Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #101 Del Skrevet 5. august 2005 Nei, selvfølgelig ikke. Men man behøver ikke å være fordomsfull for det vel? Aner ikke om du var blandt de som påsto at "fysj og nei, bolere er fæle de", men en god del gjorde det, og uten å begrunne hvorfor. Det var vel kun et par stykker som faktisk sa at de ikke ville være med en bolere pga at de selv var sterkt imot medikamenter generelt. Og det skal man selvfølgelig respektere, men ikke fordomsfulle og uvitende svar. Da vil man i hvertfall ha en utdypning. Det er det svært få som klarte også. Når det kommer til de andre trådene jeg snakker om så taler vel de trådene for seg selv. Syns det Waco skrev på den sistnevnte tråden var godt sagt. ← Jeg liker ikke bolere, det er en ærlig sak. Og det sier jeg. Jeg baserer min mening om dem på de erfaringene jeg har om dem, som er dårlige. Jeg vet ikke nok om bol til å kunne komme med medikament-argumenter, og jeg synes faktisk ikke det er nødvendig heller, når spørsmålet er om jeg liker bolere og om jeg kunne vært sammen med en. Grunnen til at mange spør her på KG istedenfor venner etc, er at man ikke alltid får ærlige svar av venner, dette fordi de er redd for å såre osv. Jeg synes det er greit å være fair and square på KG. Trådstartere som ikke tåler slikt, får si fra i åpningsinnlegget sitt. Når det er sagt, hakker jeg ikke på folk. Men jeg er ærlig, og adskillig mindre taktfull enn i virkelige liv. Fordi det er slike svar jeg ønsker selv, når ejg spør om noe her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 5. august 2005 #102 Del Skrevet 5. august 2005 Litt enig med katten. En del sure eller spydige mennesker finnes her, men gjør det ikke det på de fleste forum da? Det eneste jeg reagerer på er at dette skal være et såkalt "voksent" forum. Det ser jeg ikke så mye til. ← Skjønner hva du mener, når man klarer å få 6 sider ut av en tråd startet av en som er kjent for å starte rabalder her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 5. august 2005 #103 Del Skrevet 5. august 2005 Skjønner hva du mener, når man klarer å få 6 sider ut av en tråd startet av en som er kjent for å starte rabalder her.. ← Sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #104 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg synes det er litt morsom at ei som faktisk har oppnådd status som "Superaktiv bruker" påstår at hun ikke er KG'er jeg....... litt underlig egentlig.... Ellers kan nok samliv være et ømt tema, jeg er enig med deg der Cat, men jeg synes forsåvidt også at når du påberoper deg å være empatisk så burde du skjønne at når du kritiserer kroppen til Elita som faktisk ser bedre ut enn gjennomsnittet, selv med cellulitter, så kan det såre veldig veldig mange unge jenter som sliter med eget selvbilde. Trenger ikke være matematiker for å se det regnestykket vel? Ellers hjelper det lite å tro selv at en er intelligent, ei heller å være intelligent, dersom man ikke eier snev av klokskap. Mulig din IQ er skyhøy, men særlig klok tror jeg ikke du er... og ikke kan du skylde på at du er ung heller, med dine 27 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 7. august 2005 #105 Del Skrevet 7. august 2005 hva står p-ordet for? forklar. ← Er det mulig? Ja, tydeligvis. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. august 2005 #106 Del Skrevet 7. august 2005 Er det mulig? Ja, tydeligvis. Gratulerer! ← Og du trodde DU var patetisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. august 2005 #107 Del Skrevet 7. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 8. august 2005 #108 Del Skrevet 8. august 2005 Og du trodde DU var patetisk? ← Jeg hadde i hvert fall et håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå