canola Skrevet 15. august 2021 #1421 Del Skrevet 15. august 2021 Elhaym skrev (18 timer siden): 1405 kom tvillingene mine. Morsomt nok var målene helt feil og de har målt feil tvilling på feil side en stund, men ut kom i alle fall to plugger på over 3kilo 🤣 Er så stolt at jeg dør! Hvordan går det @Body Lotion? Er ganske fullt på Ahus nå, alle har født i helgen 🤣 Gratulerer så mye! 🎈 Lykke til fremover! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canola Skrevet 15. august 2021 #1422 Del Skrevet 15. august 2021 Body Lotion skrev (17 timer siden): Huffda, får håpe det roer seg der 😅😶 Jooo, er i uke 42+0 på mandag, så regnes vel som «overtidig» først da.. Men skulle så gjerne hatt litt mer tegn på at noe holder på å skje.. 😩 Masse lykke til i morgen om ikke noe skjer før da 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 15. august 2021 #1423 Del Skrevet 15. august 2021 Jeg har vært på overtidskontroll i helgen, og legen sjekket samtidig om jeg var moden. Dette var jeg altså ikke 😝 Kjedelig! Livmortappen lå bakovervendt og legen kunne ikke kjenne snev av åpning sa hun. Hun slet veldig med å nå den 😅 Noen som har erfaring med å få beskjed om at de ikke var moden, men der det har skjedd innen kort tid likevel? 😍 Leser flere steder at moden og umoden livmorhals ikke har noen sammenheng med når fødsel starter, men kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig likevel.. 🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canola Skrevet 15. august 2021 #1424 Del Skrevet 15. august 2021 @SUPERMIRI Så nedslående beskjed å få når man bare vil at kroppen skal være klar 😫😅 Har ingen erfaring selv da jeg er førstegangs. Men har du noen symptomer på modning? Menssmerter/korsrygg, kraftige kynnere eller nedpress? Det er vel uansett ikke mange dager til du blir satt i gang? 🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 15. august 2021 #1425 Del Skrevet 15. august 2021 @canola Jaa, syns det var liitt gørt altså 🙊 Jeg har en del nedpress, da hodet hennes ligger veldig godt plantet nede i bekkenet. De slet med å måle hodet på kontrollen fordi hu lå så langt ned 😂 Hatt litt korsryggsmerter, men dette har gitt seg. Har kjent på noe som kan ligne på murring/stråling på innsiden av lårene det siste døgnet, men regner med det bare er noe nerver i klem ellerno. Ellers ingenting 😅 Hvis jeg har forstått det riktig, så blir man satt i gang senest 42+0(?) , og det vil da være førstkommende lørdag. Så mange dagene er det ikke igjen uansett, heldigvis ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 15. august 2021 #1426 Del Skrevet 15. august 2021 Gratulerer så mye, @Elhaym 🥳🥰😄 Kos deg masse med barseltiden ♥️ Håper at modningen går sin gang hos dere andre som venter også. Her er ikke engang fødebaggen pakket, selv om jordmor nå har mast på meg i halvannen uke om at den bør være klar. Kjenner jeg bare tviler på at ting skjer av seg selv før jeg blir eventuelt satt igang. Prøver å finne den forbanna baggen til å pakke i, men den er sporløst forsvunnet, og jeg har bare energi og bekken til å gå 5 minutter av gangen, så er ikke lett å få noe som helst gjort egentlig. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 15. august 2021 #1427 Del Skrevet 15. august 2021 jaromei skrev (4 minutter siden): Gratulerer så mye, @Elhaym 🥳🥰😄 Kos deg masse med barseltiden ♥️ Håper at modningen går sin gang hos dere andre som venter også. Her er ikke engang fødebaggen pakket, selv om jordmor nå har mast på meg i halvannen uke om at den bør være klar. Kjenner jeg bare tviler på at ting skjer av seg selv før jeg blir eventuelt satt igang. Prøver å finne den forbanna baggen til å pakke i, men den er sporløst forsvunnet, og jeg har bare energi og bekken til å gå 5 minutter av gangen, så er ikke lett å få noe som helst gjort egentlig. 😂 Haha. Jeg hadde ikke pakka bagen jeg heller. har alltid pakka den rett før🤣🤣 men denne gangen var jeg faktisk flink og pakka den på fredag.. eller. Bag og bag. Veska mi:p følte jeg hadde med mye også. Er dørgende kjedelig her, disse barna bare sover og spiser men jeg får ikke sove!! Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 15. august 2021 #1428 Del Skrevet 15. august 2021 En ting som er t skjær i sjøen er at jeg hqr fått absurde mengder vann i kroppen etter keisersnittet. Mye mer enn før. Og det er mye vondere 🥲 andre opplevd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 16. august 2021 #1429 Del Skrevet 16. august 2021 Lille jenta vår kom i går klokken 19.30. Så da slapp vi akkurat unna igangsettelse 🤪 Hele 54 cm og 3830 gram. Riene begynte klokken 02.00, og var på sykehuset klokken 06.00. Hun lå i stjernekikker-posisjon, så siste fase ble ganske heftig og tok veldig lang tid 🤪 Nå er vi på barselhotellet og nyter den lille jenta vår ❤️ Krysser fingrene for modning @SUPERMIRI 🤞🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 16. august 2021 #1430 Del Skrevet 16. august 2021 Hurra @Body Lotion 😍 Gratulerer så mye med veslejenta! Nyt❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canola Skrevet 16. august 2021 #1431 Del Skrevet 16. august 2021 @Body Lotion Åå, gratulerer! 🥰 Så deilig at det gikk av seg selv og at ventetiden nå er over. 🙏🏼 Lykke til fremover! 😃 Nå føder den ene etter den andre her inne, og godt er det - hååper det snart er min tur. Så lei idag, kanskje fordi jeg ikke har kjent noen tegn etter jeg stod opp, hadde masse mens-/korsryggsmerter i går kveld og i natt. Og har hatt det hele helga med et lite håp om at noe er på gang. Men det dabber fort av når tegnene forsvinner for en stund... Har termin idag da 🤞🏼 men føler ikke det betyr så mye fra eller til. 😄 Møkk lei av tv og sofa, må ut og gå en tur i dag tror jeg, helst i oppoverbakker 😋 noen dager er bare ventetiden lenger og humøret på bånn... trodde ikke det skulle skje på termindagen da. Kanskje det har noe med at det er mandag også 🙊 Får bare jobbe meg frem mot kontroll på sykehuset (forhåpentligvis) like før helgen. 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 16. august 2021 #1432 Del Skrevet 16. august 2021 Åh endelig @Body Lotion🤩Gratulerer med tulla! ❤ Hatt mye vann i kroppen og særlig den ene foten etter svangerskapet også @ElhaymTror det begynner å avta nå heldigvis! Håper det gjelder for din del å! Satt med våte kalde kluter rundt føttene på barsel pgra kløende, varme og hovne føtter. Grusomt. Sover tvillingene mye? Her går det i veldig oppstykket søvn og mye amming. Sååå trøtt😴🍼 Oi @canoladet høres definitivt ut som du snart er i gang. Masse tegn. Håper det starter snart🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 16. august 2021 #1433 Del Skrevet 16. august 2021 Body Lotion skrev (2 timer siden): Lille jenta vår kom i går klokken 19.30. Så da slapp vi akkurat unna igangsettelse 🤪 Hele 54 cm og 3830 gram. Riene begynte klokken 02.00, og var på sykehuset klokken 06.00. Hun lå i stjernekikker-posisjon, så siste fase ble ganske heftig og tok veldig lang tid 🤪 Nå er vi på barselhotellet og nyter den lille jenta vår ❤️ Krysser fingrene for modning @SUPERMIRI 🤞🏻 Grattis!¡!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 16. august 2021 #1434 Del Skrevet 16. august 2021 Sjela skrev (24 minutter siden): Åh endelig @Body Lotion🤩Gratulerer med tulla! ❤ Hatt mye vann i kroppen og særlig den ene foten etter svangerskapet også @ElhaymTror det begynner å avta nå heldigvis! Håper det gjelder for din del å! Satt med våte kalde kluter rundt føttene på barsel pgra kløende, varme og hovne føtter. Grusomt. Sover tvillingene mye? Her går det i veldig oppstykket søvn og mye amming. Sååå trøtt😴🍼 Oi @canoladet høres definitivt ut som du snart er i gang. Masse tegn. Håper det starter snart🥳 Tvillingene gjør nesten ikke annet enn å sove og spise de. Bra de spiser da siden de er litt tidlig født. Virker som jenta begynner bli litt gul, håper ikke det for vil hjem imorgen Vannet blir bare verre og verre ass! Jeg er også veldig trøtt, selv om de tar barna på natta. Tror den lange perioden med oppstykket søvn har satt seg, har mye mikrosøvn. 2 min her og der. Utrolig lyst til å komme hjem til den myke senga mi nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 17. august 2021 #1435 Del Skrevet 17. august 2021 Så koselig å komme inn hit og se at så mange har født og at det virker som alt har gått bra og alle har det bra ❤️ (Tross mindre søvn...) Tenk at nå er barna her, eller veldig nære. Føles så lenge siden jeg skrev her for første gang og var såå ivrig etter å dele graviditeten med noen! Selv håper jeg så veldig på 1 graviditet til. Har veldig lyst på 3 barn, men mannen er innstilt på 2, så får se... Men, nå skal vi såklart nyte minstemann! ❤️ Maia er en helskjønn, snill, våken og tilstede liten frøken 🥰 Fortsetter det som dette skal jeg ikke klage. Hun sover godt, både på dagtid og natt. Hun spiser bra, og går opp i vekt (om enn noe sakte, men helsesykepleier var ikke bekymret). Hun er helt Helt nydelig! Jeg har ikke hatt no særlig barseltårer å snakke om, men noen ganger har jeg sittet med henne i armene med tårene strømmende over hvor fantastisk heldig jeg er, og lykkelig 😭 Det viktigste for min del er at jeg føler meg mye mer trygg, rolig og erfaren (naturlig nok) i situasjonen med en nyfødt. Med storebror var det kaos i 2-3 måneder, og det tok måneder før jeg fikk ordentlig morsfølelse.. Jeg hadde så høye forventninger, og gikk nok litt i bakken av at det ikke ble/var så rosenrødt som jeg hadde forventet... Denne gangen derimot var det lykkefølelser fra jeg fikk henne i armene mine, og jeg takler alt mye bedre. Håper alle har en fin barseltid, og søker den hjelpen dere evt trenger ❤️ Lykke til til dere som fortsatt venter på deres små 😘 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 17. august 2021 #1436 Del Skrevet 17. august 2021 Så godt å høre at alt står bra til med dere, @vret ❤️ Nyt tiden fremover i massevis, så får vi håpe at mannen kanskje kommer på gli etterhvert med en tredjemann 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 18. august 2021 #1437 Del Skrevet 18. august 2021 Mannen min satt på barsel og beundret barna mens han sa med helt våte øyne "Det her er vi flinke til ass", helt drømmende. Da kjente jeg at jeg er glad jeg er sterilisert for ellers hadde jeg sikkert drømt meg bort jeg og 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 19. august 2021 #1438 Del Skrevet 19. august 2021 (endret) Jeg er virkelig misunnelig på dere som har født nå 😭 Nå i natt ble sønnen min syk, han på nesten to år, og nå er det akkurat én uke til termin. Legesenteret sier de ikke har prosedyre på å teste barnehagebarn for covid, og at vi skal bare se an et par dager. Så jeg ringer sykehuset, hvor jeg har time IDAG, og forklarer situasjonen. Så nå sitter jeg og venter på at de skal ringe tilbake med beskjed om hva som skal skje. Skal egentlig på vekstkontroll pga svangerskapsdiabetes, og få dato for igangsettelse. Nå er jeg bare drrrrritstressa! Smitten stiger her i området om dagen, så er livredd for å måtte føde på isolat. Sjansene for å bli smittet er jo ganske lave, siden jeg stort sett holder meg hjemme, men blir allikevel veldig stresset. Brrrrr, blir helt gal... Edit: fikk telefon nå, og beskjed om å komme selv om sønnen er syk. Så litt letta nå, men fremdeles stresset. Endret 19. august 2021 av jaromei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 20. august 2021 #1439 Del Skrevet 20. august 2021 Jeg er også ekstremt misunnelig på dere som har fått babyene deres nå! Gleder meg masse til å ha bebbis på utsiden av kroppen og kun være meg selv i min egen kropp😅 Skjønner jo at det kommer til å ta tid før jeg føler meg som meg selv igjen, men herregud som jeg gleder meg til å føle meg litt som før nå. Til å kunne gå tur, dra på shopping, bli med på golfbanen eller til parken. Akkurat nå orker ikke kroppen noe som helst lenger, så å få tilbake et fungerende bekken og miste en god del kilo skal bli godt!😅 heldigvis bare en uke igjen til termin, så da er det bare å krysse fingrene for at jeg slipper overtid😶 Hvordan går det med dere som fortsatt venter på bebbis? @SUPERMIRI, hvis du ikke har fått bebbis enda nærmer det seg vel veldig igangsetting for deg nå?😍 @jaromei Fikk du dato og plan for igangsetting?🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canola Skrevet 20. august 2021 #1440 Del Skrevet 20. august 2021 Jeg begynner å tvile på om babyen vil komme i det hele tatt 😅 Har gitt opp å tyde tegn i alle fall, fordi det betyr tydeligvis ikke mye 🥴 innstilt på at det blir å vente på igangsettelse. 41+0 idag, skal på første kontroll på sykehuset på mandag - spent på det. 😇 Og det skal bli veldig godt å vite at det bare er dager å snakke om, da tror jeg frustrasjonen skal gi seg litt. Såå lei av å sitte i sofaen og se på TV - vil bare komme i gang med vårt nye liv 🥰 Håper noen ventere får gleden av å føde i løpet av helgen 🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå