MiaHI Skrevet 6. august 2021 #1361 Del Skrevet 6. august 2021 Elhaym skrev (7 timer siden): Hvilket triks snakker dere om!? Sex? Når vi har sex så løper jeg i dusjen etterpå for jeg er livredd for at vannet mitt skal gå og at noe skal skje også vet hele operasjonsstua at jeg hadde sex 😭🤣 Alle på operasjonsstua vet at du har hatt sex uansett. De bryr seg nok fint lite om det var for 9 mnd- eller 1 time siden😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 6. august 2021 #1362 Del Skrevet 6. august 2021 MiaHI skrev (5 minutter siden): Alle på operasjonsstua vet at du har hatt sex uansett. De bryr seg nok fint lite om det var for 9 mnd- eller 1 time siden😅 Ja men det blir så uggent om jeg Er møkkete 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 7. august 2021 #1363 Del Skrevet 7. august 2021 Heng i damer!!!! Snart er det over!! Her kom lillebror som troll i eske i går kveld 😍 helt uventa og jeg hadde vel mer eller mindre gitt opp hele greia 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 7. august 2021 #1364 Del Skrevet 7. august 2021 Håkkimom skrev (8 minutter siden): Heng i damer!!!! Snart er det over!! Her kom lillebror som troll i eske i går kveld 😍 helt uventa og jeg hadde vel mer eller mindre gitt opp hele greia 😂 Gratulerer 🥳 endelig! Gikk fødselen fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 7. august 2021 #1365 Del Skrevet 7. august 2021 Hurraaa @Håkkimom! Endelig kom han 😍 Gratulerer så mye 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canola Skrevet 7. august 2021 #1366 Del Skrevet 7. august 2021 39+1 🙏🏼 førstegangsfødende HEI! ikke vært aktiv her inne på termingruppa, kom over den nå i desperat søk etter andre i liknende situasjon 😅 Fælt å si det men litt godt å se andre med liknende plager som meg. Begynner å bli ganske desperat etter å føde, er såå lei av ubehagelige netter, smerter i bekkenet, svette og hovne bein og vonde/stive fingre (carpal tunnel syndrom). Kjeder meg også halvt ihjel på sofaen om dagen. 🙄 Idag hadde jeg og samboer samleie for første gang på ca 3 uker (vært på ferie med familie osv). Fra min side i håp om å sette i gang noe, hehe. Han påpekte etterpå at det var STOR forskjell fra sist, mye romsligere i skjeden, såpass at han ville reagert på at det var vel mye om det hadde vært et ons også. Det ga meg håp om at fødselen nærmer seg 😁🙏🏼 Noen som vet om skjeden utvider seg mye i forkant av fødsel, evt om det skjer lenge eller rett før, fått kommentarer fra kjæreste på det selv? Prøvde å Google men fant ingenting på det, kun etter fødsel (naturligvis). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 7. august 2021 #1367 Del Skrevet 7. august 2021 @Håkkimom Gratulerer så mye 🥰🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 7. august 2021 #1368 Del Skrevet 7. august 2021 Sjela skrev (5 timer siden): Gratulerer 🥳 endelig! Gikk fødselen fint? SUPERMIRI skrev (5 timer siden): Hurraaa @Håkkimom! Endelig kom han 😍 Gratulerer så mye 💙 Maya89 skrev (56 minutter siden): @Håkkimom Gratulerer så mye 🥰🥳 Tuuuusen takk damer 😍 @Sjelaja, det stoppa opp etter igangsettelse med ballong, men noen tabletter senere så gikk det 50 minutter fra vannet gikk til han var her ❤️ Tror det totalt var tre press når han lå nede i bekkenet 😝 jordmor kalte meg elite føder, og barnepleier sa jeg var skapt for dette 🥳 nå er det over, og aldri mer 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 7. august 2021 #1369 Del Skrevet 7. august 2021 Oioi, og som det gikk når det først satte i gang! 😅🥳 så deilig å være ferdig og kos dere masse med det lille nurket🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 7. august 2021 #1370 Del Skrevet 7. august 2021 Gratulerer med snart overstått @canola og velkommen i gruppa! Skjønner veldig godt du er lei. Håper du slipper å gå så mye lenger🤞🏻 Jeg så faktisk en tegning i dag da jeg søkte på igangsetting om hvordan livmorhalsen ser ut når den er moden og ikke. Da er den mer flat og ikke så tykk, så kanskje det kan gi følelsen av bedre plass?🤷🏼♀️ Uansett, dersom du er moden så kan faktisk spermiene bidra til å sette i gang fødselen, så det er jo bare å fortsette om du orker det 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 8. august 2021 #1371 Del Skrevet 8. august 2021 40+5 og masse nedpress og stikking i går ettermiddag/kveld. Våknet til og fra med smertefulle kynnere rundt 04 i dag. De varer ikke så lenge, men kommer hver kvarter ca. Er det håp?!😃 Er sånn at jeg har stivnet til fordi magen blir vond og hard. Måtte løpe på do i dag tidlig også. Håper det er mer enn at det bare er "noe jeg har spist ". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 8. august 2021 #1372 Del Skrevet 8. august 2021 Ååå, så spennende @Sjela 🤩 Det her virker jo veldig lovende da 🥳 Men kynnere som kommer ca hvert kvarter, kan ikke det neeesten karakteriseres som rier? 🙉 Håper håper håååper for din del at noe skjer nå 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. august 2021 #1373 Del Skrevet 8. august 2021 Sjela skrev (13 minutter siden): 40+5 og masse nedpress og stikking i går ettermiddag/kveld. Våknet til og fra med smertefulle kynnere rundt 04 i dag. De varer ikke så lenge, men kommer hver kvarter ca. Er det håp?!😃 Er sånn at jeg har stivnet til fordi magen blir vond og hard. Måtte løpe på do i dag tidlig også. Håper det er mer enn at det bare er "noe jeg har spist ". De sier jo når man er aktiv prøver at det er håp Helt til mensen kommer, så det er vel håp helt til baby kommer og 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. august 2021 #1374 Del Skrevet 8. august 2021 Håkkimom skrev (12 timer siden): Tuuuusen takk damer 😍 @Sjelaja, det stoppa opp etter igangsettelse med ballong, men noen tabletter senere så gikk det 50 minutter fra vannet gikk til han var her ❤️ Tror det totalt var tre press når han lå nede i bekkenet 😝 jordmor kalte meg elite føder, og barnepleier sa jeg var skapt for dette 🥳 nå er det over, og aldri mer 😂 Grattis:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 8. august 2021 #1375 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Så spennende, @Sjela!! 😁 Krysser fingrene 🤞🏻 Her skjer det absolutt ingenting (uke 40+6) 😂 Fortsatt litt vondt i korsryggen, men det har jeg jo hatt av og på i en uke nå. Bittelitt vondt helt nederst i magen, men kommer bare når jeg er i bevegelse, så tenker det nok ikke er noe tegn på noe som helst 😩 Endret 8. august 2021 av Body Lotion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludo1 Skrevet 8. august 2021 #1376 Del Skrevet 8. august 2021 Sjela skrev (2 timer siden): 40+5 og masse nedpress og stikking i går ettermiddag/kveld. Våknet til og fra med smertefulle kynnere rundt 04 i dag. De varer ikke så lenge, men kommer hver kvarter ca. Er det håp?!😃 Er sånn at jeg har stivnet til fordi magen blir vond og hard. Måtte løpe på do i dag tidlig også. Håper det er mer enn at det bare er "noe jeg har spist ". Sånn startet min første fødsel! Tenkte: «Å nei, nå har jeg spist noe jeg ikke har tålt.» og så var det de første riene! 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 8. august 2021 #1377 Del Skrevet 8. august 2021 Æsj, nå roet det seg etter jeg tok en dusj i 10-11 tiden. Typisk😓 Håper det starter igjen selv om det er ubehagelig. Er klar nå🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 8. august 2021 #1378 Del Skrevet 8. august 2021 Sjela skrev (6 timer siden): Æsj, nå roet det seg etter jeg tok en dusj i 10-11 tiden. Typisk😓 Håper det starter igjen selv om det er ubehagelig. Er klar nå🤪 Åååh, så kjipt! Har det tatt seg opp igjen i løpet av dagen? 🤞🏻 Vi kjørte på med massasje og litt sengekos (😂) i dag. Og har merket at korsryggen er mye vondere enn hva den har vært tidligere etter sengekosen 🤞🏻Har kjent ganske konstante vondter siden klokken 15-tiden. Noen ganger litt vondere, men ingen «takvise» smerter. Tror jeg. Men kjenner så å si ingen smerter i magen. Litt øm kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 8. august 2021 #1379 Del Skrevet 8. august 2021 Body Lotion skrev (8 minutter siden): Åååh, så kjipt! Har det tatt seg opp igjen i løpet av dagen? 🤞🏻 Vi kjørte på med massasje og litt sengekos (😂) i dag. Og har merket at korsryggen er mye vondere enn hva den har vært tidligere etter sengekosen 🤞🏻Har kjent ganske konstante vondter siden klokken 15-tiden. Noen ganger litt vondere, men ingen «takvise» smerter. Tror jeg. Men kjenner så å si ingen smerter i magen. Litt øm kanskje? Jepp, tatt seg opp igjen nå. Ganske tregt og likt forløp som førstegangs fødsel her. Kynnerne er vonde og varer ett minutt når de kommer. Noen ganger 5 minutt mellom, så 10,15,20🤪 Må puste meg gjennom de fleste, men de er varierende i tid og styrke. Blødning og deler av slimproppen kom nå for en time siden, så åpningsfasen er i gang😁 mannen er utålmodig og vil dra med en gang, men vi må jo vente til det tar seg litt mer opp😅 Storebror er i alle fall levert hos barnevakta for natten 😊 Oi så spennende. Spørs om det ikke skjer noe der for din del også 🤩 massasje og berøring skal jo også hjelpe på med frigjøring av oxytocin som er et viktig hormon for fødselsfremgang. Så kos og at du har det bra og er avslappet hjelper på å få fremgang i fødselen. Lykke til. Håper det skjer nå for din del å!🥳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludo1 Skrevet 8. august 2021 #1380 Del Skrevet 8. august 2021 @Sjela Bare ikke vent for lenge siden det ikke er første fødsel! 😊 Som sagt hadde jeg plutselig 7 cm åpning uten at jeg syntes det gjorde sykt vondt, og så gikk det radig unna etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå