https://www.sos.texas.gov/elections/laws/dominion.shtml Avvist tre ganger i Texas fordi det er fullt av usikkerheter og feil. Blant annet har de kommentert at det kan kobles til internett (!). Det forklarer jo hvordan noen kunne "oppdatere" dem natten før uten at noen visste det i Georgia.... https://twitter.com/We_Have_Risen/status/1325129915709104129 https://www.dominionvoting.com/about/ Endret 7. november 2020 av judith52 1
SøtMelon Skrevet 7. november 2020 #204 Skrevet 7. november 2020 (endret) Folk har bare stemt på Biden KUN for å bli kvitt Trump. Fortell meg ikke at folk stemte på han for å få en «bedre verden» og et «bedre USA» 😅 Biden er langt ifra tøff nok for en slik rolle, og vil kun være opptatt av å være politisk korrekt og si de riktige tingene.. Lykke til🤣😂 Endret 7. november 2020 av SøtMelon 5
PåPlass Skrevet 7. november 2020 #205 Skrevet 7. november 2020 Trump er sittende president, han har vunnet valget. 3
Sessan_ Skrevet 7. november 2020 #206 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, palass skrev: Trump er sittende president, han har vunnet valget. Å...jammen når Trump sier han har vunnet, så må det jo være sant. Hvorfor sa du ikke bare det med en gang? Da kunne man jo sluppet flere dager med stemmetelling... 🙄🏳️ 8
Callisto83 Skrevet 7. november 2020 #207 Skrevet 7. november 2020 Stakkar NRK reporter Gro Holm, utstasjonert i Philadelphia hvor de unge feirer i gatene. De holder ikke avstand, gjør tegn bak ryggen hennes, tar selfier og noen kastet til og med konfetti over hodet hennes som jeg tror havnet litt innenfor ansiktsmasken... Får virkelig ikke håpe det er en superspreder blandt gjengen. Hun så nesten litt ukomfortabel ut. 5
Ms.Sommerfugl Skrevet 7. november 2020 #208 Skrevet 7. november 2020 Men sånn ærlig talt, tror folk virkelig at de er slappe med opptelling av stemmer? Det er en grunn til at det har tatt såpass lang tid. Nå som folk ikke kunne stemme på "vanlig" vis, må de være ekstra obs på at det faktisk stemmer det som blir talt opp. Det er rett og slett konspirasjonsteorier om valgfusk, med null troverdighet. Jeg er ikke superfan alt Biden står for, men heller demokrater enn republikanere i USA! Slik landet er nå med våpenforherligelse, abortlovene, private fengsler og institusjoner som tjener penger på at folk blir sperra inne, elendig skolesystem, gapet mellom rik og fattig osv, er langt fra det fantastiske USA man hører om. I det minste ønsker Biden å gjøre landet bedre for de som ikke har alt. https://www.dagsavisen.no/nyheter/verden/tilbake-i-spillet-her-er-hva-joe-biden-vil-gjore-som-president-1.1675704 I dette tilfellet håper jeg han får senatet og kongressen! 6
Maleficenta Skrevet 7. november 2020 #209 Skrevet 7. november 2020 6 timer siden, PetterKanin skrev: Ikkw i realiteten. Hater du alle menn du ikke er glade i? Jeg hater ikke menn 1
Jolene Skrevet 7. november 2020 #210 Skrevet 7. november 2020 2 timer siden, PzMan skrev: NY Post har det der med å publisere nyheter med anonyme kilder som ingen kan sjekke.... Men når Murdoch ga marsjordre til Fox News, Wall Street Journal og NYP om å distansere seg fra Trump så kom denne fra NYP: https://nypost.com/2020/11/07/president-trump-your-legacy-is-secure-stop-the-stolen-election-rhetoric/ Så tydeligvis at de selv ikke tar artikkelen fra august seriøst... Jeg skrev at det var én av kildene. Leser ikke så mye MSM, nettopp fordi der hysjes alt ned. Det er mange som melder inn om feil som har blitt gjort ved det valget der. Demokratisk tror jeg ikke det var. 2 timer siden, Druid skrev: Det er en haug med reelle kritikker av Biden, men å kalle han kommunist er rent ut sagt idiotisk. Han er i helhet innvalgt fordi han representerer en politiker mange republikanere vil akseptere. Han er det nærmeste Trump som finnes i det amerikanske politiske systemet. Nei. Tiden vil vise om valget var et reelt valg, eller om det hele var rigget. 