Gå til innhold

Kari Jaquesson

Mummy1

Anbefalte innlegg

Lurer på om hun er med i gruppa «støtte til Putins Russland» eller hva den heter, det må jo være gruppa for henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pillarguri skrev (15 minutter siden):

Stakkars Ukrainere. Har de ikke nok å slite med 😢Hun må selvsagt flytte til Russland. De er heller ikke medlem i NATO og de      skjønner heller ikke noe av hva som foregår. Der finner hun likesinnede. 

Ingen dum ide! Kari ser ut til å være programmert til å mene det motsatte av majoriteten. Majoriteten i Russland støtter Putin og hans Spesialoperasjon, så da tar det nok ikke lang tid før Kari ser lyset der borte og mener det motsatte. Høylydt. Det kan jo bli en vekker for henne...

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama er klin kokos, sprøyte gæren. Hun tror sikkert jorda er flat også og 5G er sikkert faaaarlig i hennes øyne  :rolleyes: Hva i all verden skjedde med trimdronninga på tv2? 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (6 timer siden):

Hun er jo medeier i Steigan, det er et propagandaorgan for gamle akp-ml- folk …

Hesteskoteorien. Ytterste venstre og ytterste høyre møter hverandre og finner ut at de faktisk er veldig like, særlig i sin iver etter diktatur og massemord.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Thildamor said:

Lurer på om hun er med i gruppa «støtte til Putins Russland» eller hva den heter, det må jo være gruppa for henne.

Nå måtte jeg inn for å sjekke opp den gruppa, og herregud, hva er det med disse folka? Fra gruppe-presentasjonen:

Putins status som vår tids største statsmann, uten sammenlikning. ... Dette er ei gruppe for dem som ser på Putins Russland som et fyrtårn av troverdighet og integritet i møte med en vestlig sivilisasjon som har gått av hengslene og som har utartet til et uetisk og i overveiende og økende grad kriminelt foretagende.

Dog, når man ser hvem som har startet gruppa er det egentlig ikke så overraskende.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart hvordan hun som lever godt fordi hun bor i et land med ytringsfrihet, snakker så varmt om diktatorer … Og ganske skremmende å se hvor lettlurte de er, Steigan & co.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver å forstå hvor hun kommer fra, hva det er som driver henne. 

Hun virker nesten manisk etter å være uenig. Skrike opp og lade rabalder. Det er aldri snakk om hva hun ønsker for samfunnet, og hvordan man kan løse de problemer hun mener verden har. 

Det er noe fryktelig trist over hele dama. Hun virker desperat etter oppmerksomhet. Desperat etter å finne "sin gruppe" - som en skadeskutt tenåring som ikke helt finner fotfestet. Hun har jo ingenting. Hun virker ikke å ha det godt med seg selv. 

Hva gjør hun i livet, hva lever hun av? Hun som hadde alle muligheter i verden på å skape sitt eget liv, sin egen bedrift. Men bare kastet bort. 

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (På 8.4.2022 den 20.33):

Hesteskoteorien. Ytterste venstre og ytterste høyre møter hverandre og finner ut at de faktisk er veldig like, særlig i sin iver etter diktatur og massemord.

Ja, og de taler mot seg selv når de benytter ytringsfriheten til å rose diktaturer og diktatorer, som ville kneblet dem øyeblikkelig. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå også som teologi-kommentator.

bilde.thumb.png.4c892d4d78a1870cc57edf0d97144200.png

Endret av nebbete fugl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nebbete fugl skrev (2 timer siden):

Nå også som teologi-kommentator.

bilde.thumb.png.4c892d4d78a1870cc57edf0d97144200.png

Fantastisk. De finner hverandre, det er sikkert.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
jukkapalme skrev (På 8.4.2022 den 20.18):

Den dama er klin kokos, sprøyte gæren. Hun tror sikkert jorda er flat også og 5G er sikkert faaaarlig i hennes øyne  :rolleyes: Hva i all verden skjedde med trimdronninga på tv2? 

Enig, jeg kjenner jeg blir provosert av nesten alt hun sier :haar:

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Nå mener hun at man får kreft av å bruke solbriller og solkrem. Sjekk hennes facebook

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuliaPinero skrev (3 timer siden):

Nå mener hun at man får kreft av å bruke solbriller og solkrem. Sjekk hennes facebook

Hun fikk heldigvis greit med motstand i denne tråden. Men hun sletter vel alt hun ikke liker av svar som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (1 time siden):

Jeg lurer oppriktig på hva som får noen til å gå "full conspi" slik hun og Charter-Svein" har gjort. 

Paranoia får folk til å gjøre de rareste ting...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fotballfluen skrev (13 minutter siden):

Paranoia får folk til å gjøre de rareste ting...

Det er sant. 

Jeg tenker også at disse menneskene er svært mottagelige for vrangforestillinger de møter på. Det ser ut til at de får en følelse av å være "kloke" -  og at de mener de forstår noe veldig stort og viktig. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 2.5.2022 den 19.55):

Enig, jeg kjenner jeg blir provosert av nesten alt hun sier, for eksempel denne. :haar: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/AdjXxM/det-er-kjoennsdiskriminering-aa-hevde-at-menn-er-kvinner-kari-jaquesson

Mente du at du blir provosert også når hun skriver noe fornuftig, fordi det er hun som sier det, eller mente du at denne teksten var provoserende? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuliaPinero skrev (21 timer siden):

Det er helt vanvittig å mene noe sånt 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Jakkesånn og Charter’n er helt på bærtur, og har vært det de siste årene. Kari må ha slått hodet i en av treningsøktene sine, og Svein har nok vært på for mange alkoholiserte charterturer. 

Vet ikke om jeg skal le av dem eller om jeg blir irritert, og forstår ikke at de ikke ser selv hvor mange vrangforestillinger de har 😅 ikke bare om korona, vaksiner og kreft, Kari har mye å si om homofili og pride-miljøet også. 

Mange som går i mot dem, både av kjente og ukjente. Vet Morten Hegseth, Ingeborg Senneset og han kjente legen har sagt dem i mot. Elsker det! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...