Gå til innhold

Eksen må ha meg på høytaler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er strengt tatt utfordringer mellom mannen og kona. Det er ikke TS sitt ansvar 

Anonymkode: 0201a...94d

Jeg har ikke sagt at det er TS sitt ansvar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med den sansynlige grunnen da? At mannen glemmer å gi vesentlige beskjeder og NYkona er lei dette og sier at alt som omhandler barna skal begge høre.

Anonymkode: 62f98...87b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kruspersilletaco
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva med den sansynlige grunnen da? At mannen glemmer å gi vesentlige beskjeder og NYkona er lei dette og sier at alt som omhandler barna skal begge høre.

Anonymkode: 62f98...87b

Da hadde hun vel bare lest meldingene, og sagt at de ikke "fikk lov" til å ringe hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ringer eksen for å avtale ting ang vårt felles barn må han ha meg på høytaler. Dette er for at kona skal høre hva vi snakker om. Jeg har gitt beskjed at jeg ikke finner meg i det, men nå nylig fikk jeg en melding der det står noe ala dette: når vi snakker sammen på telefonen er du på høytaler. Jeg og ********* deler alt og det må du bare finne deg i. Ja jeg kan bare sende tekstmelding, men da har det faktisk også endt med at det er henne som sender meg melding tilbake fra sin egen telefon. Jeg har nå Måttet blokke henne fra telefon og Facebook. Noe jeg kan gjøre med dette? 

Anonymkode: 572e7...02e

hun er nok en trofast medlem her inne på KG.

Anonymkode: e2148...0c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kruspersilletaco

Stakkars fyr.. Var han like tøffel da dere var sammen? Klarer han ikke å følge opp barna sine selv? Eller er hun så sykelig sjalu? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får nykona velge om dere snakker sammen uten høyttaler på eller om du og eksen møtes for å snakke.

Anonymkode: 45124...6f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med den sansynlige grunnen da? At mannen glemmer å gi vesentlige beskjeder og NYkona er lei dette og sier at alt som omhandler barna skal begge høre.

Anonymkode: 62f98...87b

Akkurat det samme jeg tenkte... om det egentlig er greit kan og bør nok diskuteres. 

 

Anonymkode: a7e3a...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han opplever deg som ufin når du snakker direkte til ham. En grei måte å slippe psykisk mishandling iallfall. 

Anonymkode: 1c966...c20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg skal ikke være på høytaler. For det første er det drit irriterende fordi jeg hører meg selv når jeg snakker, og for det andre så er det en prinsippsak. For det tredje er jeg lei den brølingen hennes i bakgrunnen. Hi

Anonymkode: 572e7...02e

Hvorfor brøler hun i bakgrunnen?

Anonymkode: 20f8d...378

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke bestemme om han vil bruke høytaler eller ikke🙄

Anonymkode: 39fda...c1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke bestemme om han vil bruke høytaler eller ikke🙄

Anonymkode: 39fda...c1b

Nei, men hun kan velge om hun ønsker å bli med på en slik samtale eller ikke.

Anonymkode: 45124...6f4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten:

1. Du er eksen som vil være "fristende"/flørter og vil ha "bekreftelse" på at han har følelser enda..Sender meldinger og ringer litt for ofte..

2. Nye dama er usikker og sjalu.

...........

Om svaret er nr 1. Kutt ut og trekk deg vekk. kun skriftlig kontakt med konkrete beskjeder etc.

Om svaret er nr 2. Forhold deg til skriftlig kommunikasjon, ikke smilefjes osv. Enkelt og greit. Svelg kameler for barnas skyld.

Anonymkode: 9a10e...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke så mye du får gjort med det. Hvis han vil ha deg på høyttaler når dere snakker på telefonen, så gjør han jo det. Så får du avgjøre om du vil ha telefonkontakt med han når kona skal høre på alt dere snakker om.

Endret av Eryxo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lisa Rowe skrev:

Nei, det er ingenting du kan gjøre med dette. Om du velger å ringe noen, så er det deres valg om de velger å ha på høyttaler eller ikke. Jeg har forståelse for at det kan være irriterende, men det er som sagt helt opp til mannen din. Ellers kan du jo be om hun i det minste kan være stille i bakgrunnen, det er tross alt en samtale mellom deg og barnefar. 

Det der er jeg ikke enig i, en privat samtale er faktisk privat og mottaker forplikter å si ifra og få godkjenning til å dele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det er en smule irriterende å være på høyttaler og høre seg selv i ekko eller vite at det sitter en annen tilhører, men det er da ikke verdens største problem? 

Dette er først og fremst et problem mellom de to, det er henne det er slitsomt for, som er sykelig sjalu men må forholde seg til at han må ha kontakt med en eks, og åpenbart takler dette jævlig dårlig.

Jeg ville bare vært "the bigger person" her og latt det gå - for min egen del. Dette er ikke noe det er verdt å bruke energi på, aksepter og la det gå. Det er egentlig et ikke-problem for din del, du må ikke blåse det opp til å bli noe stort irritasjonsmoment, det er bare deg selv du sitter og irriterer her.  

Endret av Cuntzilla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Airman skrev:

Det der er jeg ikke enig i, en privat samtale er faktisk privat og mottaker forplikter å si ifra og få godkjenning til å dele. 

Da kan man jo ikke ha på høyttaler på butikken eller parkeringsplassen heller, fordi andre mennesker kan høre det som sies? Høres lite sannsynlig ut, og jeg finner ingen informasjon som tilsier at det du sier her stemmer. Det er til og med lovlig å ta lydopptak av samtaler man selv er en del i, uten å gi beskjed. Å ta lydopptak av andres samtaler er dog ulovlig, men det er en helt annen sak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Da kan man jo ikke ha på høyttaler på butikken eller parkeringsplassen heller, fordi andre mennesker kan høre det som sies? Høres lite sannsynlig ut, og jeg finner ingen informasjon som tilsier at det du sier her stemmer. Det er til og med lovlig å ta lydopptak av samtaler man selv er en del i, uten å gi beskjed. Å ta lydopptak av andres samtaler er dog ulovlig, men det er en helt annen sak. 

Nei, man kan ikke ha på høyttaler om man er sammen med andre, med mindre samtalepartneren godkjenner det. Uavhengig av om det er på butikken, parkeringsplassen, bilen eller hjemme. 

Anonymkode: 25fee...ff1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Da kan man jo ikke ha på høyttaler på butikken eller parkeringsplassen heller, fordi andre mennesker kan høre det som sies? Høres lite sannsynlig ut, og jeg finner ingen informasjon som tilsier at det du sier her stemmer. Det er til og med lovlig å ta lydopptak av samtaler man selv er en del i, uten å gi beskjed. Å ta lydopptak av andres samtaler er dog ulovlig, men det er en helt annen sak. 

Du kan jo risikere at du blir hørt av folk som du ikke ønsket å dele dine private detaljer med. Forresten artig eksempel du bruker for det har jeg oppkevd. En jeg kjenner splittet et par og hang ned dama fra forholdet når hun satt i bv samtale med eksen så satte hun samtalen på høytaler, han jeg kjente tok opp samtalen og spilte dette av på hjemefest hos seg for å få en opinion mit exn hennes. Det var Motbydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bere gitt faen, beste taktikken er å hevde deg over sånn. Krangler du tilbake og nekter å ringe "beviser" du poenget for henner.

Anonymkode: 21496...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...