50 minutter siden, Vera skrev: Kommunist..?? Hehe.. Du vet at Biden er så blå og kapitalistisk som det er mulig å bli? Jeg hadde ikke stemt på ham om jeg fikk lønn uten å gå på jobb resten av livet, men, hadde jeg bodd i USA hadde jeg stemt på ham, fordi han var den eneste muligheten til å få bort Trump. Det trumfer alt. Trumps retorikk er livsfarlig, og massesuggesjonen han bedriver vises tydelig på alle hans lojale sauer. Det har aldri vært mer legitimt å spre om seg med hat og konspirasjonsteorier enn det har vært de siste 4 årene..se bare på hva du selv skriver. Han har kastet ut en påstand fordi han nesten driter i buksa over å tape.. Jeg er klar over hvordan partiene i usa er, og hva de står for. Jeg har fulgt med på hva som rapporteres, og med tanke på den informasjonen som kommer, har jeg ingen tro på at dette var et demokratisk valg. Hadde jeg bodd i USA, hadde jeg stemt republikansk, og i dette tilfellet Donald Trump da han er den republikanske alternativet. Jeg ser ikke hva du mener med at Trump eller republikanere gjør eller sier som er så farlig. Tvert om burde vi ha mer av sånt i Norge. Mer stat er aldri noe jeg kommer til å stå inne for, og er for privatisering. Eget land før man kan bistå andre, sånn for å nevne noe. Jeg synes Biden er for sosialistisk for min smak, og det hele blir for kommunistisk for meg. 5
Maleficenta Skrevet 7. november 2020 #211 Skrevet 7. november 2020 30 minutter siden, SøtMelon skrev: Folk har bare stemt på Biden KUN for å bli kvitt Trump. Fortell meg ikke at folk stemte på han for å få en «bedre verden» og et «bedre USA» 😅 Biden er langt ifra tøff nok for en slik rolle, og vil kun være opptatt av å være politisk korrekt og si de riktige tingene.. Lykke til🤣😂 Som alle norske politikere... 1
Stonegiant Skrevet 8. november 2020 #212 Skrevet 8. november 2020 7 hours ago, Bunuel said: Gruer meg til å lese om alt Trump sier og gjør de neste ukene. Gruer du deg? Jeg gleder meg som et lite barn! Trumps reaksjon er jo det beste med hele valget. 3
likestilling Skrevet 8. november 2020 #213 Skrevet 8. november 2020 10 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Men sånn ærlig talt, tror folk virkelig at de er slappe med opptelling av stemmer? Det er en grunn til at det har tatt såpass lang tid. Nå som folk ikke kunne stemme på "vanlig" vis, må de være ekstra obs på at det faktisk stemmer det som blir talt opp. Det er rett og slett konspirasjonsteorier om valgfusk, med null troverdighet. Jeg vet ikke om "slappe" er rett ord... Har du sett noe av kritikken, eller bare lest i MSM at det er grunnløst og blabla? Ja, folk tror (omtrent 50% av amerikanere vil jeg tro, blant annet) at det har vært juks med stemmer. Her har du f.eks. tre som "vitner" og er villige til å vitne under ed. De sier at de ikke fikk lov til å observere prosessen, noe som er vanlig i et åpent og ærlig demokrati. Det er mange flere som sier det samme. Det er noe spesielt å gjøre hva man kan for å holde observatører ti meter unna slik at de ikke kan se, om man ikke har noe å skjule? Hvorvidt de faktisk gjorde noe galt eller om de døde som stemte hadde noe å si for utfallet er en annen sak.... 9
