Gå til innhold

Skravletråd termin juli/august 2021

lizzie88

Anbefalte innlegg

Spennende!! Veldig deilig at ett eller annet skjer ja, selv om det fortsatt kan ta litt tid. Har du merket noe mer de siste timene?😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@canola Det har ikke blitt noe verre de siste timene. Føles mer som en konstant ryggsmerte enn noe takvis. Og merker at magen strammer seg, men det er bare når jeg går. Så kanskje mer kynnere?

Men slimproppen fortsetter å komme. Det var da svært så stor den var 😂 Fikk også litt rødt blod på truseinnlegget, så vet ikke om det er normalt. Tenker jeg ringer Fødeavdelingen dersom det kommer mer. Blodet i slimproppen er mer brunlig, så lurer på om det røde blodet er noe annet? 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Body Lotion Ryggsmerter, kynnere, slimpropp og blod er i alle fall gode signaler på at noe er på gang! Så da er det vel bare å smøre seg med (om mulig) enda mer tålmodighet og se hvordan det utvikler seg gjennom det neste døgnet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body Lotion skrev (59 minutter siden):

Ååh, kanskje det, @Ludo1
Jeg krysser fingrene for at hun vil komme i løpet av helgen 🤞🏻❤️😍

Her blir det babyer imorgen!!!!! 😳😳😳

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elhaym skrev (2 minutter siden):

Her blir det babyer imorgen!!!!! 😳😳😳

Åh! 😍 Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (13 minutter siden):

Åh! 😍 Lykke til ❤️

Takk!!!

Body Lotion skrev (7 minutter siden):

@Elhaym Ååh!! 😍 Lykke til! ❤️ 

Takk!!!

Kom veldig brått på, hadde forventet å 'grine" meg til mandag, men pga forhold hos ene tvillingen så ble jeg bedt om å møte imorgen. Ble jævla mye å gjøre her nå 🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så spennende å følge med her om dagen 😄 Gleder meg til å lese om hvordan det går med dere!

Jeg trodde jeg skulle settes igang denne uken jeg, men det ble ikke noe av, siden jeg tar Metformin for svangerskapsdiabetes, og ikke insulin. Er nå 38+4, og han er magen begynner å bli ganske stor, var ca 3600g ved 37+4, så begynner å bli nervøs. Men de vil jeg skal gå til nærmest mulig termin i håp om at ting skal starte av seg selv. Jeg regner med at han ikke blir den største babyen i verden, men er fortsatt ganske stressende å tenke på at han kanskje blir ganske stor, spesielt siden jeg blir "førstegangsfødende" (keisersnitt forrige gang)

Masse lykke til, begge to, det høres ut som om det blir flere babyer denne helgen 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Noldi Tror jeg hadde en rie i natt (rundt 01.30), men det ble bare med den ene 😂 Litt antiklimaks! Det var såpass vondt at det må ha vært en rie (håper jeg 😂) Er det vanlig med så mange timer opphold fra en rie til neste? Har hørt de skal være uregelmessige på starten, men dette var jo et veldig opphold. Eller var det da bare en veldig veldig vond kynner? 😫

Det positive er derimot at både jeg og mannen fikk sove relativt godt i natt. Så nå er vi begge uthvilte og klare. Får håpe kroppen skjønner at den skal sette i gang snart 🤞🏻 

Lykke til, @Elhaym ❤️

Endret av Body Lotion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1405 kom tvillingene mine. Morsomt nok var målene helt feil og de har målt feil tvilling på feil side en stund, men ut kom i alle fall to plugger på over 3kilo 🤣

Er så stolt at jeg dør!

Hvordan går det @Body Lotion? Er ganske fullt på Ahus nå, alle har født i helgen 🤣

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh, gratulerer så mye, @Elhaym!! ❤️ Hahah, shit! Det gir veldig mening at det var tungt på slutten da, ja! Nyt tiden 😍 

Nei, det ble liksom med den ene rien i natt her 😂 Så kan jo håpe på litt hell i uhell og at det derfor er roligere når det ENDELIG (😩) blir min tur. Har mistet troen på at hun kommer på søndag, så nå er jeg mentalt innstilt på å settes i gang på mandag. Får håpe jeg er såpass moden at de bare kan kjøre på med riestimulerende med en gang 🤞🏻😅 Men skulle så gjerne ha prøvd badekar, og såvidt jeg har forstått får man ikke det når man settes i gang med drypp 🙃

Vet du hvordan kapasiteten er på barselhotellet? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body Lotion skrev (1 time siden):

Åååhhh, gratulerer så mye, @Elhaym!! ❤️ Hahah, shit! Det gir veldig mening at det var tungt på slutten da, ja! Nyt tiden 😍 

Nei, det ble liksom med den ene rien i natt her 😂 Så kan jo håpe på litt hell i uhell og at det derfor er roligere når det ENDELIG (😩) blir min tur. Har mistet troen på at hun kommer på søndag, så nå er jeg mentalt innstilt på å settes i gang på mandag. Får håpe jeg er såpass moden at de bare kan kjøre på med riestimulerende med en gang 🤞🏻😅 Men skulle så gjerne ha prøvd badekar, og såvidt jeg har forstått får man ikke det når man settes i gang med drypp 🙃

Vet du hvordan kapasiteten er på barselhotellet? 😅

Vet ingenting om barselhotellet, men har inntrykk av at trykket er her på barsel og føde. Merka det da jeg kom i dag tidlig også, mange som har jobbet dobbelt etc. Ting tok myeee tid og gjør det nå og. Er glad jeg er ganske selvgående for de få gangene jeg har ringt har det tatt tid.

Får håpe du får noen flere rier da, er du ikke ganske langt på overtid nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda, får håpe det roer seg der 😅😶 Jooo, er i uke 42+0 på mandag, så regnes vel som «overtidig» først da.. Men skulle så gjerne hatt litt mer tegn på at noe holder på å skje.. 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gratulerer @Elhaym! Og så flott vekt da gitt. Hvilken uke var du i? :) kos deg masse med nurkene❤ 

Hjelpes så kjedelig at det skal trekke sånn ut @Body Lotion! Skjønner godt frustrasjonen din, og nå på slutten så kjenner man jo på alle tegn og føler seg lurt når det ikke blir noe mer. Nå håper jeg det starter av seg selv før du rekker å bli satt i gang så du får badekar. Lykke til❤

Her koser vi oss i babybobla. Jeg blir varm om hjertet av å se hvor fin storebror er med lillebror 🥰 koser og klapper, og forsøker å trøste. Litt tilvenning er det selvfølgelig, men vi passer på å inkludere han og finne på ting alene med han også slik at han ikke skal føle seg tilsidesatt. Ting går også så mye bedre enn da storebror var baby *tvitvitvi*, og jeg håper det fortsetter sånn. At babyer har kolikk og magevondt er ikke noe godt for noen, verken baby eller voksne. Ellers går ammingen som sist med unntak av at lillebror er større og mer sugesterk. Han klarer allikevel ikke gape høyt nok som broren, så det ble godt både for han og mammaen å gå over til skjoldamming. Noe som funger fint for begge :) han ble jo så frustrert stakkar. Så får vi se om det går seg til når han blir litt større😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (2 timer siden):

1405 kom tvillingene mine. Morsomt nok var målene helt feil og de har målt feil tvilling på feil side en stund, men ut kom i alle fall to plugger på over 3kilo 🤣

Er så stolt at jeg dør!

Hvordan går det @Body Lotion? Er ganske fullt på Ahus nå, alle har født i helgen 🤣

Gratulerer så masse med babyene! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...