Gå til innhold

Kari Jaquesson

Mummy1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akvarium85 skrev (10 timer siden):

Og jeg kjenner masse folk som har hatt både alfa og delta og vært uvaksinerte. Delta var litt tøffere, flere var sjuke i en uke av den. Men ingen hadde verre symptomer enn en gjennomsnittlig influensa. 🙄

🙄 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og personangrep.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trim-dronning Kari mener nå at NRK ikke har vært så nazi-vennlig siden 1945. Og hvor er Steigan "sjefredaktør"? På sin egen blogg?

bilde.thumb.png.17fadaa4d1062efa6cb8b87269e09a5e.png

Endret av nebbete fugl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mordi9 skrev (10 timer siden):

Er uvaksinert og ikke smittet.

Jeg er vaksinert og ikke smittet. Så høyt som smittetrykket er nå, så er vi nok begge snart smittet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/1/2022 at 9:21 PM, nebbete fugl said:

Trim-dronning Kari mener nå at NRK ikke har vært så nazi-vennlig siden 1945. Og hvor er Steigan "sjefredaktør"? På sin egen blogg?

Han har kalt seg "sjefsredaktør" lenge, så himla flaut. Det er en tittel for sjefene i VG, AFtenposten osv, ikke for en fyr som har starta en egen blogg!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt skremmende hvordan enkelte, som KJ, kaster seg over alt som kan ligne konspirasjonsteorier? I dette tilfellet sluker man rått det som kommer fra et av verdens største propagandamaskinerier, bare fordi det forteller noe annet enn hva man kan lese i vestlige nyhetskanaler. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte brude vært "kakket på sengekanten" brukte min oldefar å si, den gang det var "lov" å si slikt.. 😎

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nebbete fugl skrev (På 1.4.2022 den 21.21):

Kari hvitvasker jo nazistene i Russland, så hvorfor er hun så dobbeltmoralsk?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (2 timer siden):

Er det ikke litt skremmende hvordan enkelte, som KJ, kaster seg over alt som kan ligne konspirasjonsteorier? I dette tilfellet sluker man rått det som kommer fra et av verdens største propagandamaskinerier, bare fordi det forteller noe annet enn hva man kan lese i vestlige nyhetskanaler. 

Hun har virkelig tatt helt av. Før var det litt komisk og fascinerende, nå er det snart skremmende. Hun tror på og sprer helt absurde teorier - og hun virker sint og lite kontrollert. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med Karis behov for å støtte sterke menn og despoter. Fra dagens ralling:

bilde.png.92254ef99e7dced785e82b8efdaffaf9.png

Endret av nebbete fugl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nebbete fugl skrev (48 minutter siden):

Hva er det med Karis behov for å støtte sterke menn og despoter. Fra dagens ralling:

bilde.png.92254ef99e7dced785e82b8efdaffaf9.png

Hva får henne til å tro at Putin slutter å være "busemann" til neste år? Han kommer ikke til å endre kurs, så da må han jo enten gå av eller dø. Det er for eksempel vanskelig for Hussein og Gadaffi å være "neste års busemenn", for de finnes ikke lenger.

Men man trenger ikke å være synsk, eller et politisk unikum som Kari, for å forutse at Xi Jinping vil få et enda større fokus på seg. I tillegg til hvordan menneskerettigheter håndteres i Kina, støtter han jo også Russland, selv om de har invadert Ukraina. Man vinner ikke fredsprisen av sånt. Men det stopper henne nok ikke fra å rope "Hva var det jeg sa!!!"

Jeg tenker på denne hver gang jeg ser hva Kari legger ut 

https://www.vredens-gnag.no/livets-harde-skole-tilbyr-omskolering/

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun enda vært litt nyansert i uttalelsene, men hun ødelegger eget budskap ved å skrike og rope og bruke store ord. Jeg ønsker at hun kan stå frem og si at hun er kommunist (jeg antar at hun er det ettersom hun er så aktiv i sin støtte til Steigan), forklare oss hvorfor og med henvisning til de landene hvor dette har fungert og gitt folket et bedre liv og frihet til å tenke selv. For det er vel det hun vil ha? Et godt liv og frihet til å tenke selv? 
Jeg skulle ønske hun ville forklare oss hvorfor Putin ikke er en egoistisk diktator og hvorfor det russiske folket er redde for å ytre egne meninger og hvorfor hun ikke tror på hva det ukrainske folket forteller om hva de opplever. 
Hun minner meg veldig om en dame i min ungdoms Oslo, som sto på gatehjørnene og ropte ut advarsler om hvor ille det ville gå oss alle om vi ikke tenkte som henne …

Endret av Pust
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Pust said:

Hadde hun enda vært litt nyansert i uttalelsene, men hun ødelegger eget budskap ved å skrike og rope og bruke store ord. Jeg ønsker at hun kan stå frem og si at hun er kommunist

Er hun kommunist? Mener hun skrev hun stemte Alliansen, et ekstremt ytre-høyre parti, ved siste valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
nebbete fugl skrev (2 timer siden):

Er hun kommunist? Mener hun skrev hun stemte Alliansen, et ekstremt ytre-høyre parti, ved siste valg.

Hun er jo medeier i Steigan, det er et propagandaorgan for gamle akp-ml- folk …

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag melder Kari at NATO er et kriminelt kartell, og at vi ville være tryggere ved ikke å være medlem.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nebbete fugl skrev (3 minutter siden):

I dag melder Kari at NATO er et kriminelt kartell, og at vi ville være tryggere ved ikke å være medlem.

Kan hun ikke flytte til Ukraina, da, de er ikke medlem. Der går det kjempebra! Trygt og fint!

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (1 minutt siden):

Kan hun ikke flytte til Ukraina, da, de er ikke medlem. Der går det kjempebra! Trygt og fint!

Stakkars Ukrainere. Har de ikke nok å slite med 😢Hun må selvsagt flytte til Russland. De er heller ikke medlem i NATO og de      skjønner heller ikke noe av hva som foregår. Der finner hun likesinnede. 

• Liker 14
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...