Ms.Sommerfugl Skrevet 8. november 2020 #215 Skrevet 8. november 2020 (endret) 17 minutter siden, likestilling skrev: Jeg vet ikke om "slappe" er rett ord... Har du sett noe av kritikken, eller bare lest i MSM at det er grunnløst og blabla? Ja, folk tror (omtrent 50% av amerikanere vil jeg tro, blant annet) at det har vært juks med stemmer. Her har du f.eks. tre som "vitner" og er villige til å vitne under ed. De sier at de ikke fikk lov til å observere prosessen, noe som er vanlig i et åpent og ærlig demokrati. Det er mange flere som sier det samme. Det er noe spesielt å gjøre hva man kan for å holde observatører ti meter unna slik at de ikke kan se, om man ikke har noe å skjule? Hvorvidt de faktisk gjorde noe galt eller om de døde som stemte hadde noe å si for utfallet er en annen sak.... Selvfølgelig tror 50 % at det er juks, det er de 50 % som har stemt på Trump. La meg stille deg spørsmålet om de samme 50 % som roper om juks nå, ville gjort det dersom det var Trump som nå ledet? Antageligvis ikke. Grunnen til at de ikke kunne se? Jeg tror ikke man trenger å være rakettforsker for og forstå det. Kan du se for deg om de tillot tilfeldige mennesker inn på valglokaler, eller tillot folk å filme uhemmet overalt? Det hadde jo hvertfall bydd opp til kaos, da ville jo alle stormet inn (noe mange holdt på å gjøre, de stod som sild i tønne utenfor noen av valglokalene!) For all del, dersom det har vært juks så er jeg helt enig i at det må rettes opp i. Vanlig kildekritikk er fornuftig, og kanskje spesielt i en så betent sak som dette. Allikevel er det kun vippestatene som blir løftet fram. Hvorfor har ikke like gjerne Texas utført valgjuks? Eller Wyoming hvor Trump fikk, hva da, 70 % av stemmene? Hvorfor er det ikke juks der, men i de statene som vipper er det juks? Altså, det er faktisk lov å tenke litt selv også. Hva er mest sannsynlig her? Vil også tilføye at i slike valg, hvor det foregår hovedsaklig gjennom poststemmer - selvfølgelig vil det være mange useriøse som sender inn stemmer, fra begge sider! Det er jo en av grunnene til at det tar kjempe lang tid å telle. Endret 8. november 2020 av Ms.Sommerfugl 7
PåPlass Skrevet 8. november 2020 #216 Skrevet 8. november 2020 Nyhetskanal som rapporterer situasjonen og viser videoer fra flere steder hvor kontrollører ikke har fått gjøre jobben sin. 3
PåPlass Skrevet 8. november 2020 #217 Skrevet 8. november 2020 2 hours ago, Sacramone said: Du vet at Obama bygde mer mur enn Trump? Hah, nei seriøst! Den muren ble ikke satt igang av noen av de tidligere presidentene. Og forresten så er det en Tesla mur....................................................................................
Callisto83 Skrevet 8. november 2020 #218 Skrevet 8. november 2020 De forsikrer seg sikkert bare om at teleprompteren fungerer først, for nå skal straks Biden holde tale, på NRK. 1
PåPlass Skrevet 8. november 2020 #219 Skrevet 8. november 2020 (endret) 5 minutter siden, Callisto83 said: De forsikrer seg sikkert bare om at teleprompteren fungerer først, for nå skal straks Biden holde tale, på NRK. Biden er på Gitmo, eller det vil si, ryktene sier han var det til han ble dømt til døden. Så den dere ser nå er Hologram og den Biden som hadde såkalte rally var en robot/klone sies det. Morsomt, men siden det også snakkes om konspirasjonsteorier i flere tråder tenkte jeg det kunne være verdt å nevne Endret 8. november 2020 av palass 1
judith52 Skrevet 8. november 2020 #220 Skrevet 8. november 2020 "Donald Trumps advokat Rudy Giuliani opplyser på en pressekonferanse i Pennsylvania klokken 17:30 norsk tid at påstått juks med stemmesedler i Pennsylvania tas til retten mandag." Kan ikke poste kilden, den er ikke fra MSM så da er det jo løgn, ikke sant 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå