Pipaluk Skrevet 7. november 2020 #21 Del Skrevet 7. november 2020 Hvordan går det med businessen hennes nå i disse koronatider? Jeg vet ikke hva hun jobber med. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg *Stjerne*støv* Skrevet 7. november 2020 Populært innlegg #22 Del Skrevet 7. november 2020 Hun sa også, alle dør - du dør jeg dør alle du er glad i dør, som om det skulle være en revolusjonerende nyhet. ja Kari.. vi er klar over det. Betyr ikke at folk ønske å dø 10-20-30 år før tiden pga uansvarlige folk som deg som bidrar til spredning av covid-19. 🙄🤦🏻♀️ 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 7. november 2020 #23 Del Skrevet 7. november 2020 All PR er god PR, tenker hun vel. Hun virker ikke helt god. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dankert Skrevet 7. november 2020 #24 Del Skrevet 7. november 2020 3 minutter siden, minister-mio said: Hun var jo relativt respektert og oppegående en gang i tiden. Hva i alle dager skjedde? Hun ble medlem av Steigan-kulten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PåPlass Skrevet 7. november 2020 #25 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) . Endret 25. februar 2021 av PåPlass 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 7. november 2020 #26 Del Skrevet 7. november 2020 4 minutter siden, palass skrev: Jeg syns denne tråden er et godt eksempel på en like skremmende adferd. Hæ? Hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. november 2020 #27 Del Skrevet 7. november 2020 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Applehead Skrevet 7. november 2020 #28 Del Skrevet 7. november 2020 Hun er jo ikke riktig... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henniee Skrevet 7. november 2020 #29 Del Skrevet 7. november 2020 Jeg er helt sjokkert! Blir faktisk kvalm av å se den videoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dankert Skrevet 7. november 2020 #30 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Kari-Karen vil ikke ha på seg ansiktsbleie i butikken: Endret 9. november 2020 av Dankert 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ntrane Skrevet 8. november 2020 #31 Del Skrevet 8. november 2020 11 hours ago, Jobbermedbarn said: Ja, enig, hva har skjedd med henne? Husker henne fra Trimtram tiden som en flott, positiv og engasjert dame. Leste litt på IG og kjenner henne ikke igjen...Noe må ha skjedd. Hun ble skilt og eldre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneA Skrevet 8. november 2020 #32 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) Har fulgt henne en stund. Det hun presenterer er tendensiøst, usant og bærer preg av paranoide vrangforestillinger. Hun angriper kategorisk de som argumenterer med et annet syn, eller med den virkeligheten de fleste kjenner seg igjen i. Dessuten oppfatter jeg henne som aggressiv og lurer på hva som egentlig har skjedd med henne. Samtidig er det interessant at en kjent person utrykker seg så direkte og uten filter. Hun fremstår da mer troverdig, men en del av innholdet av det hun formidler, oppfatter jeg en del ganger som merkelig. Hun burde vært skjermet av de som omgås henne daglig som ser dette i fri utfoldelse. Endret 17. november 2020 av ArneA 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 8. november 2020 #33 Del Skrevet 8. november 2020 Ho er på linje med ein viss fyr i USA som også meiner at covid er bløff for å ta frå han presidentjobben... 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 8. november 2020 #34 Del Skrevet 8. november 2020 Det sies jo at det å trene er bra for både det fysiske og psykiske, at man føler seg bedre, er i bedre form osv. Men da er jeg jaggu usikker på om jeg vil trene så mye 😛 vil ikke bli koko i toppen av trening. Trodde det sku være helseGEVINST å trene for psyke og fysisk. Ikke helseskadelig 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 8. november 2020 #35 Del Skrevet 8. november 2020 19 timer siden, Jobbermedbarn skrev: Ja, enig, hva har skjedd med henne? Husker henne fra Trimtram tiden som en flott, positiv og engasjert dame. Leste litt på IG og kjenner henne ikke igjen...Noe må ha skjedd. Ja lurer jeg også på. Har også møtt henne gjennom trening og hun har jo vært så sympatisk. Hva i alle dager skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. november 2020 #36 Del Skrevet 8. november 2020 Hun er like koko som Henriette Lien. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. november 2020 #37 Del Skrevet 8. november 2020 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bajshue Skrevet 8. november 2020 #38 Del Skrevet 8. november 2020 14 hours ago, Tough cookie said: Hun er like koko som Henriette Lien. Så fordi man skiller seg ut eller har andre meninger enn deg så er man koko? Interessant.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullerusk Skrevet 8. november 2020 #39 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg er litt usikker på hva som fyrer henne mest.? Helse,mydighetene eller feite folk......😅 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettmagica Skrevet 8. november 2020 #40 Del Skrevet 8. november 2020 På 7.11.2020 den 14.00, Jobbermedbarn skrev: Ja, enig, hva har skjedd med henne? Husker henne fra Trimtram tiden som en flott, positiv og engasjert dame. Leste litt på IG og kjenner henne ikke igjen...Noe må ha skjedd. Hva som har skjedd? Kjerringa har blitt gammel og bitter... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå